8

2.2K 114 4
                                    

,,Tak ja idem Lucas." Dala mi pusu. ,,Nemám ísť s tebou?" bál som sa o ňu. ,,Nie, netreba. Ty choď konečne do práce. Kvôli mne si tam nebol dva týždňe." usmiala sa. ,,Ale..." ,,Žiadne ale. No keď ti to tak vadí tak pôjde somnou Jonatan." neisto som prikývol. Bojím sa a veľmi. Síce neviem čoho, ale bojím sa. Obliekol som si čierne skinny jeans, bielu košeľu a čierne sako. Rukou som si prehrabol vlasy.
Elizsabet's pov...
,,Ahoj Jonatan." pozdravila som ho keď to konečne dvihol. ,,Ahoj zlato čo by si chcela?" ,,Máš čas?" ,,No hej, chceš niečo?"
,,Zaviesť do nemocnice." zasmiala som sa. ,,Čo? Čo sa stalo? Kde si? Hneď som tam." ,,Nič sa nestalo a som pred domom čau." vypla som ho. Povieš len že potrebuješ ísť do nemocnice a všetci sú v pozore. Obzerala som sa okolo seba. Zahľiadla som osobu. Osobu, ktorú už nechcem vidieť. Mám halucinacie. Pretrela som si oči. Videla som správne. Ta osoba sa blížila ku mne. Predomnou zastavilo auto. Jonatan. Rýchlo som nastúpila. ,,Ahoj." objala som ho. ,,Načo do nemocnice?" ,,Prehľiadka tvojho synovca." zasmiala som sa. ,,Teším sa na ních. Či na môjho syna alebo tvojho. Počkať čo? Ty budeš mať syna?" neveriacky sa spýtal. ,,Neviem, ale cítim že áno." usmiala som sa a pohladila bruško. Cesta prebehla bez problémov a v tichosti. ,,Počkaš ma prosím?" ,,Jasne." usmial sa. Vošla som dnu. ,,Dobrý deň. Prajete si?" spýtala sa ma sestrička. ,,Som tu objednaná k pánovi Laden. Prehľiadka." usmiala som sa. ,,Pán doktor vás už očakáva môžte ísť k nemu." ďakovne som sa na ňu usmiala. Vošla som do jeho ordinácie. ,,Dobrý deň pani Swann." ,,Slečna." zasmiala som sa. ,,Tak ľahnite si a vyhrnite si tričko." usmial sa. Urobila som tak ako mi nakázal. Na bruško mi naniesol gél. ,,Tak vidíte ho? Tu má hlavičku." usmial sa a ukázal na obrazovku. Rozžiarili sa mi oči. Predstava že o 4 mesiacu bude medzi nami je krásna. ,,A môžem vedieť pohlavie?" prikývol. ,,Čo by ste si priali viac?"  ,,Aj dievčatko aj chlapčeka, ale viac chlapčeka aby potom mohol chrániť svoju sestričku." usmiala som sa. ,,Budete mať chlapčeka." usmial sa. ,,Vytlačim vám snímku."
,,Tak nech sa páči a ďalšia kontrola o mesiac." usmial sa. ,,Ďakujem a dovidenia." Vyšla som z jeho ambulancie. Sestrička mi napísala niečo do karty. ,,Tak znova o mesiac. Veľa šťastia prajem." ďakovne som sa na ňu usmiala. ,,Dovidenia." odišla som von. Keď som nastupovala do auto zas som ho zahľiadla. Rýchlo som nastúpila. ,,Tak ako?" spýtal sa brat. ,,Všetko v poriadku a budeš mať synovca."

Rýchlo som vošla do domu a zamkla som sa. Bojím sa. Viac ako by som chcela. Rýchlo som napísala Lucasovi SMS. ,,Mám strach. XxEl." ani nie za 5 min mi prišla odpoveď. ,,Už pôjdem domov láska. Buď kľudná. Milujem ťa. XxLuke :*" usmiala som sa. Ešte raz som zkontrolobala či je zamknuté. Išla som do spálne. Obliekla som si sive tepláky a Lucasove tričko. Úžasne voňia. Sadla som si na gauč. Zapla si TV. Po chvíľi som zaspala.
Zobudila som sa na to že ma niekto prikryl. ,,Si to láska?" ,,Pššt! Spinkaj." dal mi pusu na líce. ,,Poď ku mne." usmiala som sa. ,,Idem sa osprchovať a prídem." objal ma. O chvíľu prišiel. ,,Ako bolo u lekára." ,,Dobre. Tu je snimka." podala som mu ju zo stola. ,,Je krásny. Chlapček?" prikývla som. Pohladil ma po brušku. Tričko mi vyhrnul hore a dal mi naň pusu. ,,Krpec už sa ťa neviem dočkať. Najradšej by som ťa tu už mal. Milujeme ťa veľmi. Milujem ťa tak ako tvoju prekrásnu mamičku." pohladila som ho po tvári. ,,Milujem ťa." šepla som z úsmevom. Pobozkal ma. ,,Ja vás a najviac." usmial sa. Do očí sa mi tískli slzy. ,,Čo sa deje?" ustrachane sa spýtal. Zasmiala som sa. ,,Tehotenstvo." ľahli sme si na gauč. ,,Ako veľmi ťa milujem." pobozkal ma.
,,Mám strach." pritúlila som sa k nemu. ,, Z čoho?" spýtal sa. ,,Z neho." nechápavo sa pozrel. ,,Dnes som ho videla. Sleduje ma." ,,Kto?"

Taak :D ďalšia časť snád sa vám páči. Mne teda nie :p Kto si myslíte že je ten záhadny človek? :o
Like&Votes poteší :)

Stay with me please! ✔ [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now