6

2K 122 2
                                    

,,Nech sa páči." položil predomňa tanier z jedlom. ,,Ďakujem." posadil sa a začali sme jesť. Stále som cítila jeho pohľad na mne. Pár krát som sa aj ja na neho pozrela, ale úspešne som ho ignorovala. ,,Bolo to skvelé." povedala som keď som dojedla. Ale nie lepšie ako ty. ,,Ďakujem." usmial sa tým jeho skvelým úsmevom. Z odstupom času ho milujem viac a viac. Ako by som ho teraz praštila na gauč. Och. Elizsabet Swann kroť sa! ,,Takže tu máš poštu. Toto je od tvojho otca a toto máš výplatu z krúžku. Zaplatil som elektriku všetko. Kúpil som nový televízor a ešte ti chcem niečo ukázať. Poď." nastavil mi ruku. Neprijala som ju. Sklamane spustil ruku k telu. Boli sme pred dverami ako keby skladu. V tej izbe som mala veci, ktoré nepotrebujem. ,,Zavri oči." poslúchla som. ,,Teraz otvor." z úsmevom povedal. Otvorila som oči.
Lucas's pov...
,,Wau!" rozhliadala sa po izbe. ,,Páči sa ti?" z úsmevom prikývla. ,,Ale prečo? Prečo toto všetko?" zmätene sa spýtala. ,,Tak nejak tuším že somnou nebudeš. Budem ti platiť na našho synčeka, ale viem že ho nebudem vyhovávať spolu s tebou." stiekla mi po líci sĺza. Rýchlo som si ju zotrel. ,,Lucas, ale to nieje pravda." usmiala sa. ,,Och, prepáč budeme ho mať v striedavej statostlivosti." povzdychol som si. ,,Keby čo som dole." otočil som sa na odchod. No jej ruka ma zastavila. ,,Nie, my budeme spolu vychovávať násho synčeka. V jednom dome." usmiala sa. Pobozkal som ju. Myslel som si že sa odtiahne, ale ona spolupracovala. Keď sme mali nedostatok kyslíkla odtiahli sme sa. ,,Prepáč mi za všetko. Bol som hlúpy." objal som ju. ,,Milujem ťa El. Navždy." dal som jej pusu na vrch hlavy. ,,Verím ti. Ja som bola hlúpa že som ti neverila. Keby že si zistim niečo o tej neznámej nič by sa nestalo." pritisla sa viac na mňa. ,,Tak čo budeme sa hrať na nedostupných?" zasmial som sa. ,,Pred chalanmi a Marry? Prečo nie." zasmiala sa. ,,Tak veľmi ste mi chýbali." pohladil som jej bruško. ,,Ako vieš že to bude chlapček?" O.o ,,Tušil som to." pobozkal som ju na noštek. ,,Tak sexi si v tom svetriku. Normálne vidím ako by si si ho rada dala dole." prešiel som jej prstom po chrbte. ,,Tak to vidíš dobre." provokatívne šepla. ,,Zas a znova provokuješ." dal som jej pusu na krk. ,,Kurva Lucas!" zastonala...
Po krásnom milovaní som sa zobudil. Pozrel som sa vedľa seba. El tam už nebola. No našiel som si papierik. ,,Ty spachtoš :* Už som tam není. Hráme sa na nedostupných nezabúdaj. ;)" zasmial som sa. Vždy bola stručná.
Elizsabet's pov...
,,Ahoj Marry príď po mňa." zašepkala som jej. ,,Hneď som tam." vystrachane povedala. Ani nie do 10 minút bola na mieste. ,,Čo sa stalo?" spýtala sa keď som nastúpila do auta. ,,Nenávidim ho." naštvane som prednesla. ,,Čo sa stalo?" ustrachane sa spýtala. ,,Nechcem to riešiť. Nie teraz." pozrela som sa von oknom. Prišli sme k bytu.

Stay with me please! ✔ [DOKONČENÉ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin