15

1.8K 96 0
                                    

,,Nemusite sa báť. Maličky dal o sebe vedieť len trošku viac ako chcel." usmial sa doktor. Bola som unavená. ,,Ďakujem vám pán doktor." ,,Nemáte za čo, ale pozerám sa tak termín máte o mesiac." pohladila som si bruško. ,,Vonku vás čakajú dvaja muži. Pošlem ich tu a môžte ísť domov." prikývla som. Vstala som. Do izby vošiel Lucas a Michael. ,,Ahoj." pozdravil ma Lucas a objal ma. Objatie som mu neopätovala s čoho bol dosť vykoľajený. ,,Ahoj. Si v poriadku?" objali sme sa s Michaelom. ,,Áno som len malý je čert tak vyvádza." zasmiali sme sa..... Konečne doma. Vošla som do spálne. Prezliekla som sa do teplákoch a Lukasovho trička. Má tu prísť Janet s Mary. Ľahla som si do posteľe a hladkali si bruško. ,,Tešíme sa na teba drobček. Si to najlepšie čo nás s ockom stretlo v živote. Budeš krásny. Ľúbim ťa." usmiala som sa. Niekto zaklopal na dvere a vošiel dnu. ,,Ahojte baby." usmiala som sa. Objali ma. ,,Ahojte láska. Tá reč mamička bola krásna." usmiala sa Janet. ,,Čo si dáte baby?" usmiala som sa. ,,Kávičku" povedali naraz. ,,Počkajte tu." pomaly som sa postavila a išla do kuchyne. Na stoličke sedel Lucas. Pozrel sa na mňa. ,,Deje sa niečo?" spýtala som sa. ,,Nie." odmlčal sa a potom pokračoval ,,a vlastne áno. Deje sa to že vôbec si nevšímaš svojho snúbenca. Nevenuješ sa mi. Buď si stále preč alebo stále odpočívaš." buchol pästou po stole. ,,Prepáč že som tehotná, prepáč že zariaduhem našu svadbu a prepáč že vôbec existujem." ,,Zas to pretáčaš." ,,Nič nepretáčam, ale pochop že som tehotná sne dvaja. Som ako slon ledva sa dvihnem. Ty prídeš z roboty unavený. Nechcem ti robiť starosti s našou svadbou tak sa snažím vybaviť ju ja. Nechcem ťa otravovať lebo si unavený a potrebuješ oddych. A ideš mi tu vykrikovať že ťa zanedbávam." spustili sa mi sĺzy. ,,Ja sa snažím aby si si oddýchol lebo keď sa narodí malý nato čas mať nebudeš." povzdychla som si. ,,Prepáč mi to." objal ma. ,,Prepáč." dal mi pusu do vlasov. ,,Prosím vezmeš tie kávy hore?" prikývol a spolu sme vyšli hore. ,,Tak nech sa páči dámy." usmial sa. ,,Lepšia obsluha ako v kaviarňi." zasmiala sa Mary. Dala som Lucasovi pusu. ,,Milujem ťa." ,,Ja teba viac." tie dve sa rozplývali.

Taaaaakže ďalšia časť o ničom ale snáď sa vám páči :) je kratšia. Už mi dochádza fantázia. Blížime sa ku koncu.

Stay with me please! ✔ [DOKONČENÉ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz