Bölüm şarkısı
• • •
Hill song - united oceans
Evdeki bağırtılalarla yatağımdan fırladım. Parmak uçlarıma basarak yavaş yavaş aşağı inmeye çalıştım. Çünkü aşağıda bir şeyler oluyordu. Çok sessiz olmam gerekiyordu. Birkaç basamak indikten sonra , konuşan kişileri görebiliyordum.
Annem ve Josepht. Bağırışmalar gitgide yükseliyordu, ve ben herşeyi duyabilmeye başladım.
"Huff.. Josepht ben seninle ne yapacağım. Seninle yıllar önce bir sözleşme imzaladık. Ve , ve sen bu sözleşmeyi görmezden geldin ! Se-sen bunu nasıl yaparsın. Ben Bonnie'i büyütürken ne zorluklar çektim. Ona anne babasız olduğunu sakladım ! Böyle bir şeyi saklamaktan daha kötü ne olabilir ! Söyle bana ! Ben yıllarca böyle bir sırrı sakladım ! Ve sen ! İki dakkada herşeyi mahvettin ! Üvey kızım benden nefret ediyor , bir yanıt bekliyor. Ve ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Yıllardır Bonnie'e açıkladığımda , olacak diyoluğu aklımda ezberliyorum. Ama daha değil.. Değil !! Şimdi olmaz.. Böyle öğrenemez.."
Uzun süre sessiz durup , sadece annemi , yada üvey annemi dinleyen Josepht , ağzını açtı ve büyük bir giriş yaptı."Ya ben ! Ben ne olacağım. Sen üvey annesisin. Bense , bense Bonnie'nin GERÇEK abisiyim !"
Bi anda hıçkırıklar içinde boğuldum. Göz yaşlarım , âdeta sel olmuştu. Joseph ve annem hemen yanıma koştu. Hiç birşey olmamış gibi , birde ne oldu diye soruyorlardı.
"Bonnie ne oldu !? Bonnie konuşsana !Bonnie ? Bonnie !"
Onlar susmak bilmiyordu.. Ama benim tek duyduğum şey, dinmeyen hıçkırıklarımdı. Ellerimi kulaklarıma bastırıp odama doğru koştum, ve kapıyı sertçe kapadım. Dolabımın içine girip , hiç durmadan ağladım. Bir süre sonra, gözyaşlarım tükendi. Elime telefonumu aldım , ve Emily'i aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Melez
Vampireİçinde yaşadığım tüm bu dünya yalanmış. Şimdi, gerçeklerin yerini efsaneler aldı. Benim hikayemin olayı ise, buradaki efsanenin ben olması.