SM/13.bölüm

2.6K 230 36
                                    

Sizi çok sevdiğimi biliyosunuz ama çoğunuz beni üzüyo.. Oylar çok çok düşük. 13k'lık kitap için ben bir bölüme en az 50 vote olmalı diye düşünüyorum. O da en az. Ki bunu söylemek nası desem , utanç verici ?ama genelde oylarınız bir bölüme 30küsür vote oluyor. Bu yüzden bende okunma sayısını vote'a dönüştürüyorum. Yani her bölüm için şu anlık 50vote istiyorum. Ki okunma sayısına göre bu çok düşük. Ben bizden daha az okunmalı kitaplarda çok gördüm ve oylamalar en az 100 oluyo onlarda. Lütfen beni de anlayın.Umarım beni kırmazsınız. Hem ben kendim için zamandan kazanmış olacağım çünkü teog öğrencisiyim. Hemde hikaye daha çok okunup daha ön sıralara yerleşecek. Sizi seviyorum ve her bölüm votelarını eksik etmeyenler sizleri görüyorum ve çok teşekkür ediyorum ❤️ Ayrıca sabırla ybyi beklediğiniz içinde..

"Backer sürüsü bizimi özlemiş ? Kıllı canavarlar.."

"Ah ayıp oluyo ama Joseph. Kıllı mıllı ,  gerçekten sana hiç yakıştıramadım. Hem (!) sizi kim özlemezki. Değil mi ?"

"Arazimize girmek büyük cesaret ister Boris. Ki zaten bunu da en iyi sen biliyorsun. Yediğin dayakları özledin sanırım. Yetmedi mi sana?"

"Sanırım.. hayır."

"Ne istiyorsun?"

"Onu."

"Ne saçmalıyorsun sen.?"

"Anlamamazlıktan gelme Carter ! Bizi sinirlendirmeden kızı ver!"

"Kimse , sana , kızı vermeyecek !"

Biz dört kız bahçede olanları izlerken Natashi kolumu tuttu.

"Hayden, Holly, ben Bonnie'yi geçite götürüyorum. Olurda yardıma ihtiyaçları olur. Siz erkeklerle kalın. Ben Bonnie'yi uzaklaştırırım."

Kızlar kafalarıyla onayladıktan sonra Natashi çenesiyle ilerlememi işaret etti.

"Bak Bonnie. Olayı kavrayabildin mi bilmiyorum. Ama sandığından daha ciddi. Hemen seni buradan götürmem lazım. Bana ayak uydur. Ha birde , lütfen bana vampir hızı yapabildiğini söyle."

"Ben.. hayır. B-bilmiyorum nasıl yapmam gerektiğini.."

Natashi canını acıtmak istercesine elini alnına bastırdıktan sonra saçlarını geriye itti.

"Pekala. Çokta ağıra benzemiyosun değil mi?"

Daha çok kendiyle konuşuyormuşcasına birde kafa sallayarak dediğini onayladı.

"Şimdi ne yaptığımı sorgulayacaksın. Ama inan bana son düşünmen gereken şey bu. O yüzden , sadece sıkı tutun."

Elini bacağımın altından geçirerek diğer eliylede kafama destek verdi. Kollarımı korkuyla boynuna sararken bana kısa bir bakış attı.

Hadi ama kitaplarda/filmlerde bunu yapan hep kızın çok sevdiği adam olmaz mıydı ?

Derin bir nefes alarak koşmaya başladı. Yada.. Başka bir şey ? Yaklaşık 8 saniye içerisinde ormanın öbür ucuna yaklaşmıştık.

Hala aynı hızda koşmaya devam ediyordu Natashi. Kocaman bir ağacın orda durarak beni  bıraktı. E bende haliyle yere kapaklandım.

"Çok yumuşak bi düşüş oldu saol valla."

Ona yan bi bakış atıp ayağa kalktığımda söylediklerimi duymamazlıktan gelerek yere eğildi. Doğruca gözlerimin içine bakarken rahatsızca kıpırdandım.

"Bir sorun mu var?"

"Evet hemde çok büyük bir sorun var. Eğer kenara çekilmezsen seni buradan götüremeyeceğim ve kurtlara yem olacaksın."

Son Melez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin