Öncelikle herkese merhaba. Yeni bölüm sanıp önemli bir duyuruyla karşılaşanlardan af diliyorum. Ancak dediğim gibi önemli bir duyurum var.
3 yıl önce yazmaya başladığım hikayem SM bölüm sayısına göre oldukça eski bir hikaye. Küçük yaşta yazmaya başladığım hikayem tamamen acemilik ve aceleye gelmiştir. Okulda yazmaya karar verdiğim, hatta bölümleri derslerde ve tenefüslerde yazdığım zamanlardan, günde 3-4 bölüm yazıp bıraktığım. Kısa hikaye gibi 2-3 sayfalık bölümlerden oluşmaktaydı.
Ancak eskisi gibi bir hevesle yazmadığımı fark ettim. Takip ettiğim bir hikayenin yazarının yazdığı bir açıklamada tamamen kendimi buldum. Açıklamada kendi hikayesinden bile sıkıldığını, yazmaya hevesi olmadığını belirten cümleler kurmuştu. Bende onunkine çok benzeyen duygular yaşıyorum. Bölümleri istediğim için değilde zorundaymışım gibi hissederek yazıyorum. Lakin zorunda değilim ve bunu daha fazla sürdürebileceğimi sanmıyorum.
Lafı çok uzatmayacağım. Her ne olursa olsun hikayeyi silmeye kıyamayacağımdan dolayı FİNAL vereceğimi söylemek istiyorum. 20. Bölüm final bölümü olacak. Zaten hikayeyi takip eden çok fazla kişi olmadığından üzülen çok fazla kişi olacağını da sanmıyorum. Üzüleniniz var mı? Yoksa canınız sağolsun varsada özür diliyorum :) hepiniz Allah'a emanet olun yeni bölümde görüşmek üzere..
Not:Eğer istek olursa arada özel bölüm gelebilir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Melez
Vampireİçinde yaşadığım tüm bu dünya yalanmış. Şimdi, gerçeklerin yerini efsaneler aldı. Benim hikayemin olayı ise, buradaki efsanenin ben olması.