Farkındayım bölüm çok geç geldi bunun için özür dilerim.. 10.000'i geçmişiz çok teşekkürler! iyi okumalar vampir ruhlular ♡
Selena gomez - Camouflage
"Bonnie ! Bonniee ! Kalksana kızım ! Ya sen bu kadar uykucu muydun bilseydim buralara kadar getirmezdin seni."
"Hıı ne diyosun ya."
"Kalk diyorum acıktım kızım ben."
"Ya ben napayım git ye mutfak orda."
"Ben ne yemek yapayım nasıl yapayım gel hadi."
"Offf!"
"Of'lama suda boğarım seni he."
"Offf!"
Kafamda ve suratımda hissettiğim buz gibi suyla gözlerimi kocaman açıp oturur pozisyona geldim. Joseph kahkahalara boğulmuşken , hızlı bir haraketle yarısı dolu su bardağını kaptım.
Yüzüme sinsi bir sırıtış yerleştirip çok başarılı bir iş yapıyormuşcasına ağır ağır suyu kafasından aşağı döktüm. Yüzündeki gülümsemesi bir anda donarken bu sefer rolleri değiştirmişcesine ben gülüyordum.
Kafasını bana doğru hızla çevirerek saçlarındaki suyun suratıma gelmesini sağladığında yine gülmeye başlamıştı. İlk önce donup kalsamda daha sonra bende gülüşümle ona eşlik ettim.
İnce ve uzun parmaklarını saçlarının arasında keşfe çıkartarak arkaya doğru attı. Önce ayağı kalkıp daha sonra elini bana uzatırken bende ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
"Hadi Bayan Melez elimi akşama kadar böyle tutacağımı zannediyorsan öyle bir şey olmayacak. O yüzden fikrimi değiştirmeden tut şu elide kaldırayım seni."
Yeni anlayarak yüzüme aptal bir gülümseme yerleştirip elini tuttum. Beni ayağa kaldırdıktan sonra kapıya gidip elini kapının koluna yerleştirdi.
"Çok oyalanma açım ve bana kahvaltı hazırlayacaksın ufaklık."
Tek gözünü kırpdıktan sonra kapıyı da kapayıp gitti. Bende onun arkasından gözlerimi devirip el yüz yıkama , üst değiştirme gibi günlük rutin işleri yapıp aşağı indim.
~
"Yalnoz bişey diyom mi ?"
Joseph ağzına tıktığı patates kızartmalarının hemen ardından , ağzına birde zeytin atarken konuşmasında boğuk sesler çıkarıyordu.
"Ağzındakini bitirdikten sonra , neden olmasın ?"
Ağzındaki tüm lokmayı yutkunarak midesine indirip , ardından su içerek içerdeki işleri kolaylaştırdı.
"Senin bu kadar marifetli olduğunu tahmin etmemiştim. Bu patates , bu omlet , bu kızartma , ne yalan söyleyeyim enfes olmuş."
Kıkırdamadan level atlamışcasına kahkaha atarak teşekkür ettim.
"E gerçi , sonuçta benim kardeşimsin değil mi ?"
Bu sorusunu duymamazlıktan gelerek ağzıma ekmeği koyup yavaşça çiğnemeye başladım.
Joseph bir anda ayağa kalkarak ağzını silerken bende ne oldu dercesine ona bakıyordum.
"Bugün seni bir yere götürücem. Az daha unutuyordum. Hatta bugün dediğim şimdi gitmemiz lazım. Hemen hazırlan hadi."
~
"Kamp alanına hoşgeldin ufaklık !"
"Joseph , burası çok , çok güzel ama.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Melez
Vampireİçinde yaşadığım tüm bu dünya yalanmış. Şimdi, gerçeklerin yerini efsaneler aldı. Benim hikayemin olayı ise, buradaki efsanenin ben olması.