Hey guys!
Het meisje in het verhaal heet pip. Ze is 14 jaar en loopt al drie jaar rond met iets wat maar een paar mensen weten.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dus vote en laat een berichtje achter! xo
______________________________
Pip's P.O.V
Ik word wakker, zoals bijna elke ochtend, met veel pijn over mijn hele lichaam.
Het is 7:20 en om 8:15 begint mijn les, ik woon dichtbij school. Ik trek mijn kleding aan die ik de dag er voor heb uitgezocht, en loop richting de badkamer om me op te maken. 'goedemorgen!' Zegt Laura als ze binnen komt (dat is mijn oudere zus). 'Goedemorgen' antwoord ik terug en ga verder met mijn make-up. Laura kijkt in de spiegel naar haarzelf en probeert met een wattenstaafje haar mascara van haar ooglid er af te halen. 'Is papa al weg?' Vraag ik als ik klaar ben met mascara op te doen. Ik vind mezelf nog iets te jong om elke dag veel foundation op te smeren, maar soms als ik naar een feestje ga of naar een speciale dag ga doe ik dat wel. 'Ja, al heel lang. Hoezo?' Zegt Laura. Ik kijk haar aan 'ik zou met evi naar believetour gaan en wou vragen of hij mij wou brengen, maar ik vraag het vanavond wel!' Evi is mijn beste vriendin alleen is wel 2 jaar ouder, ze is een echte belieber en heeft het 24/7 over hem. Ik ook en daarom zijn we zo goed bevriend, maar vooral omdat ze mij zo goed steunt in moeilijke tijden en ik haar. We kennen elkaar van de middelbare school, ik had op de basisschool een klas over geslagen omdat ik te slim was voor mijn leeftijd... HAHAHAH. Nu doe ik havo en zit in de 3e klas. Evi was veel te dom voor haar leeftijd en was op de basisschool blijven zitten. Nu zitten we al 3 jaar bij elkaar in de klas en we praten echt altijd over justin. 'Pip? Ik wil jullie anders wel weg brengen. En haalt de moeder van evi jullie weer op?' Zegt Laura als ze me in de trapkast ziet staan. Terwijl ik al het eten in mijn tas doe 'echt? Omg, dankje! Uhw nee we gaan met de trein terug' laura is al 19 en heeft haar rijbewijs al en een eigen auto, ze vind het leuk om te rijden dus snap ik dat ze ons weg wilt brengen. het is volgende week zaterdag al en ik heb er zo'n zin in!!
Als ik op school kom haal ik mijn beats-koptelefoon van mijn hoofd, die ik heb gebruikt onderweg om naar justin te luisteren, en hang hem om mijn nek.
'EVII!!!' roep ik als ik haar zie staan bij de kluisjes. Evi rent naar me toe een geeft me een dikke knuffel. 'Omg, ik moet je zoveel vertellen over bart!' Zegt ze terwijl ze zig uit de knuffel trekt. Bart is een jongen van de 4e klas waar evi al een tijdje mee zit te flirten. Ik word altijd super blij als ik die lach op haar gezicht zie. We lopen samen naar de les als we onze boeken hebben gepakt. Als we in de les zitten krijgt Evi een berichtje en laat het aan mij lezen.
•"Hey babe, Ben in de pauze bij het hokje, kom je ook? Neem maar een vriendin mee, ik neem een vriend mee.. xxxx Bart "•
'Kom je ook mee?' Vraagt evi aan mij en typt een berichtje terug als ik ja knik met een lach.
•"haaaaii, jaa ik neem pip mee. Maar moet nu gaan anders pakt mr. Vaarten mijn mobiel af. xxxx Evi "• stuurt ze terug.
We komen met z'n tweeën bij het hok aan waar de jongens zouden zijn. 'Begin van de pauze toch?' Vraag ik. Als ik even geen antwoord krijg kijk naar evi, maar evi is al in het hok opzoek naar de jongens dus ik ga ook maar naar binnen. 'Daar ben je' zegt evi als ik binnen ben. Evi zit daar met Bart en zijn vriend. 'Haai, ik ben pip. Ik ben een vriendin van evi!' Zeg ik als ik op de jongens afloop. 'Zijn wij vriendin? Zusjes bedoel je' grinnikt evi, en kijkt mij verbaasd aan. We schieten allemaal in de lach. 'Ik ben Bart en dit is Stefan.' Zegt Bart en wijst naar zijn vriend naast hem. Stefan zwaait naar mij en tovert een onzeker lachje tevoorschijn. Als evi en Bart al staan te zoenen kijk ik naar Stefan en wijs richting de deur, 'zullen we even naar buiten gaan?' Vraag ik. Stefan knikt en loopt achter mij aan richting de deur. Als we buiten zijn kijkt hij zenuwachtig om zich heen. 'Welke klas zit je?' Vraag ik om stilte te voorkomen. Hij kijkt me aan en zegt 'bij Bart in de klas 4Atheneum, jij zit in?'. 'Ik zit bij evi in de klas 3havo haha..' Zeg ik en klop tegen de deur van het hokje als de bel net gaat. 'JONGENS JULLIE MOETEN STOPPEN! DE BEL IS GEGAAN!' Roep ik naar evi en Bart die nogsteeds staan te zoenen.
Als evi de klas in loopt en naast mij komt zitten kijk ik haar nieuwsgierig aan, 'en? Wat is er gebeurt?' Vraag ik. 'Toen jullie weg ging stopte hij met zoenen en vroeg hij of ik zijn meisje wilde zijn, ik zei natuurlijk meteen ja en toen zoende we weer!' Zegt ze vol energie. We praten nog een tijdje over Bart, maar dan verander ik het onderwerp in volgende week zaterdag. 'Mijn zus wil ons brengen naar concert!' Zeg ik zo hard dat de hele klas het hoort. 'Omgg, maar je hebt niks gezegt over ons plan he?' Vraagt evi.
______________________________
Vonden jullie het leuk? Het is een beetje kort he? Ik maak de volgende update langer!! Dat beloof ik
Vote Please en laat andere mensen het lezen!
Please reageer als je meer wilt!
Justin komt in de volgende update
Ciaoo xx perfectjustin
JE LEEST
My lifesaver. - with Justin Bieber
FanfictionPip loopt al 3 jaar met een geheim rond en ze kan bij niemand terecht en heeft paar keer neigingen tot zelfmoord. Als ze met Justin meegaat voelt ze zich veilig maar is dat ook zo? Is ze veilig bij Justin?