Chapter 2

199 14 2
                                    

Heyy..

Hier is het tweede deel, sorry dat het zo lang duurde. Justin komt hier wel in voor :) en dus ook stukken Engels!

Veel leesplezier!

______________________________

Pip's P.O.V

als ik naar huis loop kijk ik op mijn mobiel.

'Shit, ik moest al thuis zijn..' Roep ik en ren snel naar huis. Als ik thuis ben is er gelukkig nog niemand. Ik ren naar boven om te kijken wat ik naar de believetour aan ga trekken, het shirtje wat evi en ik hebben gemaakt met justin er op en allemaal tekst. Maar wat nog meer? Zou ik een kort broekje aan doen of een lange? Ik trek m'n hele kast overhoop en op dat moment komt Laura binnen, 'hey, Was het leuk op school? WOW wat is hier gebeurt?' Ze schrikt ervan en gaat op m'n bed zitten. 'Zou ik dit broekje doen met deze legging?' Vraag ik en kijk haar aan voor goedkeuring. 'Dat grijze broekje is leuker, met die panty!' Zegt Laura en help alles weer op te ruimen. Als papa er is gaan we eten. En na het eten ga ik snel naar mijn kamer want ik moet de volgende ochtend vroeg uit, ik ga shoppen met evi! :) ik luister naar Justin's muziek en val dan in slaap.

De volgende morgen word ik wakker van de wekker. Net op dat moment word ik ook gebeld door evi:

Ik:' haii!?'

Evi: 'HEEYY moppie! Lekker geslapen? Ik heb heel goed nieuws!'

Ik: 'vertel!'

Evi: 'ik weet waar justin is voor en na de tour! Dus ons plan moet zeker lukken'

Ik: 'OMG echt? Ohww ik heb er zon zin in!

Kan echt niet wachten tot vanaaf!'

Evi: 'ik ook niet toett! Maar ik ga me klaar maken en kom jou richting op! Doeiii'

Ik: 'okee doeii tot zoo' en ik hang op. Ik ren de badkamer in en ga douchen. Als ik de douch even later weer uitkom kijk ik in de spiegel. Ik zie een grote blauweplek op mijn heup en op mijn schouders tot aan mijn hals een blauweplek. Ik kan er niet meer tegen...

Ik kleed me snel aan en doe een beetje mascara op, dan hoor ik de bel en ren ik naar beneden. Als ik de deur open doe springt evi in mijn armen. 'Je bent een top vriendin!' Zegt ze en geeft me een kus op m'n wang. Ze maakt me altijd vrolijk als ik het nodig heb. 'Zullen we dan maar gaan?' Zeg ik en pak mijn jas dan lopen we samen naar evi's fiets. Mijn fiets heeft een klapband gehad en ik heb geen zin om hem te maken en ik woon toch dichtbij school, dan maar lopen of bij evi achterop.

In de stad gaan we winkel in en winkel uit, evi heeft 3 volle tassen in haar handen en ik maar een klein tasje met siraden. Echt alles staat evi, ze heeft een mooi figuur en ik ben niks vergeleken haar, juist het tegenovergestelde. Tot nu toe is het heel gezellig en we zitten ons al een beetje voor te stellen hoe we daar zitten in de zaal.

'Omg, daar moeten we in!' Roept evi en wijst naar een winkeltje met allemaal jurkjes en pumps. Als we uit die winkel komen zijn we allebij geslaagd, ik heb een rood jurkje gekocht met zwarte pumps en siraden, evi heeft het zelfde alleen dan in andere kleuren. Toen ik honger kreeg was het al 15:00, we gingen dus snel langs de Mc Donalds en daarna naar huis om ons klaar te maken voor het concert.

Toen we bij mij thuis waren gingen we ons eerst omkleden, 'OMG ik heb ook een grijs broekje aan!' Roep ik als ik zie dat evi een grijs broekje uit haar tas haalt. Als we helemaal zijn omgekleed hebben we precies het zelfde aan, ons zelfgemaakte shirt, een grijs broekje, een panty en vans er onder. Het enige wat verschilt is dat evi rode vans heeft en ik roze.

We maken ons op en doen ons haar, daarna rennen we de trap af. Het is 15:45 als Laura thuis komt, 'zijn jullie er klaar voor?!' Vraagt ze aan ons als ze ons op de bank ziet zitten. 'JAAAA!!!' Gillen we allebij en doen samen een vreugdedansje. 'Ik maak me even klaar dan gaan we zometeen weg.' Zegt Laura en loopt naar boven. 'Heb je het je zus verteld? Van ons plan?' Vraagt evi en drinkt haar laatste slok cola op. 'Nee, maar heb haar gezegt dat we anders zolang moeten wachten.' Zeg ik. Laura komt beneden en geeft ons een seintje dat we gaan. In de auto draaien we Justins cd een paar keer.

My lifesaver. - with Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu