Chapter 11

78 10 4
                                    

Justin's P.O.V

After we told each other what happened tonight. pip came in. fredo and noëlle left us alone.

Now i can finally have her for myself.

'Babe, come sit here' i say, clapping on my lap. she walks up to me and sit on my lap. 'You know justin, everything is gonna be alright!' She whispers in my ear. 'Babe, i love you so so much, you're all that matters to me!' I say and kiss her forehead. I grab her hair and push it to the side. I place my lips in her neck and slowly kiss her soft skin. She turns around and looks at me playfully. I try to kiss her in her neck again but she pushes me away 'Aww, i know you like it babe. Don't push me away' but then she starts kissing me in my neck, my weakness. I start moaning but then scooter comes in.

'Wow guys, why why.. You lovebirds are a bit young for this stuff' he says smirking. I shake my head and push pip off of me. 'Haha funny scooter, please go away' i say and i stand up.

Pip's P.O.V

Justin loopt naar scooter toe en daagt hem uit om te stoeien. Pff, typisch justin! 'go, or I'll beat you!' Zegt justin terwijl hij box-bewegingen maakt. Scooter lacht en loopt snel naar de deur van zijn kamer. 'So, where were we..' Zegt justin en komt weer naast me zitten. Hij wrijft zijn hand over mijn been en knijpt er dan in. Hij glijd zijn hand naar boven tot dat hij beland op mijn wang. Justin komt dichterbij en kijkt me recht in mijn ogen aan. Wauw wat zijn z'n ogen mooi. Hij legt zijn andere hand ook op mijn wang en komt weer wat dichterbij. Ik voel zijn zachte lippen op die van mij maar hij doet niks. Ik duw hem zachtjes van mij af. 'What's wrong baby?' Ik kijk hem vragend aan. 'Nothing.. I just..'. 'I.. No forget it.' Zegt hij en komt weer dichter bij. Hij begint me te zoenen, dieper en dieper. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen toegang vragen. Zijn tong glijdt in mijn mond terwijl zijn hand weer naar mijn been gaat. Hij duwt me achterover zodat hij zowat op mij ligt. Mijn been word langs zijn lichaam omhoog getrokken en langzaam glijd zijn hand richting mijn kont. Zijn tong verdwijnt weer terug in zijn mond en terwijl hij in mijn kont knijpt komt zijn tong weer terug. Ik wrijf met mijn hand over zijn rug en trek zijn shirt wat omhoog. Dan ineens stop justin en springt van me af. Geschokt loopt hij weg en laat me alleen achter op de bank.

Noëlle's P.O.V

Justin komt onze kamer binnen en kijkt geschokt. Als hij ons ziet schrikt hij en loopt snel weg. 'What's wrong with him?' Zegt fredo. 'I don't know, i'll talk to him.' Zeg ik en loop achter justin aan. Hij valt op zijn bed en ik ga op de rand van het bed zitten. 'What's up?' Zeg ik voorzichtig. 'I wan't her so bad..' Hoor ik justin huilerig zeggen. 'But, i don't get it. You have her!'. 'No!' Schreeuwt hij. Het is even stil tot dat justin zich naar mij omdraait. 'I wan't her body, you know..'er valt een traan op zijn shirt. Ik knik. 'I want it so bad, but i know i can't do anything because of her, she's not ready.. DAMN!'. Ik leg mijn hand op zijn schouder als hij overeind gaat zitten. 'I was kissing her and then she pulled my shirt up, at that moment i wanted her so much, but i couldn't so i stood up and walked away. Leaving her on the couche, oh shit.' Hij staat op en rent terug naar pip. Fuck wat moet ik doen.

Pip's P.O.V

Ik zit een beetje op twitter te kijken om niet te denken aan wat er net gebeurde. Dan zie ik justin huilend op me af lopen. Ik krijg tranen in mijn ogen doordat ik hem zo zie. Dan zie ik noëlle en fredo de kamer binnen gaan en daar achter staat scooter. Ik kijk justin aan en hij slaat zijn armen om mij heen. 'What's wrong justin, tell me please!' Tranen gaan langs mijn gezicht. 'I..' Probeert hij. 'I'll tell it!' Zegt noëlle. Ze loopt naar ons toe en legt een hand op justin schouder. Hij draait zich om en loopt samen met fredo en scooter de kamer uit.

'Justin zei net tegen mij dat...' Begint noëlle. 'Vertel het gewoon, ik wil het weten!' Zeg ik en een traan rolt weer over mijn wang. 'Wil hij mij niet meer? Is dat het?'. 'Wow nee nee, dat moet je niet denken! Het is.. Kijk hij wil, hij wil naar hawaii om daar een fan te ontmoeten. Alleen hij wil zonder jou. Hij wil dat jij je eigen dingen doet. Alleen toen hij je net zoende dacht hij daar aan en dat hij stom is om jou achter te laten hier, maar hij zei net tegen mij dat het te gevaarlijk voor jou is om daar alleen met hem en een bodyguard rond te lopen. Hij is bezorgt om je'. Er komt een klein lachje op mijn gezicht. 'Dus hij is bang dat er iets met mij gebeurt?' Vraag ik. 'Ja. Weetje wat. Praat er maar niet over, en gewoon een keertje als jullie alleen zijn zeggen dat hij het moet doen en dat je het lief vind dat hij zo bezorgt om je is maar dat je het begrijpt en zeg iets van dat het van jou mag! Is dat een goed idee?' Zegt ze en ze geeft me een knipoog. 'Ja super!'

Justin's P.O.V

I'm laying on my bed waiting for noëlle to come and tell me what she said. She walks in and sits next to me. 'I told her everything! But she don't wanna talk about it now, she will talk about it later ok?' She says. 'Yeah' i reply. 'Maybe if she talks about it, u just have to listen'. 'Yeah, thank you noëlle!'. 'You're welcome!' She says and walks away. I know if pip want's to talk that she'll say that she's not ready. I know she's not ready and i respect that!

___________________________

Ik zet volgende week weer een nieuw hoofdstuk online! Als jullie niet kunnen wachten en het eerder willen dan heb je 10 votes nodig! Dus vote, comment en fangirl! Xxx?

My lifesaver. - with Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu