Pip's P.O.V
'Justin?' Roep ik als ik door de bus loop. 'i am here!' Hoor ik uit de keuken. Ik loop naar justin toe die zowat in de koelkast zit. 'What are you doing baby?' Zeg ik lachend. Hij probeert rechtop te staan maar stoot zijn hoofd dan tegen de boven kant van de koelkast. 'Looking for food' zegt hij en wrijft over zijn hoofd, presies de plek waar hij zich heeft gestoten. 'Ah, are you alright' ik loop naar hem toe en leg mijn hand op die plek, maar justin duwt mij tegen zich aan. 'Now i am!' Zegt hij. Hij drukt zijn lippen tegen mijn wang en kijkt mij dan aan. 'Tonight is gonna be great!' Zeg ik tegen hem als hij zijn armen, die hij om mij heen had gewikkelt, weg haalt. Hij kijkt naar zijn voeten en bijt dan op zijn lip. 'Pip, i'm scared!' Zegt hij als ik wil weglopen. Ik draai me om met een verbaast gezicht. Justin is bang? Wat!? 'What? Are you scared? For what?'. 'No, no, ermm... J-just a bit nervous i t-think... Yeah' zegt hij snel. Wow hij klinkt echt heel erg nerveus, wat is er aan de hand?
Justin's P.O.V
They have done my hair, clothes and everything. I'm ready to go on stage! I hear the fans yelling, erm i mean my beliebers. I go get my wings on and go on stage. my hands start to shake when I see the room full of fans. I.. I don't know what to do. I want back! When they pick the wings off me and I am on stage all alone I start to sweat. I just stand here sweating and not knowing what to do. But i've done it so many times, why not now. The music starts and everything is turning upside down.
Pip's P.O.V
Ik zag justin opkomen met zijn grote vleugels. Wauw wat is dat snel gegaan! Hij begon als een jongen die filmpjes uploaden op youtube, en kijk nu naar hem. De achtergrond dansers helpen justin met het losmaken van zijn vleugels en laten hem dan alleen. De muziek start en net op het moment dat zijn eerste zin begint valt hij neer. Ik ren naar hem toe maar ik word tegen gehouden door iemand, ik weet niet eens wie ik ben zo gefocust op justin. 'LAAT ME GEWOON NAAR JUSTIN GAAN!' Schreeuw ik met tranen die langs mijn wangen stromen, ookal weet ik dat ze mij niet kunnen verstaan. Ik laat mijzelf vallen op de keiharde vloer en doe mijn ogen dicht. 'Pip?' Hoor ik een stem zeggen. Ik kijk op en zie een dokter staan. 'Justin is fine, it is one of the side effects of his comma. He can forget things or get performance anxiety' zegt hij als hij op een stoel gaat zitten die daar toevallig staat. 'Can i see him? And what about all these beliebers waithing there?' Ineens denk ik aan al zijn beliebers die daar op hem moeten wachten. Ik sta op en pak een microfoon zet hem aan en loop het podium op. 'well, justin is okay! Its just a side effect of his comma, so.. And if he's comming back, i want you guys to help him! Just sing with him, don't scream and give him space!' Zeg ik tegen het publiek. Als ze allemaal gillen en schreeuwen verzin ik een paar liedjes die we samen kunnen zingen.
Fredo's P.O.V
'Thank you baby, without you i never survived this show!' Justin says to pip. 'Its okay! And thank your beliebers, they helped me.' Pip says. 'Pip! Your teacher is here!' I say when i see a young lady walking in the bus. 'Well hello, i'm looking for pip' the young lady says. 'I'm pip, shall we sit here?' Pip says. 'Justin come buddy, we are going to our bedroom.' I say to justin when we walk to our bedroom. 'What happened on stage justin?' Noëlle asks. 'I don't know, its just.. I didn't know what to do. And then i was knocked out' justin says.
__________________________
Ik voel me zo schuldig dat ik niet eerder up geload heb! Ik had een schrijversblok en last van sommige privé zaken. Ik hoop dat ik nu beter ga schrijven en misschien ook hulp van jullie krijg! Sorry van alle spelfouten of de zinnen die niet kloppen. Het spijt me echt heel erg. Jullie hebben echt zolang moeten wachten en nu krijgen jullie ook nog een heel kort hoofdstukje.. Xxx perfectjustin!
JE LEEST
My lifesaver. - with Justin Bieber
FanfictionPip loopt al 3 jaar met een geheim rond en ze kan bij niemand terecht en heeft paar keer neigingen tot zelfmoord. Als ze met Justin meegaat voelt ze zich veilig maar is dat ook zo? Is ze veilig bij Justin?