Pip's P.O.V
Ik word wakker van de heerlijke geur van gebakken spek en een eitje. Ik open mijn ogen en schrik als ik Stefan dan op het bed zie zitten. 'Goedemorgen' zegt hij met een lach op zijn gezicht. Ik kijk naar het dienblad die op zijn schoot ligt. 'Heb ik speciaal voor jou gemaakt!'. Hij legt het dienblad op mijn schoot als ik recht op ga zitten. Ik eet alles snel op en schuif het dienblad van mijn schoot. 'Dankje' zeg ik zacht. Samen lopen we naar beneden als ik me heb klaargemaakt. 'Goedemorgen mevrouw haarts' zeg ik tegen de moeder van Stefan. 'Goedemorgen pip! Noem mij maar gewoon Yvonne hoor! En goedemorgen liefje' zegt ze als we de kamer in komen. 'Mam, kom op.. Ik heet gewoon stefan, ik ben geen klein kind meer' zegt stefan boos. Ik moet lachen en dan geeft ze mij een knipoog en gaat terug naar de keuken. 'Kom, wil je tv kijken?'. Stefan pakt mijn arm en trekt me mee naar de bank. 'Au, Stefan.' Zeg ik en trek mijn arm terug. 'Sorry, het spijt me maar ik kneep niet eens' hij kijkt me fronsend aan. Dan kijkt hij naar mijn arm, probeert hij mijn mouw omhoog te doen maar ik trek terug.
Stefan's P.O.V
Ze heeft zichzelf gesneden, daarom doet het pijn als ik aan d'r arm zit. Ik weet het gewoon zeker. Ik laat mezelf zakken op de bank en pak de afstandsbediening. Als pip naast me komt zitten zap ik een paar keer tot er een engelse film op komt. Ik weet niet waarom er een film in de ochtend op tv is maar het komt goed uit. Pip kruipt tegen mij aan alsof ze bang is voor iedereen behalve mij. Ik sla een arm om haar heen en kriebels gaan door mijn lichaam. Dan kijkt pip me aan, wauw wat zijn haar ogen mooi. Ze lacht en ik lach terug, dan komt mijn moeder de woonkamer in. 'Aww zie ze daar zitten, jullie lijken net een stel! Maar pip, heb je eigenlijk een vriendje?'. Ik voel mijn gezicht rood worden en dan zie ik pip naar haar handen kijken. 'H-het is net uitgegaan' zegt ze met een trillende lip. 'Oh als je er niet over wilt praten hoeft dat niet hoor' zegt mijn moeder als we allebei zien dat pip tranen in haar ogen krijgt. Ik druk haar dichter tegen me aan en geef haar dan een kus op haar hoofd wachtend tot ze weer een beetje rustig is. 'Wat wil je vandaag doen?' Vraag ik pip. Ze haalt haar schouders op en gaat dan recht op zitten. 'Waar is de wc?' Vraagt ze. Ik sta op en wijs haar de weg, als ik dan toch die kant op ga ga ik gelijk naar mijn kamer. Ik doe de deur achter mij dicht en kleed me om. Als ik in mijn boxer sta komt pip binnen. 'Oh, sorry je was niet beneden. Dus. Je bent hier.' Zegt ze en als ze terug wilt lopen hou ik haar tegen. 'Blijf, het is ook maar een onderbroek' ik lach en doe de deur dicht en geef haar mijn mobiel. 'Hier, doe maar wat je wilt'. Ze gaat op het bed zitten en kijkt geconcentreerd naar mijn telefoon. Als ik mijn broek aandoe en bezig ben mijn riem om te doen hoor ik gelach. 'Whahahaha was jij dit vroeger?' Pip is aan het huilen van het lachen en rent de kamer uit. Lachend rent ze de trap af en ik kom haar achter na. 'Nee niet naar al mijn foto's kijken, kom hier!' Zeg ik en volg haar de woonkamer in. Ik sla vanachter mijn armen om haar heen en probeer mijn mobiel uit haar handen te pakken. 'Geef hier!' Fluister ik in haar oor. 'Hahhahah zie deze, oeehh je zit met een meisje in bad!' Zegt ze lachend. 'Toen was ik 2 ofzo! En dat was mijn buurmeisje' als ik eindelijk mijn mobiel te pakken krijg draait ze zich om. Haar neus komt prongelijk tegen mijn neus aan en ik kijk haar in d'r ogen. Ik zie dat ze begint te blozen en dan kijkt ze weg. 'Aw.. jullie zijn zo'n leuk stel, waarom hebben jullie nog niks?' Zegt mijn moeder die blijkbaar de heletijd op de bank heeft gezeten en naar ons gekeken heeft...
Yvonne's P.O.V
'Ik heb je kleding uitgewassen! Het ligt op mijn bed' zeg ik en loop samen met pip naar boven. wat een vrolijke meid met zoveel pijn van binnen. 'Dank u wel dat ik hier mocht slapen vannacht, ik zoek vanavond wel een ander adres' zegt ze als ik haar kleding aan haar geef. 'Ach geen dank en je mag hier gerust nog een paar daagjes blijven slapen! Alleen morgen is het maandag en Stefan gaat dan naar zijn nieuwe school, dus je bent hier dan alleen met mij. Vind je dat erg?'. 'Oh, ja is goed, nee het is geen probleem' ze loopt de badkamer in en kijkt dan terug naar mij. Ik lach naar haar en loop dan terug naar beneden. 'Mam, ik wou vandaag met pip gaan praten over wat er gebeurt is, als ze er over wil praten dan' zegt Stefan als hij mij binnen ziet komen. 'AAAAAAAAAAHHH' horen we pip van boven schreeuwen.
___________________________
OMGG WAT ZAL ER GEBEUREN? Ik zal snel weer posten! +50 votes en ik update die dag! Comment, vote and fan! Xx perfectjustin
JE LEEST
My lifesaver. - with Justin Bieber
FanfictionPip loopt al 3 jaar met een geheim rond en ze kan bij niemand terecht en heeft paar keer neigingen tot zelfmoord. Als ze met Justin meegaat voelt ze zich veilig maar is dat ook zo? Is ze veilig bij Justin?