Chapter 8

125 11 3
                                    

Justin's P.O.V

I wake up in a strange room. I see pip's sleeping next to me. 'Sweety' i say and squeeze her hand softly. She wakes up and when she sees me awake, she starts crying. 'Omg, justin.. You're alive! I've missed you so much!'. 'Ah baby, i'll never let you alone!' I say and gif her a kiss on her cheek. 'You were in a coma for 4 days, and every night i slept next to you.'. 'Wow, 4 days? That accident felt like yesterday'. 'Do you remember all of it?'. 'Ermm, i remember that you screamed to me and then everything wents black'. She stands up, 'i'll get a doctor for you!'.

Pip's P.O.V

Ik ren snel naar een dokter om te vertellen dat justin wakker is geworden. 'Justin is awake!' Zeg ik. 'i'll go to his room, if you call his family and friends!' Zegt de dokter. Ik knik en ren naar de telefoon. 'Hello? With pattie!' Hoor ik aan de telefoon. 'Hey pattie, its me pip. Justin is awake, can you bring fredo and Noëlle with you if you're comming to us?'. Pattie hangt op als ze fredo en Noëlle heeft geroepen en mij heeft gezegt dat ze er aan komen. Ik loop naar de kamer van justin en zie hem op het bed zitten. 'Hey, i can go home! I only have to take it slow.' Zegt justin. Ik zie fredo, Noëlle en pattie de kamer in komen. Pattie rent naar justin en geeft hem een kus op zijn voorhoofd. 'Yo man, you're alive!' Zeg fredo met een lach op zijn gezicht. 'Yes man!' Zegt justin en staat dan voorzichtig op. Hij loopt naar me toe en geeft mij een zoen. 'Hi Noëlle!' Zegt justin en loopt naar haar toe. 'Hey, justin' zegt ze en begint te blozen. 'je hoeft echt niet te blozen als hij tegen je praat' zeg ik lachend. 'ja, het is wel justin bieber he? moest jij in het begin niet blozen?' vraagt ze. 'i heard my name!' zegt justin. 'you heard it right!' zeg ik. we lopen even later het ziekenhuis uit en gaan naar ons hotel. morgen begint de tour alweer en gelukkig is justin weer wat beter. 'Sweety, can you do something for me?' Zegt justin als die op de bank ligt en alleen Noëlle en ik in de kamer zitten, fredo is een schoonheidsslaapje aan het houden volgens mij.. Haha en pattie is naar de winkel voor morgen. 'Sure!' Zeg ik en sta op. 'Can you give me a kiss?' Zegt hij lachend. 'Justin..'. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus. 'Just one more?'. 'Why not?' Zeg ik en geef hem nog een kus. 'Thank you' zegt hij met een lach op zijn gezicht. Hij pakt zijn mobiel uit zijn zak en gaat op Twitter.

@justinbieber: 'i feel better, next show tomorrow #believetour'

Noëlle's P.O.V

'Pip, we hebben niet eens goed kennis gemaakt..' Fluister ik als ik justin zie slapen. 'Ja inderdaad, vertel maar wat over jezelf' zegt ze. 'Ik ben Noëlle, ik kom uit Wijchen, ja wat wil je nog meer weten?'. 'Hoe oud ben je?'. 'Ik ben 17'. {A/N: fredo is 19 in dit verhaal net als justin} 'nou ik ben pip, ik kom uit Apeldoorn, en uh ik ben 14.. Bijna 15' zegt ze en kijkt naar justin die nog ligt te slapen. 'Serieus? Weet hij het al?' Ik wijs naar justin. Ze knikt en kijkt naar haar vingers waar ze mee speelt. 'Je lijkt veel ouder.. Echt 16, 17 ofzo!'. 'Bedankt, maar ik ben bang dat justin mij niet meer wilt omdat hij zegmaar al verder is en ik niet, ik ben nog maagd en soms wilt hij verder gaan en ik dan niet' zegt ze en tranen vallen naar beneden. Ik wrijf mijn hand over haar rug en troost haar, 'liefje, als hij van je houdt dan begrijpt hij het echt wel hoor. Misschien dat je er snel klaar voor bent! Ik was 15.. Nouja bijna 16'. Ze kijkt me aan met een lach, 'dankje.. Nah waarom moet ik nou weer huilen, sorry' zegt ze en veegt haar tranen weg.

Pip's P.O.V

Ik neem een douche want als justin me ziet met rode ogen dan vraagt hij wat er is, ik ga niet aan hem vertellen wat ik allemaal zei tegen Noëlle. Als ik klaar ben en mij heb aangekleed en opgemaakt loop ik de woonkamer in en zie justin net wakker worden. 'Baby!' Zeg ik en loop naar hem toe met een lach op mijn gezicht. 'Pip, are you going to sing with me on my tour?' Zegt justin en gaat rechtop zitten. 'No way! I'm not gonna sing for all your belieber who wants you!' Zeg ik en geef hem een kus op zijn wang en ga naast hem zitten. 'Ahw babygirl, Please?'. 'No justin, and since when do you call me babygirl?' Zeg ik met een lachje. 'you're my babygirl, your still a baby and a girl.' Zegt hij en prikt en mijn zij. 'I'm not a baby anymore!'. Ik ren naar onze kamer en hoor justin achter mij aan rennen. Hij pakt me vast en zijn sterke armen slaan om mijn middel. Hij kijkt mij recht in mijn ogen aan voor een paar seconden en komt dan dichterbij. Zijn lippen raken mijne en onze tongen smelten samen. Hij tilt me op terwijl we nog aan het zoenen zijn. Hij zoent steeds harder maar met liefde. Hij legt zijn handen op mijn kont en ik sla mijn benen om hem heen. Dan trekt hij weg, 'sorry, if i keep on going i'll be laying naked on the top of you in a few seconds'. Hij zet me op het bed neer en als hij richting de badkamer loopt zie ik een treurige blik op zijn gezicht. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus. 'Baby, i'm so sorry' zeg ik en ik voel mijn ogen gevult worden met tranen. 'Ah babygirl, its ok! I know you're not ready.. Its ok, dont cry'. Zijn armen slaan om mij heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Ik veeg mijn tranen weg en trek mezelf uit zijn armen en loop naar het bed. Ik laat mezelf op het bed vallen en doe mijn ogen dicht en val in slaap.

Justin's P.O.V

I wake pip up, because we have to eat. 'Babygirl, Please wake up! You have to eat' i say. 'What are we gonna eat?' She says and walks towards me. 'Pasta la mama!' I say with my italian accent. She smirks and kiss me on my cheek. 'Mmm' pip and i say when we see the tabel with pasta. If we all finished our food pip and i go to our room. 'Baby' i say when i sit on our bed. 'Yes?' She says. 'I want to learn hollands!'. 'Well, that's hard you know!?'. 'Yes i know, but i really want it'. 'Okay, when do you wanna start?'. 'Erm, now!' I say while i give her a kiss on her nose. 'Okay, do you allready know a few words?'. 'Ermm, no...'. 'Well i'm here to teach you.. Do you want to start with the colors?'. 'Sure' i say and then she get her iPhone. Yes i give her an iPhone because her dad took her phone from her. She's thinking of him all the time, i know it. She's so quiet. 'Wich color is my iPhone?' She says. 'I dont know what white is in Holland' i say. 'Just repeat what i say, okay?'. I nod. 'Mijn iPhone is wit' she says slowly. 'My iPhone is with'. 'No wit! Thats the color.'

Pip's P.O.V

Ik ben al een half uurtje justin aan het leren wat "mijn iPhone is wit" betekent en eindelijk weet hij het.

'Sweety, what is i love you in dutch?' Zegt hij. 'Ik hou van jou' zeg ik met een lach. 'Ik hou van jou' zegt hij meteen goed. 'Ik hou ook van jou'. 'What does that mean?'. 'I love you too'. Hij mompelt de twee zinnen terwijl ik de tv aan doe en ga dan weer naast hem op het bed zitten. 'Pip?' Zegt hij en kijkt me recht in mijn ogen aan. 'Yes?'. 'Ik hou van jou' hij komt dichterbij en legt zijn hand op mijn wang. 'Ik hou ook van jou' zeg ik voor dat ik zijn lippen op die van mij voel. Hij trekt weg en staat op, loopt naar de badkamer en doet de deur dicht. Ik hoor de douche aan gaan en ik hoor dan justin "fall" zingen. Frans journaal staat aan op de tv dus ik zapp snel verder. Geen een zender is engels, nederlands of misschien duits? Toen mijn moeder nog leefde gingen we vaak op vakantie naar duitsland dus mijn duits is wel oke. Ik hoor de douche uit gaan en de deur gaat open. 'Babygirl? Do you want to get a boxer for me? I forgot it' zegt justin en doet de deur helemaal open zodat ik hem met zijn handoek om zijn heupen zie. Ik pak een onderbroek en geef er een aan hem. Snel pakt hij mijn pols en trekt me in zijn armen. 'Baby, i love you so much.' Zegt hij en geeft mij een kus op mijn wang. 'I love you too baby' ik leg mijn hand op zijn sixpack en voel dan zijn hand op die van mij. 'Do you like what you feel?' Vraagt hij en kijkt me recht in mijn ogen aan. Ik geef snel een kus op zijn zachte lippen en leg mijn hoofd dan op zijn borst. 'Okay sweetheart, i have to change now' zegt justin en duwt me voorzichtig van zich weg. Ik draai me om en voel iets zwaars aan mijn broek haken. 'Ermm baby, dont look but can i have my towel back?'.

__________________________

Als ik 600 reads heb ga ik chapter 9 plaatsen! Dus tell a friend to tell a friend! :) Xx perfectjustin

My lifesaver. - with Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu