Pip's P.O.V
Ik word wakker naast justin. Ben ik in slaap gevallen of was het allemaal een droom. Justin wordt wakker van mijn gemompel. 'Hey babe, what's up?' Zegt hij met zijn slaperige stem. 'How did i get here?'. 'Oh, you fell asleep on the couch so i brought you here' zegt hij en zijn arm zwaait om mij heen. 'Tomorrow is my last tour, you know. And it has to be a surprise but i want to tell you, i want you to be my OLLG!' Zegt hij en trekt me dichter tegen zich aan. Ik krijg een lach op mijn gezicht. 'No justin please let your mum be the one less lonely girl!'. Hij geeft mij een kus op mijn wang en kijkt me dan diep in mijn ogen aan. 'So you don't want to be my OLLG?'. 'No... I know i already am your girl!' Zeg ik en stap uit bed. Ik loop naar de soort woonkamer en zie scooter daar zitten met kenny. 'Goodmorning' zeg ik en pak wat te eten. 'Hey pip, can you come here?' Zegt scooter. Ik ga naast hem op de bank zitten en kijk hem vragend aan. 'We found something, its an email from your dad' hij draait de laptop naar mij toe. Ik schrik er van als ik zie dat het inderdaad mijn vader is. Ik zie het aan zijn email adres. 'How did you get this?' Vraag ik en mijn ogen vullen zich met tranen. 'We saw it between the fanmail, and translated it' zegt kenny. Als ik begin te lezen word ik wat banger.
"Ik zal je vinden en pip van je afpakken, ze gaat er aan! Ze zal je nooit meer kunnen zien en je bent niet uitgenodigt bij haar begravenis! Ze zal langzaam lijden en als ze genoeg geleden heeft ben jij aan de beurt! Ik zal jullie vinden. En mijn plan gaat werken. Het werkt al. Ik vermoord jullie allemaal! "
Ik begin te huilen en dan komt justin binnen. 'Wow baby. Shh.. Its okey. Everything is gonna be alright!' Zegt hij en legt mijn hoofd op zijn schouder. 'I've read it, you're save here!' Hij geeft mij een kus op mijn hoofd terwijl mijn tranen zijn shirt nat maken. Ik heb geen zin om te praten dus blijf ik stil. 'Kenny is here for you, he will protect you outside and when you're alone' zegt scooter. 'I'll go with you to the docter over an hour!' Zegt kenny en staat dan op. Ohja mijn gips word er af gehaald! Ik ren naar de badkamer om mij klaar te maken. Justin komt ineens in de badkamer en trekt zijn shirt uit. 'I'm gonna take a shower' zegt hij en trekt zijn sportbroekje naar beneden. Als ik mijn spulletjes pak en weg wil gaan gaat justin voor de deur staan. 'I've seen you naked, now you can see me naked' zegt hij overtuigend. 'Justin don't be so weird. Please let me out!' Zeg ik maar justin pakt mijn spulletjes en zet ze weer op het tafeltje naast de wasbak. 'You don't have to look, just stay here!' Hij kijkt me aan en geeft mij een knipoog. Ik ga weer voor de spiegel staan en gooi dan wat water in mijn gezicht. Mijn ogen doen nog pijn van het huilen. Ik haal mijn haar uit een staart en borstel het. Justin doet de douche aan en pakt een handdoek. Als hij onder de douche stapt kijk ik ineens naar hem via de spiegel. 'Nee, pip niet kijken! Ik wil niet kijken, maar..' Zeg ik in mijn hoofd. Ik kijk weer naar justin, naar zijn lichaam, naar zijn.. 'Do you like what you see babygirl?' Zegt justin die door heeft dat ik keek. Ik kijk snel weg en doe wat mascara op. 'You're all that matters to me. Yeah yeah, ain't worry about nobody else. If it ain't you, I ain't myself. You make me complete. You're all that matters to me. Yeah, yeah, what's a king bed without a queen. There ain't no "I" in team. You make me complete. You're all that matters to me..' Zingt hij zacht. 'Wow, that's a good song! Who's singing it?' Vraag ik en pak mijn kleding om om te kleden. 'It's my song, it's about you!'. 'Really? O M G, justin that's so sweet!' Ik trek mijn shirt uit en mijn broek. 'Babe, take a shower with me! Please?' Zegt hij. 'Okey baby, because it's you! Let me get that showerthing!' Zeg ik en haal het omhulsel voor mijn gips. Als ik terug kom zie ik justin lachen omdat ik dat ding om mijn arm heb. Met 1 arm probeer ik mijn bh los te maken en mijn mijn onderbroek uit te doen. Het lukt! Justin kijkt met glinsters in zijn ogen hoe ik bij hem onder de douche stap. 'Wow, you're so beautiful!' Zegt hij en gaat mijn hele lichaam langs met zijn ogen. Ik lach en geef hem dan een knuffel. 'Can i wash your hair?' Vraagt hij en pakt mijn haar vast. 'Sure!' Ik maak mijn haar even nat en pak dan de shampo. Als justin shampo in mijn haar masseert moeten we alletwee lachen. We praten over leuke dingen die we al hadden mee gemaakt tot er op de deur word geklopt. 'Fuck!' Zegt justin zacht, 'Yes?'. 'Justin? Is pip there? Are u taking a shower together?' Zegt pattie. Shit het is pattie. 'Ermm, yes mum' justin draait zijn ogen en begint weer mijn haar te masseren. 'Pip, you can't shower with that cast!' Zegt pattie. 'Yes i can! I have a thing i can put on if i want to take a shower!' Zeg ik terwijl ik me omdraai naar justin en het water door mijn haar laat glijden. 'Okey!' Zegt pattie en loopt weg. Ik doe mijn ogen dicht zodat ik geen shampo in mijn ogen krijg en was met mijn hand de shampo uit mijn haar. Ik voel justins hand in mijn zij en hij duwt me tegen zich aan. Onze bovenlichamen raken elkaar aan. Dan bukt hij een beetje om mij een kus in mijn nek te geven. Zijn hand glijdt naar mijn kont en dan knijpt hij er in. Als hij weer normaal staat geef ik hem een kus op mijn neus. 'I love you justin!'. 'ik hou ook van jou!' Zegt hij in eens. 'You still know it!' Zeg ik verbaast. 'Yep!' Justin lacht en geeft mij een kus. Hij zet de douche uit en pakt de handdoek. Hij gooit hem over mij heen en wrijft met de handdoek over mijn rug. Ik wring mijn haar uit en doe het in een knot. We stappen de douche uit en Justin droogt mij af net alsof ik een klein kind ben. Het is fijn, dan komt de voorkant van mijn lichaam. 'Can i?' Vraagt hij. Ik knik en justin gaat langs mijn lichaam met de handdoek. Als we allebei droog zijn. Hebben we nieuw ondergoed nodig. Dat ligt nog in de kamer... 'Wait, i'll get it!' Hij doet de handdoek om zijn heupen en gaat de badkamer uit. Hij komt terug met een string en zijn boxer. Hij trekt zijn kleding aan en ik mijn broek. 'Justin, please get me a brah!' Zeg ik en duw hem richting de deur. Hij zegt niks en komt dichterbij zoent me en pakt dan al mijn kleding en gaat de badkamer uit. Ik pak een handdoek en doen hem om mij heen. Als ik de deur open doe zie ik justin met een grijns op zijn gezicht op het bed zitten. 'You're crazy justin!' Zeg ik en pak zelf een bh uit de kast.
___________________________
HET KAN ZIJN DAT JE NIET VERDER KAN LEZEN ALS JE OP JE MOBIEL , IPOD OF TABLET ZIT TE LEZEN, DAN MOET JE EVEN OP HET SCHERM TIKKEN EN DAN LINKS ONDERAAN KLIKKEN DAN OP CHAPTER 13 KLIKKEN EN DAT DAN OOK BIJ 14 DOEN! SORRY MAAR WATTPAD DOET RAAR! ALS IEMAND WEET HOE JE DIT VERANDERD DAN PLEASE HELP ME!---
JE LEEST
My lifesaver. - with Justin Bieber
FanfictionPip loopt al 3 jaar met een geheim rond en ze kan bij niemand terecht en heeft paar keer neigingen tot zelfmoord. Als ze met Justin meegaat voelt ze zich veilig maar is dat ook zo? Is ze veilig bij Justin?