Chapter 16

60 7 0
                                    

Stefan's P.O.V

'WAT IS ER AAN DE HAND?' Schreeuw ik als ik samen met mijn moeder de trap op ren naar pip. Ik zie pip in een hoekje zitten als een bolletje. 'Ik dacht da-dat ik m-mijn vad-der zag... Ik k-keek uit het raam, m-maar het was hem n-niet..'. Pip verstopt haar gezicht achter haar handen. Als ik naast haar ga zitten hoor ik een snik. 'Liefje, wat is er met je vader?' Zegt mijn moeder. 'Mam, laat ons even alleen!' Zeg ik boos. Ze kijkt pip aan en als pip knikt verlaat ze de kamer. 'Wat is er aan de hand pip? Wat is er met je vader? Waarom ben je zo verdrietig? Ik kan er niet tegen om jou verdrietig te zien!' Zeg ik en ik voel mijn ogen waterig worden. Ik sla een arm om haar heen en druk haar tegen me aan. 'Hij zoekt me, hij gaat me ook vinden ook. Ik ga er aan...' Tranen verlaten haar ogen en via haar wangen vallen ze op mijn huid.

'Hij gaat je niet vinden daar zorg ik voor, ik blijf bij je' zeg ik. 'Nee Stefan, ik weet het zeker! Ik voel dat hij me gaat vinden. Ik voel het!' Ze staat op en pakt de portemonnee die ze gister op het nachtkastje heeft neergelegd en loopt naar de badkamer. Als ze uit de badkamer komt heeft ze zich opgefrist en de portemonnee weer bij zich. 'Wat deed je daarmee?' Zeg ik en wijs naar de portemonnee. 'Oh, ja ik wil naar de stad.. Ga je mee?'. Ze kijkt me aan met haar mooie blauwe ogen, nu kan ik geen nee zeggen. En ja als ze alleen is dan is het misschien gevaarlijk. Ik knik en trek snel een shirt aan. Als we de deur uitlopen pak ik haar hand. 'Nu ben je veilig!' Zeg ik en we lopen naar de bushalte.

Pip's P.O.V

Stefan is echt een goede vriend! Ik ken hem van school maar nu ik meer dan 24 uur met hem opgescheept zit leer ik hem beter kennen. En hij doet misschien iets te lief, maar hij wil vast gewoon dat ik me weer wat beter voel. Daarom lach ik voor hem, als ik nu alleen was geweest had ik echt geen lach op mijn gezicht. Als we bij de bushalte zijn blijkt de bus net weg zijn gegaan. Stefan gaat zitten op het bankje en voor we het weten is de volgende bus er. Als ik de bus in loop voel ik ogen op mij. Iedereen kijkt me aan. Wtf is er mis met iedereen. Zie ik er niet uit. '.... Justin.... ' hoor ik iemand zeggen. 'La fille..... Justin bieber' hoor ik iemand anders zeggen. Shit, ze herkennen mij. Ik verberg mijn gezicht achter stefan's jas en ga snel achter in de bus zitten.

Justin's P.O.V

'Hey man!' I say to the dj. 'Yo! You're gonna sing your new song for us right?' He says when we do the man-hug. He does the intro and then he gives me a sign i can come sit with him. 'We have a guest! Its justin bieber!'. 'Hi guys' i say. 'Well how are you justin? How is your relationship doing?'. When i hear the word "relationship" i start thinking of pip, that i'm never gonna get her back.

'I'm ok.. Ermm, well.. Yeah its great!' I say while trying to put on a smile. When the dj sees i don't like the conversation he starts about the music. 'Well you are here for your new song! Tell us about it!' The dj says. 'It's called "all that matters" and its about someone who is all that matters to me'. tears are filling my eyes, then the music starts. When its all done i walk out off the building and race to the apartment where i'm staying. Tonight i have my last show, i don't want to do it. Every time i sing a song i think of pip, then i get watery eyes.. I just have to stay strong for a while.

Pip's P.O.V

Als we alle winkels zowat in zijn geweest lopen we naar de subways. Ik bestel een broodje en ga dan zitten. 'We have a guest! Its justin bieber!' Hoor ik op de radio. Mijn ogen staan wijd open en ik luister naar elk woord. Dan hoor ik de mooiste stem die ik ken: 'Hi guys!'. 'Well how are you justin? How is your relationship doing?' Zegt de dj.

'I'm ok.. Ermm, well.. Yeah its great!'. 'Well you are here for your new song! Tell us about it!'. 'It's called "all that matters" and its about someone who is all that matters to me' zegt hij en ik weet dat het over mij gaat. Aw ik mis hem zo erg, maar hij wil mij alleen om seks enzo. Ik krijg tranen in mijn ogen en zie dat stefan tegenover mij komt zitten. 'Uh-oh, just as sure as the stars in the sky

I need you to shine in the light

Not just for the meanwhile, for a long long time, better believe it' zingt justin op de radio. 'Lekker?' Zegt stefan ineens. 'Shhhhh!' Sis ik en luister weer naar het liedje;

'Uh-oh, whenever you're not in my presence

It feels like I'm missing my blessings, yeah

So I sleep through the daylight, stay awake all night

Till you back again, yeah, yeah

You think I'm biased

To my significant other

You hit it right on the head

Only been missin' my lover

Got a whole lotta texts in my phone and I don't reply

But the next eight bars tell you why

You're all that matters to me

Yeah yeah, ain't worry about nobody else

If it ain't you, I ain't myself

You make me complete

You're all that matters to me

Yeah, yeah, what's a king bed without a queen

There ain't no "I" in team

You make me complete

You're all that matters to me

Take the keys out the car it won't drive

That's how I feel when you're not by my side

When I wake up in the morning up under you, and only you

Uh-oh, I'm grateful for your existence

Faithful no matter the distance

You're the only girl I see

From the bottom of my heart please believe

You're all that matters to me

Yeah yeah, ain't worry about nobody else

If it ain't you, I ain't myself

You make me complete

You're all that matters to me

Yeah, yeah, what's a king bed without a queen

There ain't no "I" in team

You make me complete

You're all that matters to me

Yeah, yeah, yeah, yeah

You're all that matters to me

Yeah, yeah, yeah, yeah

You're all that matters to me'

Dan is het liedje afgelopen. Tranen stromen over mijn wangen. Ik begrijp het niet meer. Hij zingt dat hij niet zonder me kan en dan alsnog doet hij dit. 'Gaat het? Wat is er aan de hand?' Zegt stefan als hij merkt dat ik zit te huilen. Ik heb geen zin om het allemaal uit te leggen. 'Laatmaar!' Zeg ik en loop de subways uit.

___________________________

Hey, sorry voor spellings fouten ofzo! Hahah en ik hoop dat jullie het leuk vinden ik upload snel 17 bij + 50 reads! Xxx perfectjustin

My lifesaver. - with Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu