Evi's P.O.V
'En? Heb je haar al gevonden?' Zeg ik aan de telefoon. 'Sorry evi, ik heb m'n best gedaan.. Wacht ik heb een plan!' Zegt degene aan de telefoon. Als ze het plannetje aan mij heeft verteld sms ik naar mnr. de Vlieger. -ik heb een plan!- sms ik naar hem.
Pip's P.O.V
Sinds we die meisjes tegen zijn gekomen zit fredo steeds te sms'en met Noëlle. Ik ga naast hem zitten en kijk wat hij aan doen is maar hij draait zich om zodat ik het niet kan zien. 'What are you doing? Chatting with Noëlle?' Zeg ik en geef hem een duw. 'No! I'm just playing a game?'. 'Fredo??' Zeg ik en kijk hem fronsend aan. 'Okay, i'm chatting with Noëlle!' Zegt hij en draait weer bij. Hij laat zijn berichtjes aan mij lezen, wat zijn ze cute tegen elkaar! 'Ask her if she wants to come over here for a few days!' Zeg ik en geef hem zijn mobiel weer terug. 'But what if she dont want to come over?'. 'I think you have to ask if she dont want to come over for a few days if she want to come for a few hours fredo! You have to meet her again!'. Dan komt justin binnen. 'Hey baby! I've missed you so much!' Zeg ik en ren naar hem. Hij tilt me op en geeft me een kus. 'I've missed you to'. Hij geeft me weer een kus en zet me dan neer. 'You've seen each other yesterday' zegt fredo en legt zijn mobiel weg. Ik en justin kijken hem aan alsof hij gek is. 'She's comming tomorrow!' Zegt fredo even later. 'Really? Tomorrow?' Zeg ik en spring op. 'What are you guys talking about? Who's comming?' Zegt justin. 'Noëlle!' Zeg ik met een lach op mijn gezicht, 'how long is she staying here?'. 'I haven't ask her' zegt fredo. 'Ask her if she's here!'. Ik loop naar de keuken en doe de koelkast open. 'Do you want some drink' vraag ik en kijk justins en fredos kant op. 'Nope!' Zeggen ze allebij. Ik pak een blikje cola en ga op de bank zitten. Fredo loopt naar zijn kamer om te skypen met Noëlle. 'Baby, i have to tell you something' zegt justin en pakt mijn hand. Ik kijk hem vragend aan. 'When i'm going on tour and my mom will come for a few days, Ermm, she'll be over-protective.'. 'What do you mean?' Vraag ik. 'She was pregnant when she was 17, if she knows you're 14 and you sleep with me in one bed' hij stopt even en kijkt me aan en bijt op zijn lip. 'You have to sleep in another room, because of my mum. You know, its better for you..'. Ik stop hem met een kus. 'I know justin, its normal. I mean, sure i will sleep i another room'. Hij lacht en geeft me een kus. Hij zoent me een tijdje en dan voel ik zijn tong in mijn mond glijden, dansend langs mijn tong. Hij duwd me naar achter en komt boven op mij liggen terwijl onze tongen nogsteeds dansen in onze monden. Ik streel mijn hand door zijn haar en zoals justin het zegt, we make out! Plotseling hoor ik een deur open gaan maar justin negeert het. 'Oh, i see i bother' hoor ik een stem zeggen. Justin schiet van mij af. Ik ga overeind zitten en zie een vrouw staan. 'Mum! Why are you here?' zegt justin. 'I thought, i'm going on tour with you and i thought maybe i could stay allready'. 'Oh..'. 'And you're pip? Justin told me about you!' Zegt pattie als ze me aankijkt ik knik en ze geeft me een hand. 'I'm pattie, nice to meet you pip'. 'Nice to meet you to pattie!' Zeg ik. 'Shall we go to Starbucks?' Zegt justin en kijkt naar mij. 'Sure?'. Hij trekt me mee en als we buiten zijn kijk ik hem vragend aan. 'Why dont you ask pattie to come with us?' Vraag ik hem. 'Then she will ask your age, she dont have to know!'. 'Why are you so scared? We must tell her the truth!'. 'Baby, its punishable for me. I'm 19 and you're 14!'. Hij geeft me een kus op mijn wang.
Justin's P.O.V
I went with pip to Starbucks. Now we're on our way back home, to fredo and mum.. I think my mum won't be mad or something but it's punishable so she will warn me. We'll say nothing about her age to my mum and the crew. Only fredo knows. I love pip, she makes me so happy and i can be myself if i'm with her. I know it sounds so cliché but its true! 'AAAAAAAH JUSTIN' i hear pip screaming, then everything went black.
Pattie's P.O.V
I hear my phone ringing. 'Hello, with pattie.' I say. 'Hello pattie, we're from the hospital and your son had an car-accident'. 'I'll be there in a minute!' I say and hang up. I run to my car and i race to the hospital. 'Where is my son?' I say to a employee. 'He's in room 274 C.'. I run up the stairs and see pip at a chair. 'Hunny, are you okay? How is justin?' I say. 'I've broke my arm and have all those bruises over my body. And justin..' She begins to cry. 'What is it, sweety.' I can feel my eyes get wet. 'He's.. He's in a coma.' She say and run to a toilet. I start to cry and then a doctor walk to me. 'Mrs. You can go in if you want.' He says and lead me to justin.
Pip's P.O.V
'How are you?' Zegt de dokter tegen mij. 'My arm is hurting! Au!' Zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Where is justin? Is he allright?'. 'You have to come with me' zegt de dokter. Hij neemt me mee naar een kamer en maakt foto's van mijn arm. En ja hoor! GEBROKEN.. Hij neemt me weer mee naar een ander kamertje en doet gips om mijn arm. 'Wich color do you want?' Zegt de dokter met een lach. 'Pink!' Zeg ik als een klein meisje. Als het op is gedroogd loop ik samen met hem naar de kamer van justin. 'He's in a coma, you have to wait till he's awake!'. Ik loop naar hem toe en pak zijn hand. 'Oh justin, Please wake up! I need you, i love you' ik geef hem een kus op zijn hoofd en verlaat de kamer dan. Ik ga op een stoel zitten en zie dan pattie naar mij toe lopen. 'Hunny, are you okay? How is justin?'. 'I've broke my arm and have all those bruises over my body. And justin..' Zeg ik en tranen stromen lang mijn wangen. 'What is it, sweety.' Ik zie dat pattie moet huilen. 'He's.. He's in a coma.' Zeg ik en ren huilend naar de wc. Ik kijk in de spiegel en zie een grote blauwe plek op mijn kaak. Het is net of mijn vader mij dit aan heeft gedaan.
'HET MAAKT ME NIET UIT WAT JE MOEDER ZAL DENKEN, DIE IS DOOD' zegt hij. hij pakt mij bij mijn haren en sleurt me door de kamer heen. 'AUW, IK HAAT JE PAP!' Zeg ik als hij me loslaat en wegloopt. Even later komt hij weer terug en geeft mij een klap en mijn gezicht. 'Zo meisje, dat heb je verdient!'. Ik ren naar de badkamer en sluit mezelf in. Ik kijk in de spiegel en begin te huilen.
Ik loop de toilet uit en ga weer op de stoel zitten waar ik net ook zat. Pattie is waarschijnlijk weg gegaan, of is in Justin's kamer.
______________________________
Sorry voor de spelfouten en de zinnen die niet kloppen bij 10 votes krijgen jullie chapter 8! Xx perfectjustin
JE LEEST
My lifesaver. - with Justin Bieber
FanfictionPip loopt al 3 jaar met een geheim rond en ze kan bij niemand terecht en heeft paar keer neigingen tot zelfmoord. Als ze met Justin meegaat voelt ze zich veilig maar is dat ook zo? Is ze veilig bij Justin?