Super guyss! Jullie hebben het weer voor elkaar gekregen om 20 reads en 10 votes erbij te krijgen! Hier is chapter 14:
Noëlle's P.O.V
We lopen met z'n allen weer terug naar de bus en zien dan de deur wagenwijd open staan. 'Fuck' hoor ik kenny zeggen. We rennen allemaal snel de bus in en roepen justin en pip. Ik ren naar hun kamer en zie dan justin huilend op het bed liggen. 'Thank god, you're here. Where is pip?' Vraag ik. Dan krijg ik een vermoeden en lach. Ik krijg geen antwoord en loop dan naar fredo.
Justin's P.O.V
I stand up and walk out of my room. 'She's gone' i say. They all run up to me and hug me. 'Why?' They all ask. 'We had a fight' i say crying. 'She hates me.. What did i wrong?' I lie down on the couch. 'We're gonna find her justin! She has to be save now.. We can let the police do the work' scooter says. 'Noëlle can we talk?' I look at noëlle and stand up. We walk to her room and sit on the bed. 'What have i don wrong?' I ask. 'I don't know justin, tell me what happened'. Tears running against my cheek 'she said she was ready, so i kissed her and when we were about to have sex she ran away and said that she hates me.. I dont know what to do. Please help me Noëlle!'. She lay my head on her shoulder. I look up and then she drops down on her bed. I drop down next to her and give her a hug. 'I don't know, justin. I think she don't want you to find her.' She says.
Pip's P.O.V
Ik zit op een stoep te wachten tot er een auto aankomt. Ik kan niks meer met mijn leven. Justin wil me alleen maar om seks, mijn vader wil mij vermoorden en evi haat me ook. Ik kan er net zo goed niet zijn. 'Iedereen haat jou, waarom ben je er nog? Als niemand je nodig heeft kun je maar beter verdwijnen!' Zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik zie lichten de hoek om komen. Ik ben bang... Zal het pijn doen? 'Het zal pijn doen, maar even pijn als je hebt door al die mensen om je heen?' Zegt het stemmetje weer. Inderdaad! De auto komt dichter bij. Ik sta op en wacht op mijn moment. Als de auto heel dicht bij is gooi ik mijzelf er voor. Maar net op dat moment word er aan mij getrokken. Ik val naar achter op de stoep en de auto rijd langs mij heen. Tranen barsten uit mijn ogen en ik voel armen om mij heen. We blijven een paar minuten zo zitten tot dat ik zowat uitgehuild ben. Ik draai me om met de verwachting dat het Justin is, maar nee.. Het is... Stefan? 'Stefan? W-wat doe j-je hier?' ik kijk hem vragend aan. 'Geen vragen nu, kom!'. Hij tilt me op aan mijn arm maar het doet mij zeer. 'Au, niet zo hard knijpen' zeg ik en als hij mij loslaat wrijf ik over mijn arm. 'Sorry.. Het spijt me!' Zegt hij en slaat een arm om mijn middel. In stilte lopen we de straat uit en komen dan aan bij een huis, een heel groot huis. 'Hier woon ik!' Zegt hij trots en haalt het slot van de deur. Als we binnen zijn tilt hij mij op alsof we net getrouwd zijn en gaat de trap op. Als we boven zijn is de overloop super lang. Helemaal aan het einde doet hij de deur open en zet mij op het bed. Hij loopt naar zijn kast en pakt wat kleding. 'Hier heb je een hoodie en een joggingbroek!' Hij geeft het aan mij en loopt de kamer uit. Ik trek mijn bloesje uit en denk dan weer even aan het moment met Justin in bed. Ik schud mijn hoofd leeg en trek dan mijn broekje uit. Als ik de joggingbroek aan heb is hij veel te groot. Dan pak ik de trui en mijn blik valt op mijn arm. Bloed ligt opgedroogd op mijn arm. Ik trek de trui aan en loop dan richting de deur. Als ik de deur open doe is Stefan nergens te bekennen. Dan komt hij de trap op lopen met een dienblad met eten en drinken. 'Past het allemaal' zegt hij en loopt langs mij heen zijn kamer in. Hij zet het dienblad neer op het tafeltje en kijkt mij dan aan. 'w-waar is de b-badk-kamer?' Vraag ik terwijl ik mij nogsteeds schrikkerig voel. Hij lijd me naar de badkamer en ik doe de deur dan achter mij dicht, en op slot! Ik trek de trui uit en doe de kraan aan. Als ik het lauwe water over mijn arm laat stromen kijk ik in de spiegel. Mijn mascara zit overal op mijn gezicht behalve op mijn wimpers. Ik was het opgedroogde bloed van mijn arm en droog het dan af met wc-papier. Ook mijn gezicht was ik en droog het af met wc-papier. Ik wil niet dat ik hier een handdoek verspil met mijn bloed en mascara. Ik gooi het wc-papier in de wc en trek dan door. Snel trek ik de trui weer aan en loop terug naar Stefans kamer.
Stefan's P.O.V
Ik doe de deur achter mij dicht en ren dan naar beneden. Mijn moeder kijkt me aan als ze mij eten ziet maken. 'Wat is er?' Zegt ze en loopt naar mij toe. 'Ik vertel het je later! Nu moet ik dit maken..'. Ze kijkt me vreemd aan. Als ik het eten heb gemaakt pak ik een glas water en loop naar boven. Ik zie pip in de deuropening staan. 'Past het allemaal?' Vraag ik en loop langs haar mijn kamer in. Ik zet het dienblad neer op het tafeltje en kijk pip dan aan. 'w-waar is de b-badk-kamer?' Vraagt ze met nogsteeds de schrik in haar stem. Ik wijs haar de badkamer aan en loop dan terug de kamer in. Ik laat mij vallen op het bed en kijk naar het plafond. Dan hoor ik voetstappen de trap op komen. Mijn moeder komt de maker inlopen en kijkt verschrikt als ze de kleren van pip ziet liggen. 'Stefan, wat heeft dit te betekenen? Dat je een meisje meeneemt, oke. Maar dan gelijk uit de kleren?'. 'Mam..' Ik probeer iets te zeggen maar dan loopt pip de kamer binnen. Ze ziet er erg verdrietig uit. We kijken allebei naar pip en dan draait mijn moeder haar hoofd naar mij. 'Dit is pip, ze zat bij mij op school voordat we hier heen verhuisden. Ze was van plan om voor een auto te springen.' zeg ik als ik naar haar toe loop en armen om haar heen sla van achteren. Pip kijkt nogsteeds naar de grond. 'Ach meisje toch..' Zegt mijn moeder en loopt naar ons toe, 'als je het nummer van je ouders geeft bel ik ze even om te zeggen dat je hier bent!'. Pip zegt niks, ze kijkt omhoog en schud rustig haar hoofd. 'Mam, we praten er morgen wel over. Ze moet rust hebben.' Zeg ik en wijs haar de deur. Als pip en ik alleen zijn loop ik samen met haar naar mijn bed. 'Ga maar slapen pip, morgen is een nieuwe dag!' Ik sla dekens over haar heen en geef haar dan een kus op haar hoofd. Als ik de deur achter mij dicht wil doen hoor ik haar stem, 'dankje' zegt ze zacht. Ik krijg een lach op mijn gezicht en sluit dan de deur. Mijn ouders komen naar boven en geven mij een knuffel. 'Goed gedaan jongen! Ga maar snel slapen' zegt mijn vader. 'Welterusten pa! Welterusten ma!' Ik loop de logeerkamer in en ga in bed liggen. Ik sluit mijn ogen en val in slaap.
___________________________
Heyy, als jullie het niet meer weten; Stefan is de vriend van bart die ze in chapter 1 heeft ontmoet! En pip is nogsteeds in frankrijk! +20 votes en +20 reads krijgen jullie chapter 15! En please schrijf een comment over wat je van het verhaal vind :) xxx perfectjustin
JE LEEST
My lifesaver. - with Justin Bieber
FanfictionPip loopt al 3 jaar met een geheim rond en ze kan bij niemand terecht en heeft paar keer neigingen tot zelfmoord. Als ze met Justin meegaat voelt ze zich veilig maar is dat ook zo? Is ze veilig bij Justin?