Chapter 3

190 15 5
                                    

Pip's P.O.V

'Omg evi! We gaan gewoon met justin bieber naar zijn afterparty!' Schreeuw ik tijdens de show in haar oor. We doen een vreugde dansje op de arena vloer. Echt cool dat evi goldencircle-tickets voor ons kon regelen! We zingen luid mee met alle liedjes. Dan komt evi's lievelingsliedje: that should be me. 'Everybody laughing in my mind, Rumors spreading bout this other guy. Do you do what you did. when you did with me. Does he love you the way I can. Did you forget all the plans that you made with me, Cause baby I didn't. That should be me, holding your hand' zingt justin en kijkt dan naar evi en steekt zijn hand naar haar uit. Evi pakt zijn hand en hij zingt weer verder, 'That should be me making you laugh' en laat evi's hand los en kijkt van even naar mij. Als hij weer verder gaat, springen evi en ik van blijdschap. 'OMGGG, ik raakte zijn hand aan!' Schreeuwt evi naar mij, ik kijk haar aan 'HALLOO zometeen kan je met hem dansen...'. Na de show proberen we de weg te vinden naar Justins kleedkamer. 'Hey, what are you doing here?' Zegt iemand achter ons en legt een hand op mijn schouder. Chaz staat achter ons, 'we're looking for justin, he said that he will meet us after the show.' Zeg ik. 'Oh, you guys are pip and evi?'. 'Yes!' Zegt evi met een lach op haar gezicht. 'Come on, Justin is waithing for you guys.' Zegt chaz en trekt ons mee. 'I'm chaz btw!'. 'I'm pip, and this is evi'.

'Hey beautiful ladies! And chaz' Zegt justin als we samen met chaz in zijn kleedkamer komen. Chaz geeft hem een duw, waar justin zijn evenwicht door verliest en op de bank valt. 'Beautiful ladies must wear beautiful dresses?!' Zegt justin en geeft ons een knipoog. 'Why should we bring dresses to a concert?' Vraag ik. Dan gaat hij even weg, hij komt later terug. 'Surprice!' Roept justin en laat de twee jurkjes zien die hij heeft meegenomen. 'Ohmygosh, i love these dresses' zeg ik en geef justin een knuffel. Hij tilt me op en gooit de jurkjes op de stoel. Ik sla mijn benen om hem heen en geef hem weer een knuffel. 'where did you get those dresses from?' Zegt evi en pakt het jurkje die boven op licht. 'The dancers!' Zegt justin en laat mij weer zakken. 'You can change in the bathroom' zegt hij, 'i hope it fits!'. Als evi en ik de jurkjes aan hebben en ze passen kijken we nog even in de spiegel of we er goed uit zien. Wow dat jurkje staat evi beter dan mij, evi staat alles. Als we weer bij justin en chaz komen staan ze allebij met open mond te kijken. 'You look so beautiful!' Zegt chaz.

'Leggo!' Zegt justin en pakt evi's hand en ze lopen samen de kleedkamer uit. Chaz pakt mijn hand en we lopen met z'n alle de arena uit. Er staat een grote limo voor de uitgang.

In de limo zitten chaz en justin te lachen. Evi en ik snappen er niks van. 'Fredo and Ryan are allready there' zegt justin tegen ons als hij een berichtje krijgt. Als we er zijn zien we Ryan en alfredo naar ons toe komen. 'Who are these beautiful girls?' Vraagt alfredo aan justin. 'This is evi, and that's pip.' Stelt hij ons voor. 'Hi, i'm Alfredo but you can call me fredo. That's ryan.' Zegt hij en wijst naar ryan. Eenmaal binnen zitten we te dansen. Chaz en ik zitten aan de bar wat drinken. Wat is chaz toch aardig, ik krijg gewoon een cola van hem. Als ik evi probeer te zoeken tikt chaz me aan 'there they are!' Hij wijst naar evi die op een bankje zit met justin naast haar. We zien dat justin opstaat en evi naar zich toe trekt, ze dansen met elkaar voor een tijdje. Als we ons drinken op hebben en we naar evi en justin toe lopen zie ik dat evi weg loopt. 'Hey Babe, would you come and dance with me?' Zegt justin en trekt me naar zich toe. Hij lacht.. 'What are you laughing about?' Zegt ik en moet zelf ook lachen om zijn cute lachje. 'Youre so beautiful, pip.'. 'Thanks'. Hij geeft me een knuffel en dan een kus op mijn wang, hij kijkt me aan en komt dichterbij. Hij bijt op zijn lip en komt nog wat dichterbij. Zijn lippen raken die van mij, zijn hand op mijn wang. We staan 2 minuten te zoenen. Mmm wat zoent justin goed.

Evi's P.O.V

Ik sta te dansen met justin, en ik zie aan hem dat hij aangeschoten is. Hij is zo leuk! Argh waarom heb ik nou weer een vriendje. Maar als ik dit aan Bart vertel dan geloofd hij het toch niet. 'Justin, wait a sec. I'm going to the toilet' zeg ik en ga naar de wc. Als ik daar aan kom zie ik dat ik er niet uitzie, mijn haar is pluizig, alles is lelijk. Behalve het jurkje, die justin voor me heeft uitgezocht. Ik doe alles goed en ga weer terug naar justin.

My lifesaver. - with Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu