Chapter 9

110 10 3
                                    

Pip's P.O.V

'Ermm baby, don't look but can i have my towel back?'. Ik kijk naar mijn broek waar de handdoek aan haakt en probeer hem er af te halen. 'I'm so sorry!' Zeg ik en krijg de handdoek maar niet los. 'Its not your bad!' Zegt justin. Ik hoor hem naar me toe lopen, zijn hete adem in mijn nek en zijn handen proberen de handdoek er af te krijgen. Oke ik zeg het eerlijk, dit was echt het meest ongemakkelijke moment met justin maar het is opzich wel grappig. Dan hoor ik iemand op de deur kloppen. 'Justin, pip! I have to talk to you' hoor ik pattie zeggen. 'Wait one moment, i have to change' liegt justin. Justin en ik lachen zacht zodat pattie ons niet kan horen. Dan voel ik een kus in mijn nek, 'just stand here, dont move!'. Justin loopt weg. Ik probeer de handdoek van mijn broek te krijgen. 'Hello? What are you doing there?' Zegt pattie als het haar te lang duurt. 'You can turn around' hoor ik justin fluisteren en hij lacht zacht. Ik draai me om en zie hem in een sport broekje zonder shirt. samen lachen we en kijken we naar de handdoek. Hij rent snel naar de badkamer en komt dan terug en gooit water over mijn broek. 'Are you gonna open the door?' Zegt pattie. Justin rent naar de deur en laat pattie in de kamer. 'Sorry, pip got water on her jeans, she was trying to dry it with a towel but it became stuck, and it was a bit awkward' zegt justin snel als pattie naar mij kijkt. 'Ah sweety' zegt ze en loopt naar me toe. Ze probeert de handdoek er af te halen en het lukt haar meteen. 'Omg, thank you pattie!' Zeg ik opgelucht. Ik kijk naar justin en ik krijg een knipoog terug. 'Well, i wanna talk about something. You know maybe its not normal, but.. You are in love, and you're sleeping together.' Begint ze. Ik en justin kijken elkaar aan. Oke justin zei al dat ik ergens anders moest slapen. Ik snap het, ik ben 14. 'You can sleep together, but then you only sleep in this bed, no sex! I heard from fredo and noëlle that you're 14 so.' Zegt ze en kijkt me aan. Ik knik voorzichtig en kijk dan naar de natte plek op mijn broek. 'I trust you!' Zegt pattie en kijkt ons recht in onze ogen aan. 'I'm gonna sleep, tomorrow you have tour justin, so you have to sleep soon!' Ze staat op en geeft ons een kus op ons voorhoofd.

Fredo's P.O.V

'Sweetie, you have to sleep. Tomorrow is the next show!' I say to noëlle. 'Yes, i gonna miss you frofro' she says. She calls me frofro, i dont know why but i think its cute. 'You dont have to miss me! You're coming with us!'. 'Really? But my mom?' I stop her with a kiss on her cheek. 'I've allready texted her, and she's ok with it!'. A big smile appears on her face. She gives me a hug. 'I like you noëlle.. I really like you'. 'Ah frofro, that's so sweet!'. When she goes to her bed, i go to justin and pip. I knock on their door, 'justin, pip, can i come in or are you guys bussy?' I say and smirk. 'Yo fredo! Shh pip is sleeping' justin says when he opens the door. 'Come in' he says. Then i see pip awakes, 'oh hey fredo' she says. 'Hey, i have to ask you something.. I want to tell noëlle that i'm in love with her and i dont know how'. 'She likes you fredo! And i can ask her if she is in love with you' she says. 'Or you just bring it on the right moment!' Justin says. 'Or ask her if she wants to give you a boxer...' Pip says while laughing. 'Huh, i dont get it.. Why should i ask that?'. Justin and pip are lookimg at each other. 'Never mind' justin says.

Pip's P.O.V

'Wake up sweety' zeg ik als mijn wekker is gegaan. Ik draai me naar justin maar zie dan niemand naast me liggen. Ik kijk om mij heen en zie dan een briefje op de deur met daar op :

"goodmorning babygirl, i packed all your stuf so you dont have to do that. And if you change, i'll take you to starbucks! xx your boyfriend"

Ik lach en kleed me snel om in wat justin op het bed heeft neer gelegt. Justin heeft smaak! Ik ga de badkamer in om mij op te maken maar mijn make up staat er niet meer. Ik ren naar de woonkamer en zie justin op de bank zitten. 'Where is my make up?' Zeg ik. 'You dont need it babygirl, your beautiful without it!' Zegt hij en staat dan op. Hij loopt naar me toe en kijkt dan naar pattie die dan naar onze kamer loopt. 'What is she doing?' Zeg ik. Hij slaat zijn armen om mij heen, 'she's going to clean the room'. We lopen even later de starbucks in met z'n vieren. 'I'll order, what do you want to drink?' Zeg ik en kijk als eerste noëlle aan. 'Uh, doe mij maar koffie met aardbei!' Zegt ze. Ik kijk dan naar justin, 'the same as you'. Justin en ik vinden de caramel heel lekker. Ik kijk fredo aan, 'i take the latte macchiato' zegt hij. Ik loop naar de balie en bestel. Als ik terug kom pakt iedereen zijn eigen koffie, maar het blijkt dat justin en ik een andere hebben. 'Its the wrong one!' Zeg ik met een vies gezicht. 'Come on, we ask for the right one' zegt justin en trekt mij mee. 'Well now are they alone!' Zegt hij terwijl we aan de balie staan. Een medewerker komt er aan en praat frans {A/N: het word engels in dit verhaal want ik kan niet goed frans! Doe maar net alsof het sprekend frans is} 'can i help you?' Zegt hij. 'Someone gave us the wrong coffee, we want caramel' zegt justin. Als we onze koffie krijgen lopen we terug en zien fredo en noëlle dicht bij elkaar zitten. Justin en ik moeten lachen en dan knijpt justin in mijn kont. 'Ah, justin! Dont do that' zeg ik en laat bijna de koffie vallen. Als we aan de tafel gaan zitten zien we fredo en noëlle snel uit elkaar schuiven. 'We allready saw it, you two are cute together' zeg ik en neem een slok van mijn koffie. Fredo en noëlle hebben hun koffie al op en justin heeft hem bijna op, ik heb hem nog nieet eens tot de helft. Ja ik ben gewoon aan het genieten ;). Ik merk dat justin naar me kijkt als ik aan het drinken ben. Ik kijk zijn kant op en dan lacht hij naar mij. Noëlle en fredo zitten foto's te maken met elkaar en trekken gekke bekken. 'Okay, i'm done!' Zeg ik als ik mijn koffie op heb. Als we de starbucks uit gaan ben ik echt verbaast. Waar zijn al zijn fans? Waarom word hij niet aangevallen. 'Justin? Where are your fans?' Vraag ik. 'I'll explane in the bus' zegt hij en geeft mij een kus op mijn wang.

Anonieme P.O.V

Ik pak mijn telefoon en zoek evi's nummer op. 'Hallo met evi' zegt ze als ze opneemt. 'Hoi evi, alles loopt volgens plan. Het gaat lukken evi!' Zeg ik. 'Deze week maak je het plannetje helemaal af, begrepen?'. 'Ja! Ik zal er voor zorgen' zeg ik en hang op.

Pip's P.O.V

We zitten al een tijdje in de tourbus met z'n alle. 'Wow, i never thought i would go on tour with you justin!' Zeg ik en kruip dichter tegen justin aan. 'You have to go with me, i'm here to protect you babygirl!' Zegt justin. 'Protect you? Against what?' Zegt noëlle. 'Against her dad! He abused her..' Zegt justin en ziet dan tranen in mijn ogen komen. 'Ahw sorry babygirl, i'll not talk about it anymore!' Zegt hij en geeft mij een kus. 'Its okay, i'm gonna take a nap' zeg ik en loop naar de slaapkamer van justin en mij. 'Baby, can i come in?' Hoor ik justin zeggen als ik op het bed lig. 'Sure' zeg ik en sluit dan mijn ogen. 'I'm gonna take a nap too' zegt hij en komt naast mij liggen. Hij slaat zijn armen om mij heen en dan vallen we samen in slaap.

Noëlle's P.O.V

Fredo en ik zitten een film te kijken, ik weet niet welke maar het is echt een leuke film. Dan komt pip de woonkamer van de bus binnen. 'Hey, i'm sorry about what happend today. I didn't know' zeg ik als ik opsta. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Je kan nederlands tegen mij praten en het is al goed, nu weet je het ook' zegt ze en pakt wat drinken. Ik loop terug naar fredo en geef hem een kus op zijn wang. 'Hey guys' zegt justin als hij langs ons loopt naar pip. 'Wanna play truth or dare?' Zeg ik als ze weer terug zijn. 'Sure' zegt iedereen en fredo zet de tv uit. 'Uh, justin! Truth or dare?' Zeg ik. 'Dare!'. 'I dare you to lick fredo's cheek!'. Ik zie pip lachen en moet er zelf ook om lachen. Justin steekt zijn tong uit en buigt zich over de tafel naar fredo, likt zijn wang en gaat weer normaal zitten. Dan is het justin's beurt, 'babygirl, truth or dare?'. 'Ermm, truth...' Zegt pip. 'What's your girl-crush?'. 'I think Cara Delevingne! She is beautiful!'.

__________________________

Heyy, wat is jouw girl-crush? Zet het bij de berichtjes! Mijn girl-crush is demi lovato, ze is echt een voorbeeld voor mij. EN BIJ 675 READS KRIJGEN JULLIE CHAPTER 9! SO TELL A FRIEND TO TELL A FRIEND! hihi Xx perfectjustin

My lifesaver. - with Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu