Chapter 5

140 9 3
                                    

Pip's P.O.V 

Ik heb mijn spullen in de auto gedaan als fredo naar mij toe komt, 'you have everything you need?'. 'Yes! I'm excited..' Zeg ik en ga dan alvast in de auto zitten. Justin komt de auto in en komt dan naast me zitten. 'Wanna know where we going?' Zegt hij en knijpt in mijn been. 'Yes!' Zeg ik en sla zijn hand van mijn been. Justin moet lachen en slaat een arm om mij heen. 'Its a suprise!' Zegt hij. Als fredo naast me komt zitten begint de auto weg te rijden. Ik ben benieuwd waar we naartoe gaan. Opeens word ik helemaal duizelig en misselijk, justin merkt het en houd me stevig vast. Ik zie alles wazig en duik snel naar beneden, staat mijn vader daar nou? 'Wow pip, its oke, are you alright?' Zegt justin en geeft me een flesje water. Ik kijk snel of mijn vader er nog staat, maar er staat helemaal niemand. 'What's going on sweetie' zegt justin. 'I-i tought t-that my father...' Zeg ik huilend. 'What? Your father? What about him? Did you saw him?' Zegt justin nerveus. Fredo kalmeert justin voor dat ik iets kan zeggen. 'I-i tought i s-saw him.' Zeg ik. 'He's not here! Close your eyes and sleep, i'll wake you up if we get there!' Zegt justin en duwd me tegen zich aan. Ik val in slaap in zijn armen, het voelt fijn, vertrouwt en veilig. Elke keer zie ik mijn vader iemand slaan in mijn droom, dan vermoordt hij iemand en.. Evi? Evi zit daar aan de bar wat te drinken en dan komt mijn vader naar haar toe en slaat haar tegen de grond aan. Ik schrik wakker en begin te huilen. Justin kalmeert mij een beetje en geeft mij een kus op mijn hoofd. 'Bad dream?' Zegt fredo. 'I must go to evi!' Zeg ik en kijk naar justin. 'But we have to go now, you can call her?'. Justin wilt zijn mobiel aan mij geven maar ik weiger het aan te pakken. Ik ben gewoon nog te ziek om dat te doen, ziek van mijn vader en wat er in al die jaren is gebeurt. Ik val weer inslaap en vergeet even alles als justin me strak tegen zich aan houd.

Justin's P.O.V 

When pip is asleep fredo looks at me, 'why dont you tell her?' He wispers. 'Because i think i'm too old for her' i say. 'You have to tell her justin, if you dont gonna do it i'm gonna do it'. I look at her and smile. 'Alright i'm gonna do it tonight'. After a while the car stops, 'baby, wake up! We're there' i say and i give her a kiss on her cheek. She looks so damn hot when she's sleepy. 'Where are we?' She says and sit down. When she saw everything she gives me a hug, 'paris, oh i love you justin'. 'I love you too pip. Well, come on!' I pushed her out of the car and we went with fredo to our hotel. When we're in our hotelroom i sit on the couch. 'We are save here! I've called some friends who will protect us for your dad!' I say. Pip sits next to me and gives me a kiss on my cheek. 'Shall we go to the disco tonight?' Fredo asks.

Pip's P.O.V 

Fredo, justin en ik zitten een beetje voor ons uit te staren op de bank en dan pakt justin mijn hand. 'We are gonna shop!' Zegt hij met een lach op zijn gezicht. 'Omg really?' Zeg ik en wil hem een kus op zijn wang geven maar dan draait hij om, mijn lippen raken even die van hem. Ik voel dat ik rood word dus sta snel op en loop naar mijn kamer. 'Arghhh, waarom doe ik zo dom..' Zeg ik tegen mijzelf als ik de deur dicht heb gedaan. 'Are you comming baby?' Hoor ik justin zeggen en hij klopt op de deur. Ik doe de deur open en we gaan samen naar de stad. Fredo moest nog wat doen zei hij dus hij gaat niet mee. Justin kijkt me aan en lacht 'dior, chanel, what do you want?'. 'Just something what's not that expensive!'. Hij kijkt me weer aan en geeft me een knipoog. Een tijdje later hebben we tassen vol kleding in onze handen. 'Thank you so much!' Zeg ik voor de zoveelste keer. 'Its oke baby. Come on we must go in here!'. Justin loopt de winkel in en ik loop hem achterna, eenmaal in de winkel merk ik dat het een lingeriezaak is. Tja, justin heeft gelijk ik moet nieuwe spullen kopen dus ook bh's en stuff. Ik heb een paar lingerie setjes uitgekozen en ga ze passen, 'are you gonna show me when it fits?' Zegt justin en er komt een klein lachje uit zijn mond. 'Uh, no!'. Ik trek een setje aan en ik ben er meteen verliefd op. 'Justin, i know which one i want!' Zeg ik meteen. 'Can i take a look?'. 'Alright, because its you.'. Justin komt bij mij in het pashokje en gaat dan achter mij staan. 'You're beautiful! You look like a model!' Zegt hij en kust me in mijn nek. Als we de winkel uitlopen staan al Justin's fans om ons heen. 'Is that your girlfriend?' Vraagt iemand. 'Who's that?' Vraagt iemand anders. Justin negeert ze deze keer en trekt me door al zijn fans heen.  

Thuis aangekomen zit fredo tv te kijken. Ik ga naast hem zitten en geef hem een knuffel, 'just need that ok?!' Zeg ik en lag.

Fredo's P.O.V 

If pip's in her room and me and justin are alone on the couch i look at him, 'you're gonna say it right?' I say. 'Yes bro, dont worry!'. If pip comes back she wears a beautiful dress, justin stands up and give her a hug. 'You're beautiful!' He says. We went to the macdrive and ate some food. Now we're going to the club. When we're there we're going inside. 'Want a coke?' I ask pip. 'Yes thankyou' she says and begins to dance. I see that justin looks at her and bites his lip. When i come back with the drinks we go sit on a chair. Justin stands up, 'Wanna dance?' He ask pip. Pip looks at me if i'm ok with that. And yes i am!

Pip's P.O.V 

Justin en ik dansen al een tijdje met elkaar en dan trekt justin mij dicht tegen zich aan, 'pip? I have to tell you something' zegt hij en trekt me mee naar het dak. 'Do you see all these stars? That's how much you mean to me. You cant count them, there are to much stars' zegt hij en kijkt me diep in mijn ogen aan. 'I love you pip'. Ik moet blozen, 'Thats sweet of you justin, i love you too!' Zeg ik en geef hem een kus op zijn wang. 'No pip, not that..'. Ik kijk justin vragend aan. 'I.. I'm in love with you pip, i love you, i want to kiss you and feel you'. Hij komt dichterbij en leunt in om me te zoenen maar ik weiger. 'Oh, i-i am so sorry..' Zegt hij en loopt dan snel weg. Ik blijf even op het dak en dan komt fredo naar mij toe. 'Whats up?' Zegt hij en komt naast me zitten tegen de muur. 'Justin is in love with me, and i'm in love with him.' Zeg ik en begin te huilen. 'Thats great, but why are you guys crying?'. Ik kijk hem aan 'Justin is crying?'. 'Yes he went back to the hotel' zegt hij. 'Oh i messed it up'. 'Why? Why are you crying?' Vraagt fredo. 'I dont know, its just.. I didn't expect that'. 'Shall we go home?'. 'Yeah..' Zeg ik en fredo helpt me met opstaan.

My lifesaver. - with Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu