Moja mama mi už od mala spievala jednu uspávanku, ktorú si spievam stále, keď som smutná.
Drahý králik, moje nohy ťa stále slabo prenasledujú
Snehové polia by sa nezdali tak veľké, keby si vedel
Že tá krv na mojich zuboch je už dávno suchá
A keď som ťa chytil, ale nebol som tak celkom v poriadku
Tak ti hovorím, že budeš so mnou v bezpečí.Ach, králik, moje pazúry sú teraz dole, takže se nemusíš báť
Mohol by som ťa udržať v teple tak dlho ako len budeš schopný byť statočný
Áno viem, že som vlk a hrýzol som
Ale zbytok mojej svorky, nechal som ich za sebou
A moje zuby môžu byť ostré a bol som vychovaný k zabíjaniu
Ale pri myšlienke na čerstvé mäso sa mi robí zle
Tak ti hovorím, že budeš so mnou v bezpečí.Tak králik, prosím prestaň hľadať inú cestu
Tam vonku je zima, tak prečo neostaneš tu
Pod mojim chvostom.
(Young Heretics - I Know I Am A Wolf)Bola o vlkovi, ktorý chytil králika, ale ospravedlňoval sa mu za to, čo mu spôsobil za utrpenie. Vtedy som začala mať rada vlky, tie nepochopené zvery. Pochopila som, že vlci vôbec nie sú zlí, len ľudia z nich robia monštrá. Preto som zmenila pohľad na nich. Keď som sa prechádzala po lese, nikdy som sa ich nezľakla, len som sedela a obdivovala ich krásu, odvahu a múdrosť. Pre niekoho sú to hlúpe tvory, no pre mňa motivácia do života. Prečo si myslíte, že sú vlci samotári? Neriadia sa názorom oviec, len dajú na svoj inštinkt, ktorý ich nikdy nezradí. Preto sa cítim, ako keby som bola jedna z nich. Mamu mám veľmi rada, ale o otcovi neviem nič. Opustil ma, keď som bola ešte malá. Asi ma nechcel. Chýbalo mi otcovské objatie a bozk na čelo na dobru noc. Každý sa mi už od mala vysmieval, že nemám otca, ale postupom času som to začala ignorovať. Čas lieči rany, a tak aj táto rana bola vyliečená. Mama mi stále hovorievala, že otec bol usmievavý, pozitívne naladený človek. Stále mi hovorievala, že som zdedila jeho ľadovo modré oči, do ktorých sa zamilovala. O dni, kedy odišiel sa však nikdy nechcela baviť. Povedala, že v ten deň bol nejaký divný. Keď však na druhý deň vstala bol preč. Chcela sa mu dovolať, ale stále jej to hovorilo, že „Číslo, na ktoré voláte neexistuje". O týždeň na to sa dozvedela, že je tehotná. Vtedy musela byť odvážna, keď sa rozhodla neísť na potrat, obdivujem ju za to a zároveň jej patrí veľké ďakujem. Vždy pred spaním rozmýšľam, prečo ma opustil. Chápem ho, ani ja by som si nevybrala seba, tiež by som radšej utiekla. Bola som živé dieťa. Je...je ťažké o tom rozprávať... Začali mi stekať slzy po tvári...
YOU ARE READING
Temný Sen
Mystery / ThrillerMelany Linens je obyčajné osemnásť ročne dievča, chodiace na strednú školu. Ich škola je však pod "vládou" zbohatlíckeho chlapca Adama Olsena, ktorý ma prsty vo viacerích zločinoch v tomto meste. Melanin otec opustil ju a jej mamu pred Melanyim naro...