O štyri dni neskôr...
Vonku svietilo slnko. Všade voňali rozkvitnuté kvety, vtáčiky spievali a bolo príjemne teplo. Krajina bola priam nádherná. Vyzerala, akoby ani nepatrila do tohto sveta. Ako keby nebola reálna... Všetko bolo až príliš dokonalé.
Melany a Kayly sedeli na Melanyinej záhrade. Melany si písala všetky zameškané veci. Kayly za ňou každý deň chodila a informovala ju o všetkom, čo sa dialo v škole. Dokonca aj počas týždňa, keď bola mimo... Melany sa dozvedela, že Adam s Arronom sa stali dobrými kamarátmi.
Práve teraz Kayly náramne smiala.
„...a potom pani Campbell prišla k nemu a povedala: Choďte okamžite za školníkom, aby vám dal nejaký mop. Umyte to! My všetci okolo neho smiech. Ach... Je škoda, že si to premeškala," dopovedala svoj príbeh Kayly.
Melany však prišlo Mikea ľúto. Mike bol školský šašo. Stále vyvádzal blbosti. Tento týždeň sa mu podarilo spustiť hasiaci prístroj. Minule skočil v strede školského divadla a začal vykrikovať, že on by to zahral lepšie, pričom ho Lisa začala biť dáždnikom, ktorý držala v ruke ako rekvizitu. Mike to všetko robil kvôli tomu, aby zapadol do partie športovcov. Tí ho však medzi seba nechcú, ale jemu to nepovedali. Stále mu dávajú pokyny čo, kedy a ako urobiť... Melany sa to však vôbec nepáči.
„Neviem, čo vám na tom všetkom príde vtipne. Skôr mi to príde trápne... a smutné," povedala Melany smutne.
Kayly sa však rýchlo prestala smiať a snažila sa povedať vážnym hlasom: „Vieš, ale toto už nie je tvoj problém. Je to jeho život a on ho tak chce žiť."
„Povedal mu niekto, že do toho týmu ho aj tak nezoberú?"
Kayly zostala ticho. Melany vedela, že tým ju uzemní.
Kayly sa len pozrela na Melany a povedala: „No, dobre. Máš pravdu... ale čo chceš s tým robiť. Nebodaj chceš ísť za ním a povedať mu, že ho nikdy do týmu nezoberú?"
Melany sa táto myšlienka začala v hlave rozvíjať. Aspoň by som mohla odčiniť tie zlé skutky, ktoré som napáchala. Pomyslela si Melany a prikývla.
„Aspoň raz by som chcela niekomu pomôcť. Podľa mňa má Mike na viac ako na poskoka našim „milovaním" športovcom."
Kayly zostala úplne zarazená. „To... to nemyslíš vážne?! To nemôžeš myslieť vážne, že?"Melany len prikývla.
„V tom ťa nemôžem podporiť. Ako tvoja staršia sestra ti hovorím, že to nie je dobrý nápad."
Kayly sa pasovala za Melanyinu „staršiu sestru" hneď potom, čo zistila, že Melany je o 2 mesiace mladšia.
„Ja ti ako tvoja dobrá kamarátka hovorím, že to urobím. Nemôžeš mi v tom zabrániť," povedala Melany rozhodne.
Kayly len pokrútila hlavou. „Ale potom sa nečuduj, keď ti poviem: Ja som ti to hovorila. ..." Melany sa len povzdychla a nechala to radšej tak.
Kayly sa opýtala: „Prečo si bola minule taká rozrušená v škole? Pamätáš sa?"
Melany chvíľu rozmýšľala a potom jej to došlo... deň po tom čo sa dozvedela všetko o otcovi.
„Mama mi povedala pravdu o otcovi..." Melany jej vyrozprávala všetko. Ako jej to mama povedala... a potom tie odkazy, neznámy človek v jej izbe, otcova návšteva v nemocnici...
„...ale nič z toho nemôžem povedať mame. Nemôžem ju do toho zatiahnuť," povedala Melany nakoniec.
Kayly si len povzdychla. „Nemyslíš, že bude lepšie to mame povedať..."
ESTÁS LEYENDO
Temný Sen
Misterio / SuspensoMelany Linens je obyčajné osemnásť ročne dievča, chodiace na strednú školu. Ich škola je však pod "vládou" zbohatlíckeho chlapca Adama Olsena, ktorý ma prsty vo viacerích zločinoch v tomto meste. Melanin otec opustil ju a jej mamu pred Melanyim naro...