Kapitola 14 - Temný strážca...

96 10 0
                                    

Ahojte! :D
Ale kto sa to uráčil napísať ďalšiu kapitolu...
Sorry, som nespoľahlivá... Ja viem, som hrozný človek. Takto vás nechať čakať na ďalšiu kapitolu. Som veľmi zlý, zlý človek... Prepáčte... :(

Príjemné čítanie :3

Bola noc. Adam stál pre Melanyiným domom. Stále premýšľajúc nad tým, kto sa ju pokúša zabiť. V škole ju nemali veľmi v láske, ale nikto na toľko, aby ju zabil. No... bola tu Lisa, ale žeby zašla až tak ďaleko... Vylúčené. Lisa má silne reči, ale nikdy nič nedotiahne do konca. Myšlienky sa mu neustále objavovali v hlave. Stál neďaleko ich dverí. No, okolo dverí práve prechádzala Melany. Rýchlo sa skryl. Melany sa vrátila a znova pozrela von. On bol prikrčený vedľa schodov. Po chvíli skontroloval či tam stále je. Nebola tam. Chcel ju len skontrolovať predtým ako začne pátrať. Ako prvé sa vydal za Mattom. Chcel vedieť, že či mu náhodou Lisa niečo nepovedala... a možno ho popýtať o pomoc. Pomaly sa približoval ku Mattovmu domu. Pri bráne zazvonil. Brána sa otvorila a pri dverách do domu stál Matt.
„Človeče, čo tu robíš?" privítal ho Matt.
„Potreboval by som sa s tebou porozprávať... A možno ti prezradiť nejaké informácie o tom akú prácičku som zobral..." povedal tajuplne Adam.
Matt sa na neho zadíval. „Myslíš to vážne?" opýtal sa neveriacky.
„Áno. Len potrebujem vedieť, či by si mi s niečim pomohol."
„A s čím takým?"
„To sa dozvieš, ak pôjdeš von..."
Matt sa poškrabal po hlave. „Tak fajn. Idem sa prezliecť. Počkaj tu." Zavrel dvere a utekal sa prezliecť.
O pár minút prišiel oblečení v čiernom tričku, čiernej mikine a sivých potrhaných nohaviciach. Bez slova išli do ich obľúbeného podniku.
Blackhole bol bar ladení do tmavých farieb. Nebol to len tak obyčajný bar. Boli tu všetci vplyvnejší ľudia z ich mesta. Mafiáni, lupiči, drogoví díleri... Našli ste tu naozaj hocikoho.
Patrili tu aj Adam a Matt. Už niekoľko krát tu boli. Väčšinou, keď potrebovali prácičku... alebo proste sa len porozprávať. Pomaly kráčali k nenápadným dverám. Stálo tam pár ľudí, ktorí sa chceli dostať dnu, no, SBS-kar ich nepoznal. Nemohol ich tam pustiť. Adam s Mattom sa postavili vedľa nich. Akonáhle ich SBS-kar zbadal, pustil ich dnu. Nespokojní ľudia veľa nich začali kričať, že to nie je fér. No, SBS-kar si ich nevšímal.
Obaja vkročili do tmavých priestorov baru. Cigaretový dym sa vznášal okolo nich. Zamierili rovno ku ich obľúbenému stolu. Od tohto stola bolo pekné vidieť celý bar. Javisko, na ktorom občas hrali nejaké kapely, pred javiskom bol obrovský parket, vedľa javiska stál bar. Boli to malé priestory, ale dialo sa tu toho veľa. Toľko zločinov, koľko sa tu sprisahalo... Polícia však o tomto bare ani netušila...
Sedeli oproti sebe. Hľadeli si priamo do očí.
„Tak o čom si sa chcel porozprávať?" opýtal sa Matt.
Adam si len povzdychol a povedal: „No, asi začnem od začiatku..."
Porozprával všetko. Ako ho Melanyin otec v tu noc zatavil, ako necháva Melany lístočky, ako zisťuje, kto sa pokúša zabiť Melany...
Adam skončil svoje rozprávanie a čakal, ako sa to snaží Matt všetko pochopiť. Matt len nemo civel na Adama. Les v jeho zvláštnych očiach sa ešte viac prehĺbil. Potom sa spamätal a prehltol. Nevedel, čo na to povedať.
„Aha... ale akú úlohu v tom všetkom pre mňa máš?"
„No," povedal Adam, „jediný koho podozrievam je Lisa. A tak by som sa ťa chcel spýtať, nevravela ti náhodou niečo?"
Matta to riadne zarazilo. „Nie, nič mi nespomínala... ale vážne si presvedčení, že Lisa by urobila niečo také. Je podlá, to vieme obaja, ale... až tak nie."
„Ja viem, kámo. Ale je jediný človek, ktorý by mal zámer niečo také urobiť..." povedal skleslo Adam. Jeho domnienky boli pravdivé. Lisa by nič také neurobila... ale čo ak! Čo ak je naozaj až tak zamilovaná do Adama, že by dokázala zabíjať. Predsa len sa hovorí: V láske a vojne je všetko povolené.
Adam sa len pozrel na Matta. „Nahneval by si sa veľmi ak by som ti povedal, aby si začal dostávať informácie z Lisy. Ja viem... je kruté ju takto podozrievať, ale čo ak! Nechcem riskovať svoj život, len kvôli hlúposti druhých..." Už pár krát sa popálil, keď veril niektorým ľuďom... Matt bol jediný, kto pri ňom stál. Stále. Jediný, komu mohol dôverovať stopercentne...
Matt si len povzdychol. „Dobre. Ale len pod jednou podmienkou..." urobil dramatickú pauzu, „že sa Lise nič nestane."
Adam iba prikývol. „To je jasné. Keď to naozaj bude ona, prihovorím sa uňho, aby jej nič neurobil... Ja by som ju tiež nechcel vidieť mŕtvu, len ju trošku vystraší..."

Matt sa naňho usmial a povedal: „ Tak sme dohodnutý." Podal mu ruku. Adam ju pevne stisol.
„Ďakujem ti." povedal vďačne.
Potom celý večer strávili v bare. Vracali sa na začiatky svojej kriminálnej činnosti. Všetko sa to začalo v tomto bare. Blackhole ich spojil...

Temný SenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz