Harry's POV
"Băieți, mă plictisesc." spun eu intrând în living. "Cu ce sa ne omorâm timpul?"
"Un cuțit, un pumnal, poate o mitralieră..." glumește Lou.
"O, mai taci." răspund eu totuși râzând.
"Ce ar fi să comandăm o pizza? Sau doua, trei și poate vreo două-"
"Niall!" îl intrerupem noi ceilalți pe Ni care avea gura plină de fursecuri.
"Hmm..." se gândește un timp Liam după care răspunde. "Ce ziceți de adevăr sau provocare?"
"Bună idee!" zice Niall tot cu gura plină.
"Inghite mai întâi, primitivule!" îl atenționează Louis.
"Bine, bine" mormaie Ni' în schimb. "Hmm... ce ziceți să facem jocul mai interesant? Uitați, cine pierde, adică nu-și face provocarea, trebue să-și lase telefonul pe mâinile unuia dintre noi." termină Nialler rânjind.
"Sună bine." aprobă Liam.
"Iar jocului să-i fie permise orice fel de provocări, doar să nu se ajungă la violență." propune Zayn de pe canapea, închizându-și laptopul.
"Mie-mi convine, nu mi-e frică de voi." spun eu entuziasmat.
"Mai vedem noi ce mai spui când-" începe Niall dar este întrerupt.
"Ssh, nu strica surpriza." îl oprește Liam.
"Suntem cu toții de acord?" întreabă Zayn.
"Da!" spunem noi ceilalți la unison.
"Ok, mă duc după o sticlă." spune Louis.
"O să-ți fie cam greu prin debandada asta-" începe să-i spună Liam.
"Am găsit-o!"
"Așa repede?" se miră Li.
"Ce pot să spun, sunt obișnuit cu camera mea. Mă orientez ușor în dezordine." râde Lou.
"Da, da, ne ocupăm mai târziu de asta, hai să începem jocul odată!" intervin eu.
"Așezați-vă într-un cerc larg." zice Niall cu fursecurile în mână.
"Ai de gând să împărți alea?" întreabă Zayn.
"Hei, totul până la mâncare!" răspunde irlandezul și toți începem să râdem.
Louis ni se alătură cu sticla iar Niall o învârte entuziasmat.
"Zayn..." începe Niall cu o voce joasă.
"Provocare." răspunde Zayn ferm.
"Bine. Te provoc să suni la informații clienți și să te dai la prima angajată care-ți răspunde." spune Niall amuzat.
"Mhmm, bine." mormăie Zayn și își ia telefonul de pe canapea.
"Să vedeți acum..." ne șoptește Niall chicotind.
"Gata, am găsit." spune Zayn apelând. "Bună dimineața!" spune Zayn cu vocea Unchiului Bunic odată ce i se răspunde și începem să râdem. Ne mimează un 'Ssht' si dă pe difuzor ca să putem auzi și noi.
"Bună ziua... cu ce vă putem ajuta?" răspunde o voce de tânăr într-un final. Zayn împietrește și dă pe mut în așa fel încât tânărul să nu audă ce spune.
"Ce naiba? E bărbat!" protestează Zayn.
"N-ai ce face, așa ți-a fost norocul." râde Niall.
CITEȘTI
Slowly seduced (Larry Stylinson)
FanfictionNiciunul dintre ei nu știe ce simte cu adevărat celălalt pentru el. Harry și Louis sunt prieteni și colegi de trupă, și atât e îndeajuns pentru ei. Un joc de truth or dare împreună cu Liam, Niall și Zayn cu o singură modificare... Totul e permis. 'Î...