Capitolul 4

414 27 3
                                    

Zayn's POV

"Neața, băieți." intru în bucătărie leneș.

"Neața." spun ceilalți la fel de adormiți.

"Ce facem astăzi? E ultima noastră zi liberă." întreb și mă așez pe unul dintre scaune.

"Clar nu Truth or dare." îmi răspunde Liam sprijinindu-și capul în mâini pe tejghea.

"Gata masa!" ne anunță Harry.

"Ce ai gătit?" intreb eu entuziasmat.

"Ouă ochiuri, bacon și o salată și ce mai vedeți pe aici, iar pentru desert vafe, clătite cu cremă de ciocolată și căpșuni."

"Bacoooooon!" strigă Niall.

"Multumim!" spunem noi ceilalti. Sunt frumoase momentele când putem sta cu toții să mâncăm preparate în casă, dar astfel de momente sunt cam rare. Emisiune după emisiune după shooting după alte filmări și alte interviuri. Când să mai ai timp de așa ceva? Lui Hazza i-a plăcut mereu să gătească și are talentul unui bucătar șef.

Nu am simțit niciodată nevoia de servitori și chestii din astea. Banii pot schimba oamenii în bine sau în rău cu timpul, dar noi nu ne-am simțit niciodată influențați atât de tare de faimă. Uneori e obositor, însă fanii noștri ne sunt alături, iar asta e ceea ce ne ține pe linia de plutire în momentele în care celebritatea ne acaparează viețile. Niciodată n-o să le putem mulți îndeajuns pentru susținerea și dedicația depusă.

Louis' POV

Mă apropii de bucătărie și un miros îmbătător îmi înfundă nările.

"Mmm, ce miroase atât de bine?" întreb asezându-mă pe un scaun.

"Servește-te!" îmi zâmbește Harry ceea ce mă face și pe mine să zâmbesc. Totuși, n-ar fi trebuit să fie mahmur...?

"De când n-am mai luat masa împreună acasă?" îmi întrerupe firul gândurilor Liam în timp ce-și pune ceva de mâncare pe farfuria sa.

"Hmm, ai dreptate, de cele mai multe ori mâncăm de la fast food, sau comandăm pizza, sau mâncare chinezească, sau-" enumeră Nialler.

"Ok, am înțeles, știi de unde putem lua mâncare." îl întrerupe Zayn râzând.

"Bun, deci ce facem astăzi?" întreabă Harry așezandu-se la masă.

"E ultima noastră zi liberă... Ce ziceți de o sesiune de filme?" propune Liam.

"Cu popcorn și nachos, poate niște sucuri și-" completează Niall.

"Ok, calmează-te, amice." îl intrerup amuzat. "Deci filme și gustări. Suntem cu toții de acord?" Ceilalți aprobă și terminăm de mâncat în liniște. Cineva menționează la un moment dat ceva despre un interviu dar eu nu-mi pot întrerupe șirul gândurilor pentru a acorda atenție discuției.

"Eu aleg un film!" strigă Niall.

"Eu vreau sa aleg două!" intervin eu în timp ce strângem resturile de pe masă.

"Ok, nu exagerați cu ce alegeți." spune Harry chicotind.

"Scot eu gustările." deschide Niall un dulap. Mă duc în living pentru a pregăti televizorul. Mă așez în fața lui pentru că nu găsesc telecomanda. Poate este pe aici pe undeva...

"Haideți în living, băieți!" îl aud pe Niall strigând iar Liam și Zayn se avântă spre canapea. Stai, de ce aleargă-Nuuuuuu!

"Ha ha, se pare că voi stați pe jos!" ne face-n ciudă Niall mie și lui Harold.

"Da, da, mă duc după niște pături și perne. Sigur o să vă fie frica mai târziu." zâmbește Harry și iese din camera.

"Harold are dreptate, nu știți ce vă așteaptă." spun eu rânjind.

"Apoi ne uităm la Ted, ce ziceți? O să muriți de râs." spune Niall.

Începem să căutăm filmele iar Ni împarte snacksurile.

"Poftim." îmi înmânează Harry o pernă odată ce se întoarce în cameră. Îi mulțumesc și mă fac confortabil pe covorul din fața canapelei.

"Voi împărțiți două pături." se așează lângă mine și așează o pătură peste noi. Una singură. Pe care s-o împărțim. Ar fi putut s-aducă două, dar n-am făcut-o... "La ce filme ne uitam?" întreaba el iar Liam începe să i le enumere.

"Nu terminați gustările prea repede, în special tu." îi spune lui Niall Harry.

"Bun, cu ce film începem?" întreabă Liam.

***

Harry's POV

"In sfârșit!" strigă Niall cand apare distribuția, grăbindu-se spre baie. Mă ridic ca să mai aduc gustări și mă îndrept spre bucătărie. După două minute aud pe cineva din living.

"Haideți, pornesc filmul!" strigă Lou, eu umblând într-un dulap din bucătărie în continuare.

"Nu fără gustări!" îl aud strigând pe Nialler.

"Adica nu fără mine." mă îndrept spre canapea cu popcorn si câteva doze de suc. Îl aud pe Lou mormăind ceva foarte asemănător cu 'niciodată fără tine' dar nu sunt sigur. Poate mi-am imaginat.

"Așezați-vă comod. Va fi intens..." spune Zayn.

După ce împărțim gustările ne așezăm cu toții în locurile noastre și pornim filmul. Băieții n-au vrut să facem cu rândul pe canapea, zgârciții, așa că eu si Lou am stat pe jos pe parcursul filmelor, nu că m-aș plânge. Ba din contră.

***

Louis' POV

Suntem pe la jumătatea filmului și cu toții anticipăm un moment înspăimântător. În mod evident, protagonistul ia cea mai proastă decizie deschizând dulapul. Într-o casă părăsită, serios? Poate găsește și sentimentele mele pentru Harry, ascunse adânc pe acolo pe undeva în dulap. Filmul continuă, nimic interesant întâmplându-se încă.

Tocmai când sunt mai concentrat la film simt o mână caldă peste a mea trimițându-mi fiori prin tot corpul. Tresar la început simțind teamă, însă îmi dau seama că este mâna lui Harold iar sentimentul se transformă în ceva mai profund. Oare a facut-o ca să mă sperie? Mi se răspunde la întrebare când mă strânge ușor mai tare de mână.

Harry's pov

Acum e momentul, nu ne poate vedea nimeni. Suntem sub pătură și toți sunt concentrați la film, e imposibil să-și dea seama cineva. Înafara de el, evident.

Nu mai stau mult să-mi cântăresc șansele și-mi presez ușor mâna peste a lui. Tresare părând surprins, dar îi strâng mâna imediat pentru a-l liniști. Nu vreau să creadă c-am vrut  să-l sperii. Aș fi cel mai fericit om din lume dacă și el ar simți măcar o fracțiune din ceea ce simt eu pentru el.

În momentul în care îi simt mâna mișcându-se mă panichez, și aproape că mă retrag, însă Lou doar își întoarce mâna cu palma în sus. Cum ar trebui sa interpretez asta? Se simte mai confortabil așa sau vrea să transmită altceva? Chiar nu știu.

Visul ăla de azi-noapte a fost ciudat, dar m-a ajutat cumva. Mi-a făcut să am curajul să încerc, chiar dacă risc destul de mult.

"Nu pot să cred..." spune Liam dar eu nu mai sunt atent la film. Lou își împletește degetele cu ale mele cu ezitare iar un val de electricitate combinată cu entuziasm îmi trece prin întreg corpul. Nu m-a respins, ba chiar opusul...

"Nici eu..." spune Lou cu o voce ușor tremurândă. Nu îndrăznesc să mă uit înspre el dar pot vedea în colțul ochiului cum un zâmbet timid care-l oglindește pe al meu îi acoperă fața.

A/N

'you are so deep
in the closet
that you have found
your Christmas present'

Slowly seduced (Larry Stylinson)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum