Toamnă 2015, Londra
Louis' POV
"Waking up, beside you I'm a loaded gun, I can't contain this anymore
I'm all yours, I've got no control, no control
Powerless, and I don't care it's obvious, I just can't get enough of you
The pedal's down, my eyes are closed, no control
No control
No control
Powerless, and I don't care it's obvious, I just can't get enough of you
The pedal's down, my eyes are closed, no control!" închei piesa iar fanii explodează în urale."Whoohoooo! Incredibilă energie, Tommo!" îl aud pe Liam spunând iar fanii strigă și mai tare.
"Mulțumesc, mulțumesc." spun și zâmbesc când Harry îmi zâmbește pe fugă din celălalt capăt al scenei.
"ȘI-AU ZÂMBIT, OH MY GOD!" aud o fană strigând din mulțime iar zâmbetul mi se lărgește.
"Dacă tot suntem în pauză, ce ziceți dacă am cânta ceva diferit?" întreabă Niall iar fanii aclamează diferite nume.
"Ce ziceți de... Bruno Mars?" Liam își scoate casca apropiindu-și urechea de mulțime. "Cu-i nu-i place Bruno Mars?! Dar oare ce piesă?"
"'Count on me'? Merge?" întreabă Niall încercând să pară nonșalant.
Harry e la câțiva metri de mine și nu pare deloc afectat de ce se întâmplă în jurul său. Perfect.
"Hmmmm. Eu mă gândeam la altceva." Liam se întoarce către mulțime. "Ce spuneți de 'Marry you'?" propune el iar mulțimea strigă urale.
"Ia să văd, știți versurile?" întrebă Niall.
"Is it the look in your eyes, or is it this dancing juice?
Who cares baby?""I think I want to marry you." cântă mulțimea când Niall îndreaptă microfonul către ei. Totul merge conform planului.
"Perfeeect." spune Liam și se întoarce în direcția backstage-ului. Îl văd minând din buze un 'Acum!" după care merge către capătul prelungirii scenei.
O expresie confuză îi acoperă fața lui Harry când din boxe începe să cânte instrumentalul piesei.
"It's a beautiful night
We're looking for something dumb to do
Hey baby, I think I want to marry you
Is it the look in your eyes, or is it this dancing juice?
Who cares baby, I think I want to marry you." cântă Liam. "Toată lumea cântați cu noi!""Well, I know this little chapel on the boulevard we can go
No one will know
Oh, come on, love
Who cares if we're trashed
Got a pocket full of cash we can blow
Shots of patron
And it's on, love." continuă Niall."Don't say no, no, no, no, no
Just say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
And we'll go, go, go, go, go
If you're ready, like I'm ready." cântăm cu toții, chiar și Harry începând să fredoneze cu noi."Cause it's a beautiful night
We're looking for something dumb to do
Hey baby, I think I want to marry you
Is it the look in your eyes, or is it this dancing juice?
Who cares baby, I think I want to marry you, oh." mulțimea cântă alături de noi cu toată energia pe care o au."I'll go get a ring, let the choir bells sing, like ooh
So what you want to do?
Let's just run, love
If we wake up and you want to break up, that's cool
No, I won't blame you
It was fun, love." cântă Liam a doua strofă."Don't say no, no, no, no, no
Just say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
And we'll go, go, go, go, go
If you're ready, like I'm ready." lăsăm mulțimea să cânte iar Liam se apropie de Harry și cântă alături de Niall următorul refren."Cause it's a beautiful night
We're looking for something dumb to do
Hey baby, I think I want to marry you
Is it the look in your eyes, or is it this dancing juice?
Who cares baby, I think I want to marry you, oh." Când ajunge lângă Harold își pune brațul în jurul său ca să-i distragă atenția. Mă apropii lent de ei și la un moment dat privesc în backstage. Observ câteva fețe care nu par să agreeze ce se întâmplă dar e prea târziu. Payne cântă din toată inima către mulțime următoarea parte."Just say, 'I do...'
Tell me right now baby
Tell me right now baby, baby
Just say, 'I do...'
Tell him right now baby
Tell him right now baby, baby, ooh!" Li îl învârte pe Harry cu fața la mine și pleacă când el își acoperă fața șocat văzând cutiuța din mâna mea."It's a beautiful night
We're looking for something dumb to do
Hey baby, I think I want to marry you"
cânt și mă pun într-un genunchi deschizând cutia ca să dezvălui inelul.
"Is it the look in your eyes, or is it this dancing juice?
Who cares baby, I think I want to marry you." Harry mă îmbrățișează strâns iar mulțimea aclamă mai tare ca oricând în timp ce-mi așez și eu brațele în jurul său."Da, da, da..." îmi șoptește Harry.
"În microfon." îi spun chicotind. El se îndepărtează făcând contact vizual cu mine și pot spune sigur că atât de emoționat nu l-am mai văzut.
"Da, Louis! Din toată inima, da!" strigă în microfon cu un zâmbet care stă să-i rupă fața iar eu mă ridic în picioare și îi pun inelul pe deget oglindindu-i expresia. Ne unim buzele într-un sărut iar mulțimea împreună cu colegii noștrii de trupă sunt în extaz. Când ne îndepărtăm rămânem cu frunțile lipite și nu ne putem abține din a zâmbi.
Reflectoarele se sting dar în câteva secunde fanii din primele rânduri luminează scena cu lanternele telefoanelor și camerelor lor. Credeau că puțină lipsă de lumină ne va opri din a ne arăta iubirea? S-au înșelat.
"Fanii... sunt atât de fericiți pentru noi..." îmi spune Harry privind către fanii care continuă să aclame. E plin de lanterne și mulțimea arată ca un cer înstelat.
"Exact așa cum mă așteptam." îmi împletesc degetele cu ale lui.
"ALO! Al-au tăiat și microfoanele." bate în microfon și începe să râdă Niall undeva în spatele nostru.
"Cu fani ca ai noștrii nu ne trebuie nici lumină nici amplificare." spune Liam. "Ia faceți un pic de liniște vă rog." strigă către mulțime dar zgomotul nu se modifică cine știe ce.
"Te aștepți să te asculte după vestea pe care au primit-o?" întreabă Niall. "Lasă-i să se bucure de fericirea lor."
A/N
Media: Bruno Mars - Marry You
CITEȘTI
Slowly seduced (Larry Stylinson)
FanficNiciunul dintre ei nu știe ce simte cu adevărat celălalt pentru el. Harry și Louis sunt prieteni și colegi de trupă, și atât e îndeajuns pentru ei. Un joc de truth or dare împreună cu Liam, Niall și Zayn cu o singură modificare... Totul e permis. 'Î...