Capitolul 10

283 16 0
                                    

Harry's POV

"Harry... Harry... HARRY!" sunt împins din pat aterizând pe ceva moale. Bine că n-am făcut ordine ieri.

"Nuuuu, pleaacăăăă, vreau să dooooorm." îi spun lui Liam în timp ce îmi pun perna pe cap. Lou m-a lasat îngândurat aseară și probabil am supraanalizat ce mi-a spus. Simt nevoia să te protejez. Ce a vrut să spună cu asta?

"Avem filmări astăzi. În 20 de minute ești jos, altfel nu vom avea timp să mâncăm ceva pe drum, așa că trezește-te odată." îl aud închizând ușa în urma lui și mă dau jos din pat ca să nu adorm la loc.

Louis' POV

Drumul până la studio a fost destul de liniștit. Niall, Zayn și Liam discutau despre locurile unde am putea filma clipul, dar Harry se uita pe geam îngândurat. Ce l-o fi pus pe gânduri?

Ajungem la studio întâmpinați ca întotdeauna de fani. Ieșim din automobil înconjurați de bodyguarzi, iar fanii încep să ne aclameze. Apucăm să dăm un număr consistent de autografe, însă tot nu reușim să-i mulțumim pe toți deoarece, cu parere de rău o spun, sunt mult prea mulți.

După o bună bucată de timp ajungem la capătul mulțimii de fani și intrăm în studio.

"Ce-a durat atât de mu-Oh, fanii, uitasem că sunteți staruri în întreaga lume." ne întâmpină zâmbitor Ed glumind.

"Sheeran! De când nu te-am mai văzut!" aclamează Harold și îl îmbrățișează strâns pe Ed. Aș da orice ca Harry să nu fi facut ast-Stop. Nu începe cu crizele de gelozie acum. Sunt prieteni de atâta timp, ce doamne.

"A trecut ceva timp. V-ați înălțat. Cum o mai duceți în rest, flăcăilor?" ne întreabă Ed după ce îl eliberează din îmbrățișare pe Hazz și ne îmbrățișează și pe noi.

"Sincer? Nimic nou." îi raspund eu.

"Ești sigur?" mă întreabă Ed cu ceva ascuns în voce.

"Um, da, sunt sigur." închei eu și îi las pe băieți sa converseze cu el în timp ce inspectez împrejurimile. Uuu, claviatură. Și Louis William intră în acțiune.

Ma așez pe scaunul sintetizatorului și încep să umblu la setarile lui. Cine cântă la un pian cu sunetul dat pe minim?

După ce mă fac confortabil încep să cânt la sintetizator dar și vocal una dintre piesele mele favorite: Never Say Never de la The Fray.

Some things we don't talk about
Rather do without
And just hold the smile
Falling in and out of love
Ashamed and proud of
Together all the while.

Imi vad colegii de trupă intrând pe rând, dar nu mă opresc din cântat.

You can never say never
While we don't know when
But time and time again
Younger now than we were before.

Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go.
[2x]

Picture, you're the queen of everything
As far as the eye can see
Under your command
I will be your guardian
When all is crumbling
I steady your hand.

You can never say never
While we don't know when
Time, time, time again
Younger now than we were before.

Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go.
[2x]

Aparent Harry a rămas la intrare în loc să-și găsească un spațiu unde să stea. Pare... fermecat? Nu, n-are cum.

We're falling apart and coming together again and again
We're growing apart but we pull it together, pull it together, together again.

Don't let me go
Don't let me go
Don't let me go.
[4x]

"Tare, omule." îmi spune Liam și bate palma cu mine odată ce închei. "Ar trebui să-ți arăți mai des talentul la clape în fața lumii."

"Nu stiu ce să spun... dacă mi-a ieșit bine aici, în studio, cu acustică și tot, asta nu înseamnă că-mi va ieși bine și pe scenă."

"Eu sunt sigur că ar suna beton. Harry, ce spui?" mă încurajează Niall. Harry se uită în gol la sintetizator, gânditor.

"Ce? Scuză-mă, eram pe jumătate prezent." iese într-un final din transă Harold. Continuă după câteva secunde de așteptare. "Da, bineînțeles că da. Cu încrederea în tine pe care-o deți și talentul tău poți face orice." zâmbește Hazza făcându-mă să roșesc. Privesc în altă parte ca să nu-mi vadă reacția.

După ce stilista noastră, Lou, ne-a pregătit, ne-am pus pe filmări.

"Ok băieți, nu mai pierdeți timpul." ne spune regizorul în timp ce Niall și Liam fredonau I'm Yours de Jason Mraz, Niall cântând la chitară.
"Vreau sa filmăm acum partea cu tot grupul, așa că haideți! Găsiți-vă un loc."

"Nu e vina noastră că trebuie să ne găsim ocupație, e vina lui Louis și a frizurii lui care trebuie să fie impecabilă." exagerează Liam.

"Hei, probabil ți-e ciudă că eu am par în cap pe care să-l stilizez și tu nu." îi dau eu replică zâmbind.

"Uuuuuu, ți-o dat meciul." spune Nialler râzând.

"Taci și treci la locul tău." comentează indignat Liam, dar totuși amuzat.

"Despre cine e piesa, Ed?" întreabă Zayn.

"Um, e inspirată din dinamica unui cuplu. Nu chiar cuplu, mă rog, nu sunt împreună dar eu simt că sunt făcuți unul pentru celălalt. Nu vă dau mai multe detalii." ne răspunde Ed zâmbind. Hmm, Ed Sheeran shipping... nu l-aș vedea făcând asta. Oare la cine se referă?

A/N

Media: "Describe your dream girl" – Louis & Harry

Slowly seduced (Larry Stylinson)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum