Harry's POV
"Awwwww, ce romantic. N-aș vrea să vă stric momentul, dar nici să vă îmbolnăviți nu vreau, așa că haideți înăuntru." aud vocea lui Niall și mă întorc în direcția lui.
"De cât timp stai acolo? Și ce faci aici?" îl întreb confuz totuși râzând.
"Cine crezi că i-a deschis ochii lui Lou?" întreabă Niall zâmbind.
"Nu mai contează trecutul acum. Dar e bine că a avut cine să ne deschidă ochii." spun și îl iau de mână pe Louis mergând înspre clădire. "Totuși, de ce a trebuit să aflu de la Eleanor că nu sunteți cu adevarat împreună?"
"Umm, e complicat." privește în jos Lou. "N-am vrut să știți că managementul a angajat o tipă să se dea drept iubita mea, e atât de... rușinos." oftează dar continuă. "Când am început să dezvolt sentimente pentru tine nu m-am mai gândit la ea. Mă gândeam numai la faptul că sentimentele mele ne-ar distruge prietenia."
"Știu exact ce simți." spun și îi sărut mâna împletită cu a mea.
"Dar acum sunteți împreună." spune Niall. "Ai zis că Eleanor ți-a zis adevărul?"
"Da, m-a sunat zicând că are ceva important să-mi spună și că trebuie să ne întâlnim." spun odată ce ajungem în clădire. Intrăm în lift și Ni apasă butonul etajului la care stăm.
"S-ar putea să fi vorbit cu ea despre ceea ce simt. Mi-a zis că se va gândi la ce i-am spus. A menționat și ceva despre un fandom, dar nu-mi amintesc ce." zice Lou și intrăm în locuința unde-i găsim pe Liam stând la tejghea iar Zayn pe canapea.
"V-ați împăcat!" strigă Zayn când ne observă.
"Sunt împreună. V-am spus eu că vor reuși într-un final!" spune Niall zâmbind. Eu și Lou ne uităm unul la altul confuzi.
"Mă bucur enorm pentru voi! Acum dezbrăcați hainele alea ude. Nu vreau să răciți, mai ales când mâine avem o zi plină." spune Daddy Direction ieșind de după tejghea cu un zâmbet pe față.
"Mă bucur că sunteți împreună, știam că veți sfârși împreună." zâmbește și Zayn mutându-și privirea la Lima iar apoi la Nialler.
"Ce ascundeți..." spune Lou uitându-se la ei suspicios.
"Um, nimic. Nimic rău. Acum e prea târziu ca să discutăm. Să nu vă culcați prea târziu, maine avem o zi lungă!" spune Niall în grabă.
"Noapte bună!" îl urmează Liam sus pe scări în fugă.
"Și eu am să vă las, băieți. Noapte bună!" spune rapid Zayn și pleacă de asemenea în camera lui. Ce ascund?
"Am rămas doar noi doi..." spune Lou și zâmbim amândoi.
"Haide, nu vreau să prinzi vreo răceală." îl iau de mână și urcăm pe scări. Ne oprim în fața camerelor noastre.
"Nu vreau să mai dorm singur, n-am de gând să-ți mai dau drumul acum că știi ce simt cu adevărat pentru tine." îmi spune Lou și inima mi se topește.
"Bineînțeles că poți să dormi cu mine." îi spun și-l sărut scurt pe obraz.
"Bine, un moment." spune și se duce până în camera sa, urmând să se întoarcă cu câteva obiecte în brațe, printre care și o foaie mototolită. Niciunul din ele nu e vreun articol de îmbrăcăminte. "E ok dacă împrumut niște haine de la tine?" mă întreabă odată ce intrăm în camera mea.
CITEȘTI
Slowly seduced (Larry Stylinson)
FanfictionNiciunul dintre ei nu știe ce simte cu adevărat celălalt pentru el. Harry și Louis sunt prieteni și colegi de trupă, și atât e îndeajuns pentru ei. Un joc de truth or dare împreună cu Liam, Niall și Zayn cu o singură modificare... Totul e permis. 'Î...