Louis' POV
Îmi deschid ochii din vina gălăgiei și îmi simt capul zvâcnind de durere și stomacul meu întorcându-se.
"Oh, fuck." mă indrept spre baie golindu-mi conținutul stomacului în toaletă. "Aoleeeeeu, capul meeeeeeu." mă plâng, mă ridic în picioare și mă spăl pe față. După ce mă șterg mă întorc în cameră și mă uit după niște calmante.
"Mamăăă, ce-am facut aseară?" mă întorc în baie după ce înghit doua pastile și mă privesc în oglindă. Atât groaznic, zici că n-am mai dormit de o săptămână.
"Bună întrebare. Unde ai fost aseară?" tresar când îl aud pe Niall care stă rezemat de tocul ușii.
"Niall." spun și dau să ies din baie dar nu-mi dă voie.
"Wow wow wow, nu ieși de aici până nu-mi spui unde ai fost aseară și" se oprește câteva secunde. "și până nu faci un duș, urgent."
"Mhm am fost cu Eleanor." mă așez pe capacul toaletei.
"Eleanor nu bea. Mă minți." se încruntă la mine.
"Nu mint, am fost cu ea la întâlnire." insist eu.
"La un simplu restaurant nu bei cât să te alegi cu mahmureala asta. Și știu că de obicei ieșiți la restaurante." spune și arată spre mine. "Bun, ai fost la întâlnire cu fațada, dar ce-ai făcut după."
"Știai că El-"
"Normal că știam. Nu crezi că mi-aș fi pus întrebări aflând că simți ceva pentru Harry în timp ce ești cu Eleanor?" râde el. "Ce ai facut după? Te-am căutat aseară târziu și nu erai." întreabă și-și încrucișează mâinile la piept.
"S-ar putea să fi mers la un club și să fi băut ca să uit de toți și de toate. S-ar putea să fi stat singur la bar cu o sticlă și cu un pahar, bându-mi amarul c-care-mi este v-viața." vocea îmi cedează spre sfârșit, fiind pe cale să plângi. Niall se apropie și mă îmbrățișează.
"Ooff, trebuie sa vorbești cu Harry, s-ar putea ca tu să fi interpretat greșit totul." încearcă el sa mă consoleze, eu plângând în umărul său. "Acum haide, un duș sigur te va ajuta iar astăzi avem repetiții și trebuie să ne și întâlnim cu scriitorii după-amiază." mă ridică el.
"Un duș nu-mi va vindeca inima, Niall." îi spun și încep să plâng din nou.
"Nu, nuuu, calmează-te, va fi bine, vei vedea." se oprește timp de câteva secunde în care încearcă să mă liniștească. "Îți promit."
"Mulțumesc, Niall. Multumesc că-mi ești alături, dar nu cred că ai ce să faci în situația asta." îi spun odată ce mă opresc din plâns. Știu ca Niall nu suportă să ne vadă suferind, ne consideră pe toți frații lui.
"Ba da, ai să vezi, va fi bine. Promit." se repetă și știu că o promisiune încălcată n-are ce căuta in vocabularul lui Niall. Poate am o șansă ca eu și Harold să ne revenim la normal cumva.
Odata ce Niall pleacă din cameră spunându-mi să fiu jos în 20 de minute stau în duș cât de mult pot și mă grăbesc cu restul rutinei. Nu-mi mai fac părul, îmi pun o căciulă în cap și dus sunt.
Harry's POV
"Iar apoi ce ziceți să ne plimbăm pe scenă prin zona asta. Uite, Zayn merge in stânga cu-" propune Liam urmând să fie întrerupt.
"Doar pentru că tu ești alergic la suportul de microfon asta nu înseamnă ca și ceilalți trebuie să-l părăsească. Sper ca n-ai uitat, dar nu mă pot concentra la 7 lucruri deodată, am și chitara în mâini." spune Niall zâmbind iar Zayn râde, Liam înghiontindu-i pe amândoi. Nici eu nici Louis nu râdem.
CITEȘTI
Slowly seduced (Larry Stylinson)
FanficNiciunul dintre ei nu știe ce simte cu adevărat celălalt pentru el. Harry și Louis sunt prieteni și colegi de trupă, și atât e îndeajuns pentru ei. Un joc de truth or dare împreună cu Liam, Niall și Zayn cu o singură modificare... Totul e permis. 'Î...