Niall's POV
"Si, cu ce idei ai venit?" întreabă Zayn curios în timp ce-i dau lui și lui Payno câte o doză de cola. Stăm toți trei pe canapeaua din living pierzând vremea.
"I-am spus să se gândească la ceva care să-i placă, să-l surprindă și să aibă ceva romantic în cuprins... Apoi mi-am adus aminte de videoclipurile vizionate." mă privește confuz dar realizarea îi acoperă chipul după câteva secunde.
"Dar sunt mii de clipuri, cum ați ales din ele?" completează Malik.
"De fapt, sunt mai mult decât "mii" de clipuri pe youtube. Oricum, i-am recomandat ce mi-a placut mie, ce m-a impresionat în special și-am mai ales și-încă câteva împreună. Aparent Harry e încă impresionat de imaginația bogată și dedicația fanilor, dar eu știu ce-i duce capul. Și Liam e obișnuit deja." mă întorc către Payno.
"Nu voi fi niciodată obișnuit cu ceea ce pot crea fanii, nu după ce am văzut..." spune el rupt de lume.
"Ce-ai văzu-" dă să întrebe Zayn.
"Bineînțeles c-am propus și o cină romantică, așa că le-am combinat și a ieșit ceva minunat." îi zic eu. Nimeni nu știe ce-am pus la sfârșitul playlistului pentru întâlnire. Nu încă, în orice caz.
"Cine e bucătarul pe care l-am angajat?" întreabă Liam.
"Având în vedere că nu l-am lăsat pe Harry sa gătească, ceea ce cu greu am reușit, a trebuit să-l las pe el să facă decizia finală referitoare la bucătar. L-am sâcâit o grămadă să-l aleaga pe Paul sau chiar pe Eveline, însă a spus că nu i s-ar parea potrivit niciunul dintre ei. Încă nu știu pe cine a ales, dar a zis că va lua în calcul recomandarile mele. Eveline e o scumpă și negresele alea... Numai când mă gândesc..." spun și visez cu ochii deschiși câteva secunde. "Eve gătește minunat, dar bodyguarul ar fi fost o alegere amuzantă."
"Paul le face pe toate, serios de nu. Apără, poate repara cam orice stricăm, iar simțul său al umorului e unic." completează Liam.
"Glumele lui sunt hilare." spune Zayn luând o gură din doza sa.
"Sigur sunt mai bune decât glumele cu cioc cioc ale lui Harry." spun și Zayn aproape că scuipă toate lichidele afară râzând.
Decidem să ne uităm la un gamer jucând Outlast ca să nu ne plictisim.
Harry's POV
"Awww, îmi aduc aminte de momentele astea. Glumele pe care ni le spuneam la ureche pe scenă când vedeam pancartele... 'creative', să zicem, ale fanilor..." mimează ghilimelele de rigoare și izbucnim în râs fără să ne luăm ochii de pe proiecție. Stăm pe o pătură cu perne în jurul nostru privind ecranul video proiectorului pe care l-am pregătiți cu ajutorul
"E genial că putem retrăi acele momente." spun eu zâmbind. Clipul cu momentele cu mine și Lou în timpul concertelor e adorabil.
"Totul e reușit. Decorul e frumos, mâncarea e genială... N-aș fi crezut că Paul e un așa bun bucătar." spune zambind, eu find total de acord. Paul e unul dintre cei mai buni bucătari pe care l-am întâlnit. Și cel mai de treabă.
"Ce vorbiți despre mine, parteneri în crime?" intră în cameră Paul. "Sper că nu faceți planul ca să-mi vandalizați apartamentul acum c-ați aflat unde m-am mutat." începem să râdem iar el se îndreaptă spre masa de lângă noi.
CITEȘTI
Slowly seduced (Larry Stylinson)
FanfictionNiciunul dintre ei nu știe ce simte cu adevărat celălalt pentru el. Harry și Louis sunt prieteni și colegi de trupă, și atât e îndeajuns pentru ei. Un joc de truth or dare împreună cu Liam, Niall și Zayn cu o singură modificare... Totul e permis. 'Î...