Capitolul 3

396 32 12
                                    

La media il aveti pe Marc
_____________________________
Dupa ce am privit in gol cateva minute bune, ma dezmeticesc si ies din transa in care am intrat. Sprijinindu-ma cu coatele de balustrada balconului, imi ciufulesc parul. Situatia a luat o intorsatura extrema, a fost nevoie doar de un impuls ca sa distruga toate principiile in care am crezut. Ma aflu de mai mult de o ora in camera hotelului, iar Mihai inca nu a aparut. Ma intind spre paharul de cafea de pe masa si iau o inghititura, constat ca e rece demult. Dupa ce am pribegit pe strazi vreo doua ore, am decis sa ma intorc la hotel si sa infrunt adevarul, sa vorbesc cu Mihai, sa gasim o solutie la toata situatia asta.

Deodata usa se deschide si in prag apare un Mihai nervos.

- Ma bucur ca ai venit, trebuie sa vorbim, ii spun si ma indrept spre el.

- Da, trebuie sa vorbim, imi spune printre dinti, apucandu-ma de brat si strangand, de fapt, tu vei vorbi si vei incepe cu cine-i idiotul in masina caruia te-ai urcat azi, ai vrut sa te razbuni si te-ai culcat cu primul intalnit, nu? imi striga in fata, un miros de alcool dezgustandu-mi simtul olfactiv.

- Nu, nu e... Mihai, ma doare, ma plang atunci cand acesta strange mai tare.

- Nu ti-a fost de-ajuns doar sa te culci cu el, ci a trebuit sa-mi dai o lectie de fata cu toata lumea.

- Despre ce vorbesti? ii soptesc uimita, Mihai, esti beat!

- Nu stii despre ce vorbesc?! Victor si Cristina au asitat la tot circul tau, unde eu eram marele clovn, m-ai umilit in fata prietenilor mei.

- Mihai, ce circ, ce clo... nu reusesc sa termin, caci o alta palma de a sa pe ziua de azi ma face sa aterizez pe pat.

- Cine e? striga spre mine, iar eu ma cufund si mai tare in asternuturile patului, am intrebat cine e cel in masina caruia te-ai urcat azi, cu cine ma inseli, Clara?

- Nu te insel cu nimeni, ii spun eu.

- Nu ma minti! striga enervat in timp ce dosul palmei sale se zdrobeste de celalalt obraz al meu. Ce cautai la el in masina?

- M-a dus la spital, atata tot, ii spun cu voce tremuranda si aratandu-i incheietura bandajata.

- Nu inventa povesti, EU sunt sotul tau, EU te duc la spital..., nu reuseste sa-si duca la bun sfarsit discursul, caci este intrerupt de ringtonul telefonului sau.

- Victor, sunt ocupat a... ce?... vin imediat, asteapta-ma acolo, Cristina!

Dupa ce termina apelul se uita incruntat la mine.

- Noi doi inca nu am terminat, nu scapi de explicatii din cauza prostiilor lui Victor, cand revin am sa-ti arat ce inseamna sa-ti bati joc de mine.

Acestea fiind spuse, iese si tranteste usa in urma sa. Stau cateva secunde nemiscata si procesez tot ce s-a intamplat, apoi instinctul de supravetuire se trezeste, sar ca arsa de pe pat si incep sa-mi arunc toate lucrurile in troler. As fi nebuna daca, dupa amenintarile pe care mi le-a adresat, as sta cuminte si l-as astepta sa ma maltrateze in continuare. Arunc o ultima privire in camera si, cand relizez ca nu am uitat nimic, ies pe usa tragand trolerul in urma mea. Ajunsa in fata hotelului, ma blochez si nu stiu unde s-o iau. Dar imi dau seama ca trebuie sa ma misc, Mihai poate aparea din clipa in clipa.

O iau spre stanga hotelului si merg inainte. Nu am mai facut asta niciodata, nu am mai plecat niciodata singura cu o valiza, Mihai era mereu langa mine, Mihai aranja toate vacantele noastre, Mihai alegea locul, Mihai alegea hotelul, Mihai alegea ce sa mancam, ce sa bem, tot Mihai alegea si lucrurile cele mai simple din viata noastra. Rasuflu din greu cand realizez ca Mihai se ocupa de tot, in cei sase ani am fost doar o marioneta care se lasa manipulata de papusarul suprem, nu am iesit niciodata din cuvantul lui, l-am ascultat si i-am urmat cerintele intocmai crezand ca asa ce cel mai corect. De asta si mi-a zis ca sunt obraznica, era obisnuit cu o Clara supusa si ascultatoare.

Lupta dintre Inimă și RațiuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum