A já uviděla že to je Justin Bieber no ale nějak sem to neřešila otočila jsem se a nasedla do auta kde už seděla i Nikol. Nastartovala jsem a cestou sme poslouchali Little Mix protože to je moje nejoblibenější skupina mam užasny písničky. Cestou sem se ptala Nikol jestli to byl Justin ona řekla že jo. Když sme dojeli domu tak bylo 20:05 udělala jsem večeři a šla do obyvákuoukat na televizi nic zajimavího tam nedavali tak si tam Nikol pustila DisneyChanel. Při koukani na pohadky usla. Odnesla jsem ji do jejího pokoje převlíkla do pižama dala pusu na dobrou noc a šla k sobě do pokoje. V pokoji sem si zapla notebook a přihlásila se na Facebook a Twitter. Nic novyho tam nebylo tak sem se zase odhlasila. Šla jsem se osprchovat a šla spát.
Ráno jelikož byl víkend tak mě nikdo nebudil. Vstala sem v 11:25 a šla do koupelny. Tam sem si oplachal obličej, vyčistila si zuby a učesala se nemalovala sem se protože hodlam dneska bejt doma. Sešla sem dolu a nidko nebyl doma což bylo divny tak sem vzala telefon a zavolala Benovi. ,,Halo" ozval se. ,,Bene to sem já Jess kde ste?" ,,No tak ja sem u Toma a pro Nikol přijel jeden kluk s malou holčičkou jestli by mohla jít Nikol snima na zmrzlinu tak sem souhlasil Nikol říkala že je zná" ,,aha tak to jo a nevíš kdy by měli přijet?" ,, možná ve dvanáct že nevěděj jak to budou stíhat tak je čekej kolem dvanáctý" ,, dobře díky a pozdravuj Toma čau" ,,jo taky pozdravuje čau" a tim sme náš hovor ukončili bylo 11:45 tak sem si šla udělat oběd. Udělala sem si palačinky. Když sem dělala poslední palačinku tak někdo zazvonil. Zakřičela sem že je otevřeno že maj jít dovnitř.
Z pohledu Justina:
Ráno jsem vstal asi kolem7:00 šel sem se ještě vysprchovat, vyčistit zuby a upravit si vlasy. Oblíkl sem se a šel dolu se nasnídat. Dole už seděla Jazzy. Jazzy je u mě na 14 dní protože se jí nechtělo na dovolenou tak je u mě. Ale vůbec mi to nevadí naopak sem rád že je tady aspoň to tady není takový opuštěný. Jazzy se mě ptala jestli by sem nejeli pro nikol a někam by sem mohli jet. Jako hodný bratr sem souhlasil. Udělal sem mě a Jazzy snídani. Po snídani sme se šli převlíknout a jeli k Nikol včera v Disneylandu na řekla adresu protože se ji Jazzy ptala. Nasedli sme do mýho Range Rovera a jeli k Nikol. Zastavili sme a vystoupili z auta. Zazvonili sme a pak uslyšeli dupot ze schodů. Otevřeli se dveře a v nich se na nás usmála Nikol. ,,Ahoj co tu děláte?" zeptala se nás s úsměvem ,,No přijeli sme se tě zeptat jestli by si s náma nešla třeba na zmrzlinu" odpověděla jí Jazzy. ,, No tak já se zeptám Bena protože Jess ještě spí. " ,,Dobře" ,,Bene pojď sem nachvilku prosím" zakřičela na něj Nikol ale křičela takovym tim tlumenym křikem aby nevzbudila tu Jess. Chvilku sme čekali a pak přišel takovej kluk ,, Co zase chceš?" ,,Mohla bych s Justinem a Jazzy na zmrzlinu" ,,Jak to mám vědět zeptej se Jess" ,,Ale ta spí a nebudu jí budit blbečku" povzdechl si a kouknul na mě a Jazzy ,,A Jess je zná?" ,,No oni sou ty jak sem s nima byla v tom strašidelnym hradě." ,,Aha tak fajn prcku a v kolik budeš doma?" Nikol pokrčila rameny a koukla na nás ,, Kolem 12:00 podle toho jak to budeme stíhat ale kolem dvanáctý je tady" odpověděl sem za Nikol. ,,Fajn já to pak dám vědět Jess, tak čau prcku" to bylo poslední co řekl a pak odešel pryč. Nikol se obula a šli sme na hřiště cestou jsem koupil holkam zmrlinu. Došli sme na hřiště a už bylo 10:35. Holky si hrály a já sem seděl na lavičce a byl na twitteru. Koukl sem na hodiny a bylo 11:50 ,,ten čas ale letí" zamumlal sem si a šel pro holky. ,,Holky už musíme jít Nikol má bejt za chvilku doma" ,,Tak jo" odpověděli mi sklamaně ,,Ale notak však zejtra nebo po obědě můžete jít ještě ven. Nějak se to domluví" povzbudivě sem se na ně usmál a oni mě usměv oplatili. Přišli sem k Nikolinýmu domu a zazvonili a čekaly. ,,Je otevřeno" někdo zakřičel tak sem otevřel dveře a vešli sme dovnitř. Zabouchl sem dveře a šel směrem ka před chvilkou šli holky vešel sem do kuchyně a tam u sporáku stála holka a dělala palačinky. Prohlídl sem si jí a měla fakt pěknej zadek a dlouhý červený vlasy. Z mýho přemýšlení mě vyrušil Jazzy hlas. ,,Justine můžeme tady bejt na oběd?" koukl sem na ní a pak na tu holku a konečně sem jí viděl do obličeje byla pěkná. ,,No tak můžem jestli to nebude vadit" ,, ne to je v pohodě jestli jíte palačinky s nutelou udělala sem jich dost" usmála se ,, Jo jíme a mimochodem sem Justin ale to asi víš" ,,jo vim já sem Jessica ale všichni mi říkaj Jess" usmála se na mě má hezkej usměv. Usměv sem jí opětova. ,,Tak si sedněte ke stolu já připravim talíře a podám vám palačinky." ,,A nechceš něják pomoct ?" ,,Ne to je dobrý ste návštěva tak si sedni :)" Sedl sem si a za chvíli přišla Jess i s talířema a palačinkama dala to na stůl a všichni až na ni sem si dali na talíř palačinky. ,,Ty nebudeš jíst" ,,Já sem už jedla" ,,Aha" usmál sem se a začal jíst. Když sem dojedl a holky taky tak sem je vzala zeptal se kde je koupelna. Nikol mě zavedla do koupelny a já sem jim tam umyl pusu protože jí měli celou od nutely. Vrátili sme se a na stole bylo už všechno sklizený ale Jess tam nebyla asi byla u sebe v pokoji. ,,Justine mohla bych si jít ještě chvilku hrát s Nikol? prosím" ,,No a můžeš?" ,,Nevim" a v tom se do toho připletla Nikol ,,Jess může tady bejt ještě chvilku Jazzy a Justin?" Jess jí zakřičela naspátky,,Jo můžou" a tak sme šli nahoru Nikol mi ukazala její pokoj a pak řekla ,,Ty můžeš jít k Jess nebo si můžeš hrát s náma s Barbi" a zasmáli se. ,,No a vy mě tady chcete?" ,,Ne" odpověděla Jazzy se smíchem ,,To je lásky" poznamenal sem. ,,No a kde má Jess pokoj?" ,,Hned vedle mého pokoje v pravo" otočil sem se a vyšel ven z Nikol pokoje. Přešl jsem k těm dveřím a zaklepal. ,,Dále" odzvala se Jess. ,,Ahoj holky nechtěj abych si s nima hrál tak mě Nikol poslala k tobě." ,,Jo to znám když si Nikol přivede nějakou kamarádku tak mě taky vždycky vyhání ať jdu k sobě do pokoje" zasmáli sme se na tom. Sedl jsem si na její postel a ona sedela na židli u stolu a něco dělala na počítači. ,,Co děláš?" ,,Koláže fotek mě mích kamarádek a Nikol" ,,Můžu se kouknout" ,,No ještě ne ještě to není" ,,Tak fajn a pak mi to ukážeš" ,,jo možná" usmála se. Bože jak ona má krásnej úsměv. Seděli sme a povídali si asi hodinu dobře se mi s ní povídalo. Když v tom jí zazvonil mobil. ,,Co je Bene...jo můžeš...ve tři...taky tě mám ráda" s úsměvem ukončila hovor. ,,Tvůj kluk" když sem to řekla ona vybuchla do nekontrolovanýcho smíchu nechápal sem čemu se směje, tak sem se jí zeptál. ,,Co je?" ,,No víš Ben je můj mladší bratr." a zase se smála ale tentokrát sem se k ní přidal protože mi to došlo že to byla asi ten kluk z rána jak pustil Nikol se mnou ven. Pak sme šli dolu a koukali na různý filmy. Koukl sem na hodiny a na těch bylo že už je 20:30. ,,My už asi pojdeme domu už je docela pozdě" ,,Jo v pohodě" vyšli sme nahoru a tam Jazzy s Nikol spali. ,,Super" pomyslel sem si. Sešel sem zase dolu. ,,Hele je mi to blbí ale Jazzy a Nikol usnuli nemohl bych tady Jazzy nechat a zejtra si pro ni přijet?" ,,Jo v pohodě. A v kolik si pro ni přijedeš?" ,,Já nevim tak já ti zejtra zavolám. Stejně si potřebuju ještě něco zařídit tak jestli by to nevadilo kdyby tady byla dýl." ,,Né nevadilo aspoň mě nebude Nikol otravovat." ,,Děkuju" ,,Nemáš za co" šel jsem k venkovním dveřím a Jess šla se mnou. ,,Tak zejtra ti ještě zavolám v kolik si pro ni asi tak přijedu. Ahoj." ,,Dobře. Ahoj" usmála se a já už nasedal do auta. ještě něž sem vyjel sme si zamávali a pak sem jel už domu.
ČTEŠ
Náhoda nebo osud
Fiksi PenggemarTohle je moje uplně první story, takže s tim nemám moc skušenosti. Bude to o holce a klukovi a jak je dali jejich sourozenci dohromady. Jak se bude jejich láska vyvíjet. Bude to pravá láska nebo jen pobláznění. To vše se dozvíte když budete číst tuh...