23. část

311 14 1
                                    

Přede mnou stál Alfredo. To zase bude. On se chová občas jako můj otec.

,,Jéé ahoj Fredo. Užíváš si párty?"

,,Já jo co ty? Co prosimtě děláš na zemi?"

,,Ále to je na dlouho."

,,Jo jasný. Seš tak nalitá že se nemůžeš postavit."

,,Co? Ne! Já sem si chtěla sednou ale sedla jsem si vedle a spadla no a zjistila jsem že tady dole je to fajn tak jsem zůstala tady dole."

,,Aha tak se postav a dokaž mi že to co říkáš je pravda. Protože Jess já to na tobě poznám když seš na mol." Sakra. Pomalu jsem se postavila a... UDRŽELA JSEM SE.

,,Ha! vidíš jsem cajk."

,,Ach jo fajn hele jdu najít Tess a pak pujdem." otočil se a mě tam nechal.

Po tom co Fredo odešel jsem šla znova pít. Ani nevim proč tolik piju. Možná protože jsem dlouho nepila tak si to chci teď vynahradit. Ale taky protože mám chuť se pořádně opít. Šla jsem si pro další pití, ale tentokrát jsem si ho nalila do skleničky a abych se aspoň trošku udržela na nohách, protože si myslim že když budu tancovat tak nebudu hned na mol. Ale tak víte jak opilá blondýna mylsí :D Cestou do obýváku kde se tacovalo jsem viděla někoho koho za 1. bych tady nečekala a za 2. ani nechtěla. A mnozí už možná vědědí. Ano uviděla jsem tam Justina. Stál tam s nějákou holkou. Asi s tou jeho. No neřešila jsem to a šla dál cestou mi došlo pití tak jsem přišla k nějákýmu týpkovi a vzala mu pití ten se na mě tak zhrozeně podíval.

,,No co se chci taky napít a teď jsem přišla z kuchyneě tak se nebudu přece vracet." on jenom zavrčel a nechal mi jeho pití. Usmála jsem se nad sebou a šla tančit. Tancovala jsem furt s někym a furt mi někdo dával pití. Freda jsem něják neviděla a ani Tess. Určitě si někde užívají. Jak já bych chtěla taky. Už tak dlouho jsem neměla sex. Stála jsem a koukala kdo by byl ochotnej protože já jsem nadržená hrozně moc. No jak jsem tam stála a koukala tak jsem nic neviděal protože se mi celej svět motal. No přišla jsme k nějáký postavě a tancovala. Ta postava se na mě nalepila a já poznala že to je kluk.  Bingo našla jsem ho. Otočila jsem se a přitiskla jsem se na něj víc. On mi žačal jemně sát a okusovat krk a já mu občas vzdychla do ucha. Odtáhla jsem se od něj a přisála se mu na rty. On začal spolupracovat. Oblízl mi spodní ret a já mu povoolila vstup jazykem do pusy. Jednu ruku jsme měla na jeho zátylku a druhou jsem jela přes jeho břicho až na jeho píchu. Malinko jsme mu ho zmáčkla a on mě nadzvedl. Obmotla jsem si nohy okolo jeho pasu a on se mnou šel někam, asi do nějákýho pokoje. Po chvilce co mě nesl jsem pod sebou ucítila předpokládám postel. Pořád jsme se dravě líbali a při tom ze sebe srhávali oblečení. Rozkročil mi nohy a vnikl do mě. Vzdychali jsme a oba si to užívali. První jsem se udělala já a po mě i ten pan nenámý. Lehl si vedle mě. Oba jsem usnuli.

Ráno mě probudilo světlo a bolehlav. Sedla jsem si na postela viděla jsem že jsem nahá, což znamenalo jen jedno včera jsem se s někym vyspala. Ze včera si nic nepamatuju. Teda od doby než mě našel Alfredo sedět na zemi. Pak mám vokno. Koukla jsem se po pokoji a viděla věci jak moje tak zřejmě toho s kym jsme spala. Počkat takže je tady. Koukla jsem kdo vedle mě leží v posteli. A kurva tohle není možný. Vylítla jsem z postele rychle jsem se oblíkla ale potichu abych ho nevzbudila. Vyšla jsem ven a namířila si to domu. Asi se ptáte kdo tam ležel že jsem tak vylítla. Ležel tam Justin. Já se včera vyspala s Justinem. Tohle se může stát jenom mě. Ale tak on si to určitě nebude pamatovtat, jinak by to neudělal. Bože já jsem taková kráva.

Tak další. Ano zase se budu omlouvat že je tak pozdě ale prostě střední je střední je toho moc. A mám pro vás další zprávu už asi nebude moc dílu čekejte takovej 10-15 a bude konec.

Náhoda nebo osudKde žijí příběhy. Začni objevovat