3. část

1K 25 1
                                    

Z pohledu Justina

Když jsem přijel domu tak sem šel do kuchyně kde jsem si vzal cini minis s mlékem. Když jsem dojedl tak sem dal misku do myčky a šel do pokoje. V pokoji sem si ze skříně vzal čisté oblečení a šel se vykoupat. Vlezl jsem do sprchového kouta, protože sem byl docela unavený tak sem si nechtěl napouštět vanu. Umyl jsem se oblékl do čistého oblečení a šel spát.

Ráno mě probudil zvuk mobilu. přeotočil jsem se a natáhl ruku k nočnímu stolku jak sem se snažil nahmatat mobil tak jsem schovdil fotku kterou sem tam měl a ta spadla na zem a rozbyla se. ,,No super to ten den začíná fakt hezky" zamumlal jsem si sám pro sebe. Koukl jsme kdo vola a na mobile bylo napsano Scooter. ,,Co je Scootere?" řekl jsem mírně naštvaně a rozespala. ,,Taky tě rád slyšim. Za půl hodiny buď ve studiu budeme nahrávat." ,,Fajn a bude toho hodně já ještě musim jet pro Jazzy?" ,,Ne jen asi dvě písničky já dneska taky nemužu dlouho." ,,Fajn za půlhoďky sem tam." Vstal jsme z postele a šel ke skříni pro čisté oblečení a pak do koupelny. Dal sem si ještě takovou rychlou sprchu a pak si vyčistil zuby a upravil vlasy. Oblíkl jsem se a šel se nasnídat. Měl jsem ještě deset minut tak sem se začal chystat. Vzal jsem si mobil a klíče od auta a jel do studia.

*Ve studiu*

,,Ahoj tak sem tady." oznámil jsem když jsem přišel.,,Čau tak jdi do nahrávací kabinky ať to máme co nejdřív za sebou." ,,Ok". Šel jsem tam a nasadil sluchátka a začal spávat. Za hodinu a půl sme to měli hotový což mě docela překvapilo. Ale byl jsem rád. Rozloučil jsem se se všema a jel pro Jazzy. Vytáhl jsem si mobil že zavolám Jess že už jedu a v tom jsem si vzpoměl že já nemám její číslo. ,,Sakra, tak jim udělám překvápko" koukl jsem na hodiny a byla jedna hodina odpoledne. Přijel jsem před dům Jess a šel ke dveřím. Zaklepal jsem a čekal až mi někdo otevře. Najednou jsem uslyšel jak někdo zakřičel že sem de, tak jsem čekal a najednou uslyšel ránu a dětskej brek.

Z pohledu Jess

Když Justin odjel šla jsem spát. Ráno mě probudili holčičí hlasy. Podle toho jsem usoudila že to je Nikol a Jazzy. Otočila jsem se a koukla na ně s úsměvem. ,,Dobré ráno holky jak jste se vypsali?" ,,Ahoj my dobře a co ty. S Jazzy sem ti připravili snídani tak vstávej. ŠUP!" Odpovědela mi Nikol. Tak jsem vstala a šla do koupelny. Cestou jsem se Nikol zeptala jestli je už Ben doma a on řekla že ne. V koupleně sem si vyčistila zuby dala lehce make-up a řasenku, trochu se učesala a vlasy sepla do drdolu. Sešla sem dolu kde už seděli holky. ,,Tak co ste mi udělali k snídani?" ,,Máš to na stole" Na sole byla miska s kuličkama s mlíkem. ,,Jé  děkuju" ,,Nemáš za co a nevíš kde je Justin?"zeptala se mě Jazzy. ,,Včera jsi tady usla s Nikol tak jel domu a dneska si prej pro tebe přijede." usmála jsem se na ni. ,,Jo aha děkuju."taky se usmála. Když jsem dojedla kuličky tak sem se holek zeptala co si daj na oběd. Obě zakřičeli najednou že špagety. ,,Tak fajn uděláme špagety a pomůžete mi?" ,,Jasně" odpověděli mi obě nadšeně. ,,Tak si běžte vzít mikiny a boty pojedeme do obchodu, aby sme ty špagety mohli uvařit" holky se běželi oblíct a já šla taky. Byli sme už přiravený jet tak sme jeli. 

*V obchodě*

Vzala jsem si nákupní vozík protže mi je jasný že nekoupim jenom špagety. Procházeli sme regálama a za chvilku sme měli vozík skoro plnej. ,,Tak já myslim že tohle už stačí co myslíte?" holky se koukli na vozík a začali se smát a já s nima jeli sem ještě pro ty špagety a ingredience na omačku a jeli k pokladnám. Všechno sem zaplatila a mohli sme jet domu. V autě sem koukla na hodiny a viděla že je už půl jedný. 

*Doma*

Nákup sem nanosili do kuchyně já sem poslala holky aby si šli pro uástěry a pak přišli za mnou. Já mezi tím uklidila všechno do skříněk a lednice. Za chviklu sem slyšela klepání tak sem tam chtěla jít ale Nikol na mě už křičela že tam jde ona. A najednou sem uslyšela hroznou ránu a jak Nikol brečí. Vyběhla sem z kuchyně ke schodům abych se podívala co se stalo. Nikol seděla na schodecha držela si ruku. ,,Ježiši co si dělala? Bolí tě něco?" ,,Já...mě se smekal noha, a bolí mě noha a ruka" řakla mi s brekem. ,,Tak pojedem do nemocnice aby se ti na to podávali." vzala jsem si mobil a klíčky od auta. Jazzy a Nikol sem dala mikinu a když sme šli ke dveřím znova někdo zaklepal v tom zmatku sem na to uplně zapoměla že někdo klepal. Otevřela jsem dveře a tam stál Justin. ,,Jé ahoj ty si přijel pro Jazzy že jo? Tady je mi jedeme do nemocnice Nikol spadla ze schodu když ti šla otevřít." ,,Jo přijel a slyšel jsem nějakou ránu. A můžeme jet s váma jestli chcete? Chceš Nikol?" zeptal se Nikol ale než stihla odpovědět sem se do toho vložila já. ,,NE to je v pohodě tak mi dej svoje číslo a já ti pak napíšu až přijedem domu a mohla by třeba tady Jazzy ještě zůstat." ,,Jo to jse super nápad Jess. Já chci aby tady Jazzy ještě byla. A může tady spát i Justin pokoju tady je dost když tady teta a stýček nejsou." řekla Nikol. ,,No já myslim že Justin nebude mít čas." ,,Ne mm čas teď mám 14 dní volno kvůli Jazzy" Super pomylsela jsem si. Nemůže tady bejt protože jak sem s nim strávila všerejšek tak mi s nim bylo hezky. Já se do něho nemůžu zamilovat. Já se do něho nechci zamilovat. ,,Jess může tady bejt Justin s Jazzy prosím" ,,Fajn ale teď jedem do tý nemocnice."

Nasedli sme do auta já řídila, Justin si sedl vedle mě a holky seděli vzadu. V nemocnici dali Nikol ruku do sádry že to má zlomený a má vymknutej kotník. Když sme přijeli domu tak sem šla dělat ten oběd. Byly tři hodiny. Uvařila jsem a všechny zavolala. Sedli si ke stolu a začali jíst. ,,Máš to dobrý" pochválil to Justin. ,,Děkuju". Když sme dojedli dala jsem nádobí do myčky a zapla já. Pak sem šla připravit pokoj pro Jazzy a Justina.Sešla jsem dolů do obyváku kde všichni seděli a koukali na televizy. ,,Justine pokoj máte s Jazzy připravenej je nahoře jsou to jediný bílí dveře. Já jelikož du zejtra do školy tak se du učit. Nikol ty tenhle tejden budeš doma kvůli tý noze ať se ti uzdraví." ,,Dobře děkujeme" odpověděl mi Justin. ,,Jazzy jak dlou tady seš?" zeptala se Jazzy Nikol. ,,Asi 14 dní možná dýl" ,,Jess mohla by ten tejden bejt u nás Jazzy s Justinem, aspoň bych byla pod dozore." ,,no a zeptala ses jich, teda hlavně Justina jestli by mu nevadilo se o tebe starat?"  ,,Měby to nevadilo" ,,Tak fan já ze školy příjdu nějak ve tři. Teď už se du učit a pak spát tak dobrou." ,,Dobrou" odpověděli mi všichni. Vyšla jsem do pokoje a zavřela za sebou dveře. Vzala si učebnice a sedla na postel. ,,Ach jo proč se děje uplnej opak toho co chci aby se dělo." řekal sem si pro sebe. Učila sem se asi dvě hodiny pak sem dala učebnice na stůl a šla do koupelny, kterou mám v pokoji. Udělala sem hygienu vzala pyžamo a šla do postele. Už sem usínala a v tom mi někdo zaklepal na dveře. ,,Dále" dveře se otevřeli a v nich stál Justin. ,,Potřebuješ něco?" ,,Né...vlastně jo potřebuju ti něco říct...

Další část omlouvám se za chyby

Náhoda nebo osudKde žijí příběhy. Začni objevovat