Z pohledu Jess:
První den v Paříži jsme chodili po památkách byli jsme u Eiffelovi věže, tam to bylo užasný byli jsme i na hoře a ten výhled. Řeknu vám bylo to dokonalý. Jediný co mě asi štvalo byli ty zamilovaný páry okolo nás. Tetě jsem řekla že si chci v Paříži užívat, že nevím kdy se sem zase dostanu. První noc jsem, no když nepočítám tu když jsme přijeli to jsem lehla a spala ale tu další tak to jsme byla doma s rodinou. Druhý dem jsem byla koukat po obchodech domu jsem se vracela kolem pátý hodiny a když jsem přicházela k hotelu zaslechla jsem jekot a křik. Koukla jsem se k vedlejšímu hotelu a vidim tam šílící holky. Koukám se proč tak vyšilujou a pak ho uvidim. Justin. On má hotel vedle mýho sakra tak to není dobrý. Stála jsem tam jak blbeček a koukala na něj. Když odcházel vzpamatovala jsem se a oddechla že si mě nevšimnul. Šel směrek k hotelu ale najednou se otočil a koukl na svoje Beliebers a pak svůj pohled nasměroval ke mě. Rychle jsem se otočila a šla do hotelu. Vešla jsem do hoteloého pokoje a zalezla do svého pokoje. Lehla jsem si na postel a přemýšlela. Koukla jsem na hodiny a bylo pul devatý. Dneska nehodlám sedět v pokoji, dneska se budu bavit. Oblíkla jsem se, namalovala a učesala a mohlo se vyrazit. Tetě jsme řekla že jdu ven a nevím kdy se vrátím. Vyšla jsem ven a hledala nejákej klub. Po chvilce heldaní jsem našla nějákej klub kterej vypadal slibně. Vešla jsem tam a tam to už žilo. Šla jsem rovnou k baru a objednala jsme si vodku s džusem. Vypila jsem to a objednala jsem si další. Po chvilce dlaší a takhle to šlo dál do doby kdy jsme už cejtila že sem už opitá. Šla jsem tancovat. Tancovala jsem, vrtěla jsem se do rytmu hudby a všechno mi bylo jedno. Sem tam jsem si šla k baru pro pití. Zrovna jsem tancovala, když se za mnou ozval udivený hlas.
,,Jess? jsi to ty?" otočila jsem se a za mnou stál Ryan.
,,Jééé ahoj Ryane. Jasně že to jsem já. Jseš tu sám?"
,,Né támhle jsou kluci." ukázal směrek kde byla parta kluku poznala jsem Biebera a podle vidění Alfreda či jak se jmenuje. Jsem napitá tak je jasný že si nebudu pamatovat jmena kluku který jsem viděla párkrát ale nebavil jsme se s nima.
,,Nechceš jít si sednou k nám?"
,,Ne já tady tancuju a piju."
,,Tak tě aspon pozvu na jednoho panáka."
,,Jo to beru."
Šli jems k baru a Ryan objendal čistou vodku. Přiťukli jsme si a na ex to vypili. Ryan objendal další a když už jsme to chtěli zase vypít tak se za náma dost známej hlas.
,,Ryane kde jsi s tim pitím. Tebe někam poslat a zapomeneš se vždycky u nějáký holky. Kdo to je tentokrát?" koukla jsem na něj a on byl zdá se mi zaskočenej že jsme to já.
,,A-Ahoj Jess co ty tady?"
,,Bože to jsou furt stejný otázky, co bych tady asi tak dělala?"
,,Jo to byla blbá otázka, jen jsme tě tady nečekal."
,,Jo to já tebe ani Ryana ani nikoho jsem taky nečekala. Odjedu na dovolenou si odpočinou od všeho a přijedu sem a vystoupim z taxíku a co nevidim, v Paříži bude Justin Bieber. Skělí!"
,,Takže ty nás nevidí ráda." zeptal se Ryan.
,,A ty by si byl rád kdyby jsi jel na dovolenou si odpočinout od všeho od kluku no v tvym případě od holek a potkáš svýho bejvalího a kluka se kterym sem spala. Jo jsme celá nadšená. A teď mě omluvte du do hotelu. Čau" dopila jsme tu vodku, vztala ze židle a hned se zkácela na zem.
,,Ježiši kolik si toho vypila?" zeptal se Justin.
,,Dost na to abych ti řekla jak velkej kretén si, ale řekla jsem že budeme kamarádi, sice nevim proč ale řekla, proto bych ti neměla takhle nadávat ale já ti nadávat teď budu. Ty ani nevíš jak my bylo ty podváděči." do očí se mi nahrnuli slzy.
,,A pust mě já to zvládnu sama."
,,Jo jasně uděláš krok a spadneš."
,,No a co ale já od tebe pomoct nechci." vytrhla jsem se mu a měl pravdu po prvnim kroce jsem zase zkončila na zemi. No rozhodla jsem se že to po dvou nepujde tak jsem se domu vydala po čtyřech. Vim že za mnou šel Justin asi aby se ubezbečil že se mi nic nestane. No idkyž po tom co sem mu řekla bych se na sebe vysrala. A já nechci aby ua mnou šel. Jsem ubrečená, vožrala a nedokážu jít po dvou. Po chvilce mě už vážně boleli kolena a dlaně. Sedla jsem si na zem a koukla na kolena a na ruce. Měla jsem je odřený do krve.
,,Kurva."
,,Jess cheš pomoct?" klekl si ke mě.
,, ne děkuju já to něják zvládnu běž už." rozplakala jsem se ještě víc ani nevim proč. Justin si ke mě sednul a vtáhnul mě do obětí.
,,Proč to děláš?" zeptala jsem se ho?
,,Proč dělám co?"
,,Seš na mě milej ikdyž jsem ti řekla to co jsem ti řekla."
,,Protože jsi měla pravdu. Jess já vim že jsem ti uplžil a já nevám co jsem si sliboval od toho všeho. Bylo to tak že jsem tě ml rád hodně rád ale pořád jsme miloval Selenu. Jednou mi napsala a já jsem k ní přijel byla sama a ani nevím jak zkončili jsme v posteli. Po tom jsme jel k tobě a rozešel jsem se s tebo, protože jsem si myslel že budem zase se Selenou spolu. Ale ona mi napsal smsku že to nic nebylo a že mám na to zapomenout a nic si od toho neslibovat. Až teprve po tom jsme si uvědomil jak velkou chybu jsem udělal tím že jsem opustil tebe a myslela že se vrátím k Seleně. Tím že jsem opustil holku která byla tak hodná a hodně si toho protpěla ale byla i přes to silná a holku kterou jsem miloval ale neuvědomoval jsme si to. Žil jsme v naději na vrácení vztahu se Selenou ale ublížil jsme osobě na které mi záleželo. Jess já te ale pořád miluju ale teď to vím na 100% a budu o tebe bojovat aby si byla zase moje." Koukala jsme na něj jako kdyby měl 5 hlav.
,,Taky tě miluju." řekla jsem a objala ho. On si mě k sobě přimáčkl víc a dla mi pusu do vlasů. Seděli jsme v Paříži na zemi a naproti nám byla vidět Eiffelova věž byla za domama ale byla aspoň trochu vidět. Bylo to krástný. Ani nevím jak ale usla jsme.
Ráno jsem se probudila ale nebyla jsem usebe v pokoji. Porozhlídla jsem se a viděla vedle spát Justina. Vzpománala jsem co se včera stalo. Klub, Ryan, vodka, nadávání Justinovi, pád, lezení po čtyřech domů, krvavý kolena a dlaně, vysvětlení Justna, sezení v obětí, a pak jsem asi usla. Stoupla jsme si a děsně mě bolela hlava tak jsem si musela zase sednou a tím jsme asi probudial Justina.
,,Dobré ráno."
,,Dobré, jak pro koho."
,,V pohodě?"
,,Né nejsem v pohodě děsně mě bolí hlava nemáš tady nějákej prášek nebo víš utrhni ji. To bude nejlepší."
,,Počkej já ti přinesu prášek protože hlavu ti trhat nebudu." postavil se a odešel mi pro prášek já si zatim zase lehla do jeho postele.
,,Tak tady to máš" přinesl mi vodu a prášek.
,,Děkuju." prášek jsem si dala do pusi a zapila vodou.
,,Hele já asi pujdu aby teta neměla strach tak ahoj." postavila jsem se a šla ke dveřím a Justin mě šel vyprovodit k výtahu.
,,Jo a děkuju že si mě tam nenechal."
,,Nemáš vůbec za co děkovat to já děkuju tobě že si mě vyslechla."
,,Tak jo tak ahoj" otočila jsem se k výtahu
,,Ahoj" otočil si mě k sobě a přitiskl rty na ty moje.
ČTEŠ
Náhoda nebo osud
Fiksi PenggemarTohle je moje uplně první story, takže s tim nemám moc skušenosti. Bude to o holce a klukovi a jak je dali jejich sourozenci dohromady. Jak se bude jejich láska vyvíjet. Bude to pravá láska nebo jen pobláznění. To vše se dozvíte když budete číst tuh...