26. část

292 13 3
                                    

,,Já to slyšel“

,,Taky jsi měl.“

,,Tohel nemá cenu“ řekl Fredo a odešel za Tess.

Stáli jsme tam a probodávali se s Justinem pohledem. Po chvíli našeho stání jsme slyšeli bouchnutí vchodových dveří. Vydali jsem se podívat kdo to byl. Přišli jsme tam a nikdo tak jsem šla do kuchyně a tam byl papírek a na něm bylo ,,Až si to mezi sebou vy dva urovnáte zavolejte. Fredo a Tess“.

,,Kde je Fredo a Tess?“

,,Jak to mám vědět copak jsem vševěd?“  

,,Ne to nejseš.“ No a asi víte jak to pokračovalo a no začali jsem se zase hádat. Takhle to šlo asi hodinu.

,,Ó jasně pan Bieber musí mít vždycky pravdu. Tak já ti něco řek…“ Najednou mě políbil. Bylo to úžasný cejtit zase jeho rty. Ruce mi automaticky vystřelili a obmotali se kolem jeho krku. Usmál se mi na rtech a  udělal první  pohyb který jsem já opakovala. Začali jsem se tam líbat. Pak jsem si uvědomila co to dělám tak jsem se od něj odtáhla. Sedla jsem si na gauč a on vedle mě. Koukla jsem na něj  on se usmíval jak měsíček na hnoji.

,,Můžeš mi říct proč se tak usmíváš?“

,,Protože na tohle sem čekal tak dlouho. Jess já tě pořád miluju. Proč mi nedáš šanci ti do dokázat.“

,,Proč? Protože si už šanci dostal a promrhal. Takže smůla. „

,,Fajn odejdu navždy z tvího života, ale dej mi možnost ti ukázat jak moc tě miluju a dovol mi tě pomilovat.“ Koukla jsem na něj a to co jsem viděla v jeho očích jsem ještě něviděla byla tam tužba, láska, strach a smůtek. Jak řekl že už navždy odejde z mého života zachvátil mě smůtek. Část mě chtěla aby opravdu zmize z mýho života ale druhá část zase křičela vždyť ho furt aspoň trochu miluješ nenech ho odejít. Koukala jsem na něj a on se najednou postavil naproti mně. Pohladil mě po tváři a zastrčil mi vlasy za ucho. Užívala sjem si jeho dotek. Pomalu se přibližoval k mím rtům dokud jsem neucítila jeho dech. Jemně se otřel svýma rtama o ty mé. Po té mě na ně jemně políbil a pak sme se začali líbat úplně. Svoje ruce jsem obmotala okolo jeho krku. Jeho ruce sklouzli na můj zadek. Trošku mě nadzvedl a já se vyhoupla a nohy si obtočila okolo jeho pasu. Z jemnýho líbání jsme se začali líbat dravěji.  Dal se do pohybu. Najdnou jsem se ocitly přede dveřma mého pokoje otevřel je a hned zase zavřel. Otočil nás a přimáčkl mě na dveře. Přemístil se na můj krk a tam ho začal jemně sát a kousat já jsem svýma rukama zajela do jeho vlasů a potáhla za ně. Vydech mi na krku a to způsobilo husinu. Znova mě jemně kousl a z mých ůst se vydral ven vzdych. Rukama jsem mu zajela pod tričko a začala ho vyhrnovat nahoru a on udělal to samí. Nachvilku jsem se od sebe odtrhli abychom si mohli trička sundat. Po sundání trička letěli někam pryč. Přemístili jsme se na postel. On byl nademnou a já byla pod ním. Jeho doteky byli tak něžný , jemný a zároveň tak nenasytný. Začal mi rozepínat knoflik u kalhot. Trošku jsem se nadzvedla a on je sundal.

,,Trošku nefer že já jsem už jen ve spodním prádle.“ On se jen usmál a já jsem nás přetočila že jsem byla tentokrát nahoře já. Přisála jsem se opět na jeho rty. Jeměně jsem mu kousla do rtu a on mi povolil vstup. Naše jazyky bojovali. Rozepla jsem mu knoflík u kalhot a stáhla mu je i s boxerkama. Koukl se na mě a já se jen nevině usmála zasmál se a zase nás přetočil. Sundal ze mě poslední kousky mýho oblečení.

Tak pokračovíní bude příště. Ale nebojte bude to určitě do silvestra takže nebudete tak dloho čekat. Piště názory. xoxo

Náhoda nebo osudKde žijí příběhy. Začni objevovat