Ahoj jmenuji se Jessica Black a je mi 17 let. Bydlim v LA. Mám dva mladší sourozence. Bratra Bena a sestru Nikol která je velká faninka Justin Biebra a já sem taky jeho faninka ale trošku menší za to ben nam furt nadává když si pustíme přes celý dum jeho písničky. Benovi je 13 a Nikol je 7. Rodiče nám umřeli když mi bylo 14. Bydlíme u tety Rebeci a stýčka Johna ale nejsou skoro vůbec doma jezdí pořád na nějaké pracovní cesty. mám tu své čtyři nejlepší kamarádky Tess, Elu, Kristu a Emili ale říkame jí skráceně Em . Chodíme spolu do třídy na střední. Tak jako ůvod myslím že by to stačilo.
,,Jess stávej, mám hlad" volala na mě Nikol a vběhla ke mě do pokoje. Takhle začíná každý moje ráno když není teta se strýčkem doma a není víkend. Takže tohle je takovej můj budíček do školy. ,,Jo už jdu seš oblečená a je už Ben vzhuru?"odpověděla sem ji a zachumlala se do postele víc. Jenže ona skočila ke me do postele a stáhla mi peřinu a přitulila se ke mě a začala brečet protože dneska to jsou přesně tři roky co rodiče umřeli. Přitulila sem si jí víc k tělu a řekla ji že dneska do školy nepujdem ale pojedem někam na výlet. Jeden zameškanej den ve škole ještě nikomu neublížil a navíc je pátek tak si prodloužíme víkend. Nikol si utřela slzy a usmála sem. ,,Tak princezno a kam bys chtěla jet?" když sem jí položila tuhle otazku tak se v jejích očích objevily jiskřičky. ,,Pojedeme do Disneylandu prosím prosím Jess pojedeme tam" usmála sem se na ní ,, Jasně bude sranda jdi to říct Benovi ja se zlidštim a příjdu dolu za vámi dobře." ,, Jasně děkuju si super sestra" dala mi pusu a už utíkala to říct Benovi. Vstala sem z postele a šla do koupelny kde sem se rychle osprchovala a pak sem si vyčistila zuby dala make up, jemně tužku na oči a řasenku. oblíkla sem si tričko s nápisem ,,nobody is perfect. I´m nobody, so i´m perfect" a vesmírný legíny k tomu sem si vzala černý vansky a šla se dolu nasnídat. Když sem vcházela do kuchyne tak sem najednou uslyšla ránu a pak jen jak Nikol říkala,,Jess tě zabije až to uvidí" v tu chvíli sem vešla a videla Bena jak sbírá střepy hrníčku který sem si koupila s Marcusem (Marcus je bejvalej kluk Jess kterej jí chtěl jenom do postele a jelikož mu nedala tak jí zmlátil a řekl že je konec od tý doby ho neviděla) ,,Jess já nechtěl já sem se natahoval pro svůj hrníček a nějak se mi to smeklo a ja schodil tenhle fakt promiň" hned se mi Ben začal omlouvat ,,To nic sem ráda že si ho rozbil aspon mi Marcuse už nic připomínat nebude" řekla sem a z oka mi vypadla neposlušná slza při vzpomínce jak sem to toho večera byli šťastný a pak jak se to všechno pokazilo jak na mě křičel, kopal a bouchal do pěstma. Ben ke mě přišel obejmul mě a šeptal mi do ucha ,, Jess neplač už je to pryč a sme tu pro tebe ja a Nikol. On ti už nestojí za slzi a teď se nasnídej a jedeme do DISNEYLANDU" ten Disneyland zakřičel a já se začala smát. Vzala sem si rohlík a jablko. Když sem to dojedla tak sem šli do auta a jeli sme. V autě nám hrálo CD od Justina Believe. S Nikol sme zpívali a smáli se na Benovi kterej jen nadával a pak si vytahl mobil zapojil do něj sluchátka a poslouchal svoje písničky. Po příjezdu do Disneylandu sme koupili vstupenky a šli. Ben se držel pořád při nás a chodil s námi na atrakce ale pak uviděl kamaráda kterej se loni přestěhoval a od té doby se neviděli řekl mi že se za tři hodiny sejdeme u vstupu že pujde s Tomem. Souhlasila jsem a šla s Nikol do takovýho stánku s jídlem že si něco koupíme. Koupila sem nám párek v rohlíku a Colu. Když to Nikol dojedla zeptala se mě jestli si může jít hrát na hřište vedle stánku. Udělala na mě psí oči tak sem jí teda pustila. Seděla sem na židli u stolu a pila colu a v tom ke mě přiběhla Nikol že si našla kamarádku Jezzy a jestli by mohla jít s ní a jajím bratrem do strašidelnýho hradu. ,,A kde je ten Jezzy bratr?" Nikol ukazala na kluka. Měl vlasy vyčesaný nahoru, bílí tričko, kalhoty někde pod zadkem a černý Supry. Do obličeje sem mu neviděla protože svítilo sluníčko a já sem mu neviděla do tváře a měl sluneční brýle. Chvilku sem váhala ale pak přiběhla i ta Jezzy začali mě obě prosit koukla sem na toho kluka a viděla že se usmívá. No nechápu čemu asi tomu jak mě holky prosej. ,, No tak dobře ale jen jedna jízda a vrátíš se protože za chvilku máme sraz s Benem." ,, Jo jen jedna děkuju děkuju sem ta nej ségra na světě." dala mi ještě pusu a pak utíkaly za tim klukem o kterym ani nevim jak se jmenuje. Seděla sem tam a čekala na to až přijde Nikol. po asi 20ti minutách přiběhla a šli sme ke vstupu kde už čekla Ben. ,,No konečne ste taky dorazili" ,,Promiň Nikol byla ještě ve strašidelnym hradu." ,, Však v pohodě a nebála ses prcku" škádlil jí Ben. ,,Nejsem žádnej prcek a jo bála" tomuhle sem se zasmála. Už bylo 7 hodin. ,,Hele děcka je už 7 tak pojedeme už domu ne?" ,,Tak fajn" odpověděli mi oba. Už sme nasedali do auta a v tom někdo zakřičel na Nikol. Otočila se a utíkala pryč otočila sem se taky a uviděla sem Jezzy. Nikol se s ní loučila a pak se otočila ale né k nám a ještě někam šla tak sem vykoukla z poza auta a uviděla toho kluka jak se objal s Nikol a něco jí řekl ona se usmála a šla k nám. Cestou na mě už křičela,,Jess už můžeme jet." ten kluk se otočil a já viděla že to je...
Tak první část nic moc ale tak začínám tak mějte slitování
ČTEŠ
Náhoda nebo osud
FanfictionTohle je moje uplně první story, takže s tim nemám moc skušenosti. Bude to o holce a klukovi a jak je dali jejich sourozenci dohromady. Jak se bude jejich láska vyvíjet. Bude to pravá láska nebo jen pobláznění. To vše se dozvíte když budete číst tuh...