SALVATA DE ........

852 33 3
                                    

Acesta era .......
-Edi?....Imi pare rau ! Data viitoare voi fi mai atenta!
-Uita.te pe unde mergi pustoaic.o ! Mi.a spus el cu o privire ca de cheata .M.am retras usor si mi.am continuat drumus .Pe parcursul lui m.am gandit la cat de frumos poate fi acest baiat .
~Constiinta~
- Iti place de el
-Ce ...nuuuuu.!!
-Ba da!
-De unde stii tu ?
-I don't know!
Doamne .....dupa mica mea contrazicere cu constiinta mea am intrat la baie si mi.am facut un duș revigorant dupa care direct la somn tată ! De dimineata my idiot phone samsung galaxy S6 edge suna ca disperatul anuntang ca azi e este sfarsitul saptamaniiii esteeeee VINERI  ! Ador aceasta zi ,dupa ce m.am dus la baie pentru a.mi face siesta de dimineata am fugit repede la sifonier pentru a.mi alege cu ce să ma imbrac azi .! O pereche de colanti negri , un tricou tot negru , camasa mea rosie cu linii sau patrate sau ceo fi ale tot negre ,ghetele in piciore  si am pornit spre liceu .Ajunsa acolo ma pun in banca si ascult melodia sau mai bine zis melodiile mele preferate : Poison;Buna, ce mai zici! ;Flesh;Mr.policeman si asa mai departe ....dupa cateva minute de stat si ascultat muzica simt cum cineva s.a pus langa mine .Acel cineva era ........Suspans...
P.S.= IMI PARE RAU DE GRESELI!!!

VIATA CU UN VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum