O ZI NUMAI NOI DOI !

455 28 0
                                    

.....mirosea a ....ars ..ma indrept spre bucatarie cu sufletul la gura si cand ce sa vad .......pe vampitasul meu cum incearca sa faca clatite .....OOOOO....Ce dragut ! Cu ranjetul pe buze ma indrept spre el
-Iubi! ...ce incerci sa faci ?
-Clatite ...dar ..nu prea iese !
-Te bate !
- Sa stii ..!
Ii iau tigaia din mana si ma pregatesc sa pun compozitia ....usor-usor merge bine ..dar ...si eu le.am cam ars pe toate .Deci am decis sa mergem la Scoica .daaaaa.Azi trebuia sa avem scoala ,dar dirigul nostru care este super-ectra de treaba ,a avut de semnat niste hartogaraie asa ca azi avem liber .Dupa ce terminam de mancat am decis sa mergem la un film ....pe nume......Academia Vampirilor ,este un film super .Dupa am mers la el pentru ca matusica lui Andrea impreuna cu Roxi pitica sunt plecate in cealalta parte a orasului ,my sister este la iubitul ei ,asa ca noi "ne facem de cap " .Ne.am luat de la chioscul ce era in fata blocului ,o sticla de Schweepps - Original Mandarin , popcorn,chipsuri ,niste crantanele de la Croco si multe alte cum ar fi inghetata chit cai aproape iarna ,ciocolata si etc.....
Ne punem in pat si deschidem televizoru la muzica ,asa,ca sunet de fundal pentru ca noi ba ne mai furam cate un sarut ,ba mai stateam pe jocuri ,ba pe wapp,ba pe facebook si toate cele ,la sfarsit ne.am sarutat ,da bine ma ,un sarut pasional si plin de dragoste .Apoi am adormit imbratisati .~De dimineata~
My idioy phone suna ca disperatul ,melodia Mr .policeman.Imi place melodia si o las sa cante ,dar vad ca vampirasului meu nu.i place asa ca o opreste .
-Mie imi placea cum canta ! Spun eu pe un ton smiorcait .
-Iubiiii......mie nu imi placea .
E asa dragut cand e somnoros ! Imi vinr sa.l mananc .Ma pregatesc de liceu si cobor jos .Unde imi vad iubitul inbracat de stada .uuuuuu......avem aici un bad vampire ...bine zic asta ca e rau in sensul de rau ...aseara a luat el ultimul chips ...!
Ne urcam in X5 si prima oprire " Inchisoarea " .Orele trec in zbor ....Asa ca nici nu stiu cand am ajuns acasa unde am mancat si m.am bagat cu iubi la somn ......Peste noapte m.am trezit sa beau un pahar de apa ...nu ma simteam bine ...ma simteam ..urmarita ....cand am coborat scarile ..in fata lor se afla un geam al naibi fara draperia trasa si ghiciti ...ce era ocolo..erau ......Suspans !

VIATA CU UN VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum