ACUM CHIAR CA MA LOVIT SAGEATA LUI CUPIDON!

512 31 0
                                    

Alexia cu......Andrei iar eu cu mr .perfect .Pe toata durata filmului am simtit o energie,o caldura,el pe la jumatatea acelui film pe nume " IUBITUL MEU E UN ZOMBI" si.a asezat mana peste a mea ,si parca ceva ma electrocutat .imi smulsesem mana din a lui ,iar el ma privi mirat dupa care a lasat capul in jos pt o secunda .Am inghetat .Ceva e in neregula cu tipul asta ! Dupa film am decis sa mergem la K.F.C. pentru a manca si noi ce e drept muream de foame .
~DIN PERSPECTIVA LUI EDI ~
Doamne nu pot sa cred ,ce ti.am facut Doamne,spune,W.T.F. vampirii nu au sentimente ,fata asta are ceva special,nu o pot pierde ....offf...si mor de foame .Ce bine ca mergem sa mancam .A da si ce misto e inbracata.MAMĂ ce m.as juca cu ea ..ahhhh......dupa ce am mancat am fost si in parc unde am ras am glumit ,am mancat inghetata dar asta la Alexia acasa ......
~Bai eu trebuie sa plec ! Spune Mișa care se pregatea sa se ridice .
~Ok .ne vedem maine Mișa ! Spuse un pic suparata Alexia . - Pa .
Si iese pe usa ! Dupa aproximativ zece minute plec si eu spre casa ,dar nu mai casa nu e aia,casoaie,pot spune ca sunt un baiat sau mai bine vampir de bani gata.In drum vad pe cineva care tipa dupa ajutor ....acel cineva era....chiar.....Suspans !!

VIATA CU UN VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum