.......Dubai ! Stiu e prea-prea asta i.am spus si eu dar daca el a indistat ...eu nu am spus "nu" .Este pregatit tot doar sa iesim pe usa cand a ridicat iubitul meu trolerul ( nu stiu daca am scris bine ) si ghiciti ce s.a intamplat ......s.a desfacut si au cazut toate lucrusoare.Ne.am uitat unul la altul si am inceput sa radem ca niste descreierati .Dupa 20 de minute ne.am potolit si cu o viteza de ne descris am asezat totul .Ce bine e sa fii vampir.
~In avion ~
! Din perspectiva lui Edi !
Abia astept sa ajung in Dubai cu mica mea printesa a vampirilor cum o mai alint eu ,acum sa nu credeti ca doarme ,ba sa credeti ca doarme,ea doarme ,eu sunt asa de incantat si nu mai pot de fericire si ea doarme .INCREDIBIL.INCREDIBIL.
Dupa 4 de mers cu avionul meu privat ,insfarsit am ajuns.Ne.am cazat la hotel in camera. .....hmmmm.....mai bine nu va zic asta ! Cand am intrat totul era superb ,adica ,daca ieseai pe balvon puteai vede marea si inca cateva blocuri,mobila era din lemn de cired,patul avea lenjerie alba vu cateva modele negre,era si o veioza pe o noptiera chiar langa pat si 2 tablourii,baia nu va mai spun ,este superb.Elena se apropie de mine si incepe sa ma sarute ,ahhh....mor dupa buzele ei ,sunt asa dulci,aceasta noapte a fost incendiara.
~De dimineata~
Este ora 07:30.
-Haide iubi .wake up.!!!!!!Srig la ea de o jumatate de ora ,eu vreau sa merg la plaja .
-Iti dau eu tie una ,de numai wake up- uri o sa vesezi !
Imi spunr ea somnoroasa si tot odata si nervoasa.intr.un sfarsit se scoala din pat si se duce spre baie unde isi face siesta de dimineata ,apoi se inbraca intrum costum de baie aproape cu totul ,are si cateva lanturi pe acolo ,este negru.Dupa ce miss univers e gata pornim spre plaja unde inchiriem 2 sejloange .Apoi dupa ce ne dam ochelarii de la ochii si ne punem telefoanele in geanta ,ne decidem sa intram in apa .Ne.am balacit pana diseara ,apoi am fost la un restaurant unde ne.am intalnit cu ................Suspans!!!
CITEȘTI
VIATA CU UN VAMPIR
VampirosCE VEI FACE ATUNCI CAND UN VAMPIR APARE SI ITI SCHIMBA TOTAL VIATA? O SA LUPTI PENTRU VIATA TA CE ERA ODATA SAU O VEI ACCEPTA PE VIITOAREA ?