KILL THE BITCH

180 10 0
                                    

Pe la ora 03:00 am decis sa ma indrept spre casa, pe la poarta se vedea perfect camera noastra,2 umbre erau la geam si se sarutau,mi.am dat seama......am luat pistolul si am tras...s-a auzit ceva surd....exact .....tipa a tipat....mama ce tignal are......dar acum e moarta...imi bag inapoi pistolul si fac cale intoarsa...mai bine ma mai plimb putin.....sa ma mai linistesc...linistire pe dracu!
Trei cuvinte rasunau in capul meu"Kill the bitch".
Cum ma plimbam eu ,am zarit o foaie de hartie,mana lui Slenderman......offf......ce o sa ma fac eu cu ei.....
-Ia sa vedem ce scrie! Spun eu cu o voce putin stinsa.
"Te rog iarta-l ,a fost beat.....te rog...el te iubeste!"
Vezi sa nu !
-Te astepti sa te cred!Am tipat eu ingura mare!
-Puteai sa trimiti prin telepatie,se mai vorbeste si asa!
Am scapat un ranjet in coltul gurii....mi-am continuat drumul printre copacii inalti...pe aici pe acolo zareai cadravele sau operele de arta ale criminalilor din padurea asta!
Aveau ochii scosi,rinichii lipseau....asta-i mana lui Jake!
O briza usoara imi trecea prin parul meu......acum vopsit negru!Unii spun ca arat oribil(invidia),trec peste...ma doare in p**a de ce cred altii despre mine....usor -usor pierd notiunea timpului si constat ca este 05:00 si eu nu am mancat ......cu super viteza ajung in doua minute acasa....totul era ala-n-dala....cineva vad ca.i intors cu susul in jos.
Am ranjit.........a fost prost..poate si beat ......dar nu ma prea afecteaza......apas usor clanta usii de la bucatarie si.l vad....cu cutitul in dreptul inimii.
Am ranjit!
-Stii ca vampirii mor de lemn!
-Te rog iarta-ma stiu ca am fost un nenorocit dependent,te rog!
O parte din mine imi spune sa nu-l iert....iar cealalta parte imu spune "iarta-l te iubeste,si tu pe el.....poti minti pe cine vrei ,dar pe constiinta ta nu o poti mintii" ,m.am indreptat spre el si I.am luat cutitul din mana si i.am facut o usoara zgarietura le obrazul stamg,ling sangele ce se scurgea usor,era bun.
Dupa un minut de joaca imi ridic privirea si dau de ochii lui abisali!
Il sarut dulce ,apasat!
Rup sarutul din cauza lipsei de oxigen si ii spun:
-Data vitoare nu te mai iert.
-Cine a spus ca va mai exista o data viitoare?!
Ne.am mai furat un sarut si ne.am pus la un film......chit ca era aproape 7.

VIATA CU UN VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum