Daca aflu cine m.a rapit o sa-l torturez pana la bun sfarsit.Imi tipa constiinta.Eram d
pe un scaun .....legata fedeles.....si mai ales...acea ata sau ce era aia...avea tepi!
-Dati-mi drumul nenorocitilor!Tipam cat ma tineau plamanii....telepatia nu merge,vrajitorii dracq!
Dula o cateva minute de tipat se aude usa.
-I-a uite ce fetita avem noi aici!wow...vad ca Edi are gusturi bune!!
Nu am mai spus nimic.
Se indrepta spre mine...tot corpul mi-a fost acaparat de acel cuvant numit "frica".
-I.a mana de pe mine,jegosule!
-Opaaaa....pisicuta are gheare!
Il urasc!!De ce nu pot trai si eu ca "omul" in liniste si armonie!!
Mai ales ca sunt si insarcinata...da..tu...ai citit bine...sunt insarcinata....peste 9 luni vom avea un copil.
Simt cum se indeparteaza de mine,peste cateva secunde ceva taios imi atinge picioarul...era o durere greu de suportat.
-Te imblanzesc eu!!
-Aaahhhh......nenorocitule!!!
A inceput sa rada.....avea un ras asa isteric....de nebun.
Dupa 1 ora plina de chinuri a plecat javra.
Nu stiam cat e ceasul,unde e Edi,ca fac ca maine am servici?!
Chipul in cateva secunde imi era brazdat de lacrimi...lacrimi pline de durere.
Usor~usor am adormit.
Ma trezesc instantaneu cand aud usa deschizandu-se brusc.
Era el!Ii puteam simtii parfumul premiere luxe!
Javra!
-Neata printes-o!
Nu am raspuns.Asta l.a enervat.A marait!
-Nu raspunzi ...ã!Nu ti-ajuns tratamentul de ieri nu?
Lasa...daca e nevoie asta va fi o rutina ...
Nesuferitul,inganfatul!
Nu stiu din ce motiv dar mi-a dat esarfa jos de la ochii.
Am putut vedea un tip blond,cu ochii albastri si bine facut.
Am ramas masca!
-Inchide gura papusa sa nu intre muste!
-Sictir!!
-Opa...incepem sa comentam?
Nu am mai zis nimic.Vad ca se indreapta spre masuta si ia ceva....era un bici din sarma ghimpata.
A inceput sa dea in mine fara pic de seams ca tipam si urlam.
Era o durere ingrozitoare,preferam sa ma omoare direct de cat sa ma chinuie.
La fiecare lovitura radea din ce in ce mai tare.Am lesinat...de atata durere am lesinat...totul s.a facut negru,iar eu nu am mai simtit nimic,nici durere,nici teama.....nici nimic.∆
∆
∆
∆
Heiiiii.....voi astia care dati teze sau teste......va urez mult succes!!:))
CITEȘTI
VIATA CU UN VAMPIR
VampireCE VEI FACE ATUNCI CAND UN VAMPIR APARE SI ITI SCHIMBA TOTAL VIATA? O SA LUPTI PENTRU VIATA TA CE ERA ODATA SAU O VEI ACCEPTA PE VIITOAREA ?