-Buna ziua!
-Buna ziua!
-Primiti comenzi?
-Da,desigur!
-10 flotari! Si am inchis repede telefonul!
-Esti nebuna!
-Dar tu....
-Hai Ele ....acum randul meu!
-Ok,ia!
Si i.am inmanat telefonul.
-Buna ziua,pompierii?
-Da!
-Vaniti repede ....ca imi arde de glume!!!!!
A inchis telefonul!
-Buna...ce mai faci?
-Cine esti?
-Sexi! Apoi mi.a inchis....ce porc!
Edi a inceput sa rada......
-Farse deastea faceam in tabara!
-Si eu la fel!
-Deci mor!
Am tinut.o asa cam pana la ora 15:00 ,stiu cam mult.
-Iubi....iesim si noi pe undeva?
-Desigur....hai pana....la.....un....
-Restaurant?
-Da suna bine!
Dupa am urcat sus,mi.am facut un dus unde am lasat stropii de apa sa.mi alinte corpul impreuna cu gelul de dus cu aroma de vanilie,mi.am sters usor corpul si apoi am trecut la ...partea cea mai grea..CU CE SA MA IMBRAC?
pana la urma am optat pentru o rochita alba cu floricele negre,pantofi cu toc,niste bratarele negre si multe,oja alba cu floricele negre,parul prins intr.un coc lenje si eram gata de plecare.
Am coborat jos unde ma asteptat Edi ,el era imbracat cu un tricou alb care ii scotea in evidenta muschii,blugii de culoare negra ,un sacou negru cu alb si in picioare tenesii albi.
Drumul a fost linistit,ajunsi acolo ,Edi a parcat masina si ca un gentelman ce e mi.a deschis portiera,iar eu i-am multumit cu un pupic scurt si dulce!
Ne.am asezat la o masa,eu am comandat crab,si vad ca si iubitul mei mi-a urmat exemplul.
Am glumit,am discutat diferite chestii,pe la ora 23:00 am decis sa ne intoarcem,de-a lungul drumului m-am simtit foarte incomod ,parca cineva ma urmarea.....si nu...nu era Edi!
Cand am intrat pe usa prima mea directie a fost baia,m-am demachiat apoi m-am bagat sub dus unde am lasat stropii de apa sa-mi exploreze corpul.
Dupa dus imediat ce am facut contact cu patul am si adormit!
~IN VIS~
-TE ROG ...LASA-MA!
NU IMI ACORDA PIC DE ATENTIE.
-CE VREI DE LA MINE?
II AUZEAM RASUR ISTERIC.
IMI FACE SEMN CU MANA SA MA UIT IN STANGA.M-AM UITAT.MARE GRESALA.L-AM VAZUT.....ERA MORT....AM INCEPUT SA PLANG....SA TIP
.......DE CE?
~GATA VISUL~
M-am trezit transpirata!Respiram greu.
CITEȘTI
VIATA CU UN VAMPIR
VampireCE VEI FACE ATUNCI CAND UN VAMPIR APARE SI ITI SCHIMBA TOTAL VIATA? O SA LUPTI PENTRU VIATA TA CE ERA ODATA SAU O VEI ACCEPTA PE VIITOAREA ?