PISI-PISI

166 6 2
                                    

Pe la ora 04:00 am ajuns si noi acasa.M-am fus direct la baie,mi-am facut un dus ,apoi mi-am luat pe mine o pereche de colanti verzi,un tricou alb,tenesii albi cu sireturi verzi,parul prins in coc si machiajul natural(rimel,tus,fond de ten,creion de buze) .
Am coborat jos si il vad pe printisorul meu vampir facand micul-de-jun.
-Mmmm.....yamiiiii....clatite cu suc de portocale si peste clatite miere....mmm......
-Iti place?
-Dap!
Si l-am pupat dulce pe buze dulce.
-Ii facem o vizita lui Stefan si lui Cristina.
-Daca vrei tu!
Dupa ce am mancat ,am pornit spre cuplul nostru care acum au 4 copii!
Stiu...multi.
-1Alina
-2Ionut
-3Cristian
-4David
4 copii extraordinari,bine educati,frumosi foc!
Am ras ,am glumit,am facut poze cu micutii lor si pe la 15:00 am plecat la casa noastra.
-Ne uitam la un film?
-Bine!
Pe parcursul filmului ne-am mai furat un sarut,ne-am mai pipait,si asa mai departe.
Dupa ne-am facut baie impreuna si apoi ne-am pus la culcare.
Dimineata soseste repede,usor-usor deschid ochii lasand la vedere 2 diamante .M-am ridicat din pat si am intrat in baie,mi-am facut siesta de dimineata apoi m-am indreptat spre sifonier,mi-am luat ceva lenjer,un trening (pantaloni scurti si un maieu) ,apoi m-am apucat de curatenie,Edi nu era acasa,poate are treaba sau e la Slends,uneori imi amintesc cum era el .....asa de rece...adica,stiam ca ma iubeste ,dar nu o arata.
Dupa ce termin curatenia care mi-a luat aproape 3 ore,acum este curat-luna-bec!
Acum ca este gata,ma duc sa-mi fac si eu un dus!Las apa un pic fierbinte sa-mi dezmierde corpul impreuna cu gelul de dus.
Dupa ce dusul e gata,ma indrept spre sifonier,cand apas pe broasca usii,si-mi ridic privirea,in aria mea vizuala se afla o pisica,cu alb si cu gri,era asa pufoasa.
-Miauu!!

VIATA CU UN VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum