Este dimineata ,ma ridic din pat cu cea mai mare lene si cu pasi lenti ma indrept spre baie,imi fac siesta de dimineata apoi ma indrept spre sifonier,imi aleg o pereche de blugi scurti,un tricou roz pe care scria"LIFE IS A BITCH,ALL HAVE"apoi am trecut la partea cea mai grea"machiajul si cuafura" parul pana la urma l.am indreptat si machiajul a constatat in :
~un rimel
~ un creion de buze
~ un fond de ten
~tus
Si atat.In picioare mi.am luat totosii mei albi cu dungi negre si apoi am coborat jos unde ma astepta iubi .
-S.a intamplat ceva?
-Mdaaaaa...
-Ce?
-Paii....
-Imi spui azi?!
-Ok....va trebuii sa plec .....cu Jeff the killer ,niste politisti au rapit.o pe Jane the killer...
-Offff...niciodata nu vom avea si noi o zii numai pentru noi!
-Iubiii....
Am plecat,eram suparata...toata ziua il aud"Merg pana la Jeff,la Ben...la cutarica"
M.am plictisit!
Dupa 3 ore de citit si ascultat muzica am coborat jos,
mi-am luat pastila si am decis sa ma plimb prin padure un pic....
Mi-am luat o pereche de colanti negri,un tricou alb si ghetele in picioare+o geaca de piele neagra cu tinte...
Ma plimbam printre copacii inalti si subtiri,nu.mi era frica.....Slends...ma cunoaste si toti ceilalti...si Max...va intrebati cine e Stefan....pai el e seful lupilor ,am o legatura stransa cu acesti lupi...hai sa va povestesc!
~FLASHBACK~
Eram cu Edi prin padure,ne plimbam....ce clipe frumoase petreceam impreuna....mi.a spus sa stau aici ca ...l.am ascultat......bine .....nu l.am ascultat...am inceput sa inaintez....dintr-o data o silueta isi face aparitia dupa un copac...era o lupoaica....avea lupisorii....se vaita..era si ranita..M.am apropiat usor de ea...prima data a vrut sa ma atace,era prea slabita.....se uita la mine cu o privire....blana.....care cere ajutor.....cu puterile mele de vampir,am luat.o in brate si cu super viteza in cateva momente am ajuns la casuta noastra....i.am ingrijit ranile si i.am dat sa manance.....dupa 4 zile de ingrijit,i.am dat drumul.
Dupa o saptama-stateam pe acoperisul casei,admiram stelele,imi place,racaore,liniste.....dintr.o data simt o mana pe umarul meu,Edi nu avea cum sa fie pentru ca era la Slends.
Ma intorc si vad o fata de 23 de ani,roscata,pielea alba si....ochii....acei ochii de care mi.a fost dor .
Ma reped la ea si o imbratisez,am stat de vorba toata seara.Am aflat ca puii ei sunt cu tatal sau Stefan acasa,dorm.
~END FLASHBACK~
Imi place,racoare,intuneric,singuratate.......nu am ce face.
CITEȘTI
VIATA CU UN VAMPIR
VampireCE VEI FACE ATUNCI CAND UN VAMPIR APARE SI ITI SCHIMBA TOTAL VIATA? O SA LUPTI PENTRU VIATA TA CE ERA ODATA SAU O VEI ACCEPTA PE VIITOAREA ?