DA!!

148 8 2
                                    

Ma indrept usor spre pisicuta,la gatul ei se afla ceva,era un fel de ....cutiuta....ma asez usor langa....pe pat....era asa pufoasa...toarce.....hmmmmm.....ce nume sa-i pun...STIU....
-Te va chema....Omida!!
Jucandu.ma asa cu ea am observat cutiuta de la gatul ei,am luat.o usor si am deschis.o,era o verigheta,in secunda urmatoare in locul pisicii se afla iubitul meu Edi.
-Domnisoara MISA,vrei sa fi sotia mea?
Nici nu am mai stat pe ganduri si am spus...
-DA!!!
Apoi ma sarutat dulce.
Dupa sarutul dulce a urmat unul salbatic,Edi ma ia usor de talie ducandu-ma in dormitor,usor-usor am ajuns pe pat....hainele noastre dispar una~cate~una,ramanand amandoi nud.
.............................
Il simteam,il iubeam,imi placea sa.l aud spunandu.mi ca ma iubeste,aceste cuvinte se imbibau excelent cu gemetele lui de placere.......dupa 2 ore am adormit aman2 unul in bratele celuilalt!
De dimineata ma ridic din pat,imi fac siesta de dimineta apoi ma duc spre sifonier,imi aleg o pereche de blugi negri,o camasa alba,ghetele mele negre ,geaca de piele neagra ,machiajul natural,parul indreptat si prins in coc .....geanta pe umar ...cheile de la masina si urmatoarea statie......GRADINITA.....orele cu cei mici au trecut in zbor........
Cand am ajuns acasa,ma dezbrac de acele haine si imi iau ceva mai lenjer.
Apoi imi iau un film ,cat se incarca filmul am dat mancare la pisica si spa,apoi ma spal pe maini ....si.....VIZIONARE PLACUTA!!tot filmul m.a framantat ceva,parca stiam ca acel~cineva este in pericol.
Si cel mai tare ma framanta este ca acel~cineva sa nu fie Edi!!
Dupa film care apropo nu am inteles nimic din el......imi iau ceva mai grosut pe mine si ma decid sa ma plimb prin padure,chit ca.i noapte!
...............................
Ma plimb printre copacii inalti si subtiri,un vand rece imi adie prin par,era o senzatie asa de placuta,dintr.o data simt o mana cu un material,ma zbat,dar degeaba!Totul se face negru!!!!

VIATA CU UN VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum