.....cu sora mea si iubitul ei,cum ma vede ma ia in brate si incepe sa planga de fericire.
-Mi.a fost asa dor de tine.imi spune ea printre suspine.
-Si mie mi.a fost dor fe tine si de toti.
Dupa ce am mai stat vreo 3 ore de vorba am plecat fiecare in drumul lui.Asa am tinut.o restul zilelor,plimbat si vizitat muzee ,malluri,si mai stiu eu ce.Cand ne.am intors acasa am intrat peste tot in camere si cand sa intru in bucatarie ,ce sa vad,pe perete era scris cu rosu ,cred ca era ori vopsea ori blood" I KILL YOU !YOU ALWAYS SEE! Am incremenit,mi.a inghetat sangele in vene.Imi era frica.Am iceput sa tip sa urlu,sa plang .
-Iubiii...strig parca din gura de sarpe.
Acesta vine la mine cu super viteza ,si ma ia in brate ,uitandu.se mirat la perete .Asa cum am venit ,am si plecat,nou doi nu am mai stat nici o clipa.
-Unde mergem ! Intreb eu lesinata de foame !
-Am o cabana in mijlocul padurii! Nu am mai spus nimic.Doar priveam pe geam .Am trecut pin mai multe paduri . Mereu cand treceam pe langa una sau printr.una ma simteam privita ca in jocurile sau filmele cu Slender.Apoi imi vine o idee stupida ....daca iubitul meu e vampir ,oare il cunoste pe Slender ?
-Da ,vrei sa.l vizitam ?
-Da ,chiar as vrea ....si de unde stii ca voiam sa intreb asta?
-Offfff ......pai....toate fiintele acestea nemuritoate pot comunica prin telepatie.
-Deciii......pot sa.l intreb pe Slender si pe restu' daca sunt acasa si putem sa.i vizitam poate stiu cine a scris ca singurul drum care poate duce la casuta noadtra este asta ?!
-Intreaba.l si sa stii ca este o idee buna !!
Ok Misa,poti sa o faci !
•Slender,pot sa vin si eu in vizita la voi sa va cunosc si poate ne ajutati cu ceva pe mine si pe Edi ...a da ...si...te rog mult de tot .Putem sa venim in vizita ?
•Da ..bine ..hai ca mai aveti putin ca va vad ...vreu sa te cunosc si eu !
•Serios,yupiiiii ,mergem la Slender ....uhuuuu.
-Ne lasa ,acum haide !spun eu sarind pe scaun ca o disperata ,dar hei ...merg la Slender poate il vad si pe Jeff criminalul daca nu este la munca ,si prin munca ma refer la ucis oameni .
•Nu sunt ,asa ca hau mai repede ca vreau si eu si restul sa te cunoastem .
O.m.g....chiar am vorbit cu Sleder si cu Jeff .Uite asa comunicand eu cu ei nu am observat ca am ajuns acasa la ei .Wow. Aveau o vila imensa. Chiar draguta .Cand iesim din masina si mai mergem putin suntem intampinati de o fetita mica ...aceasta ne spune sa o urmam .Ne.a condus la ceilalti ,nu pot sa cred ,acolo era si Jane criminala iubita lui Jeff care era si el prezent ,si Slender si toti ceilalti ...am vorbit cat am vorbit si am adus subiectul micii noastre probleme .
-Pau din cate masini au trecut pe aici o masina neagra cu ................SUSPANS !!!
CITEȘTI
VIATA CU UN VAMPIR
VampireCE VEI FACE ATUNCI CAND UN VAMPIR APARE SI ITI SCHIMBA TOTAL VIATA? O SA LUPTI PENTRU VIATA TA CE ERA ODATA SAU O VEI ACCEPTA PE VIITOAREA ?