.....cu acei varcolaci de care ne.a zis Slender .
-Mau..mai...mai , pe cine avem noi aici ?
-Pe mata o ai ! I.am raspuns in bataie de joc.
El se indreapta spre mine vrand sa ma loveasca ,iar eu ca o neinfricata ce sunt ....ma feresc.Iar acesta cade ,iubitul meu cu super viteza lui se indreapta spre el si.l impusca in inima.Dupa prietenul mortului face si el pe viteazul si ajunge langa fratele lui de cruce.Le luam cadavrele si le facem cenusa.
-iubiiii...sunt franta ,vreau acada.
-Ok ,my lover!
Dupa ce am ajuns acasa ,ma duc spre baie si las picaturile de apa sa imi exploreze in voie corpul impreuna cu helul meu preferat de dus cu aroma de vanilie.Ador aceasta aroma.De dimineata ceasul acela tampit suna ca disperatul,de ce oare l.am pus sa sune ? Aaaaaa.....azi trebuie sa o iau pe fetita unei prietene de la gradinita ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti negri,un tricou gri cu scris roz si in picioare o pereche de "bocanci" .Imi iau masinuta primita cadou de la sora mea ,un Audi A4 ( nu stiu daca am scris bine !?)si ma indrept spre gradi ,acolo o fetita de patru anisori imi sare in brate,ma indrept cu ea spre automobil si ii pun centura chit cai in spate ,pe drum am spus cantecele,ne.am selfuit amandoua si am glumit.Cand sa ma intorc de la prietena mea Georgiana ,o fata draguta,brunete si la locul ei pot spune.Am vazut un afis pe geamul usii de la intrare in gradinita "Angajam cadre didactice " Acolo era si un numar de telefon asa ca de ce sa nu incerc .....Dupa inchiderea apelului m.am confirmat ca in Sa. Bata asta sa merg la un interviu .Ajunsa acasa i.am spus lui Edi de acest loc de munca si miramas a fost de acord .Dupa am mers la mall cu sora mea impreuna cu iubitul ei .Edi si cu Alexandru au ramas la Creama iar noi doua am colindat toate magazinele chit ca erau de firma sau nu ( ma refer la haine ,nu contau de firma sau nu !) ada ca tinuta mea a fost .................SUSPANS!!!
CITEȘTI
VIATA CU UN VAMPIR
VampireCE VEI FACE ATUNCI CAND UN VAMPIR APARE SI ITI SCHIMBA TOTAL VIATA? O SA LUPTI PENTRU VIATA TA CE ERA ODATA SAU O VEI ACCEPTA PE VIITOAREA ?