Annyeong haseyo, is Koreaans voor "hallo". Sorry, ik ben tegenwoordig geobsedeerd door Kpop of gewoon Koreaanse dingen. Er is een kans dat er kpop in voor komt in dit verhaal, dus het is een waarschuwing voor de mensen die Emma als een emo zien die naar niets anders luistert dan heavy metal enzo. Ik bijvoorbeeld houuuuu van heavy metal en rock en dat soort muziek, maar ook van kpop. Het is normaal/abnormaal.
____________________________________________________________________________________
Emma's pov
Fuck fuck fuck fuuuuck. Wat moet ik zeggen tegen DE Ricky Horror? I mean, it's FREAKING RICKY. "Een handtekening?"
"J-ja, graag" uughh goed begonnen Emma. "What's your name?" "Emma." Terwijl hij mijn naam erop schrijft hoor ik iemand mijn naam roepen. "EM?! WAAROM NEEM JE JE GSM NIET OP. OHMYGOD." Ik draai me om en zie Luke naar mij lopen, hij neemt mijn hand vast en probeert mij mee naar buiten te trekken.
"Luke? Wat is er?"Emma, we zijn klaar en je moet nu direct komen, we moeten inpakken, we hebben te horen gekregen dat we in Korea, China en Japan een concert moeten geven. Dus we gaan morgen vertrekken, we weten het ook nog maar. Sorry."
"Wat?! Nu? Holy shit, morgen? Korea? Als ik naar concerten mag gaan en jullie alles betalen, graag want ik ben blut." Ik draai me om naar Ricky en zie dat hij naar onze handen kijkt. Ik voel mij rood komen en trek mijn hand weg.
"Uuh Ricky, thank you a lot. It was nice meeting you all. Bye." Ik zwaai nog eens naar hun allemaal en loop dan naar buiten. "Shit, Luke, ik heb geen tijd gehad om kleren te kopen."
"Ugh Em, je hebt twee uren doorgebracht in een winkelcentrum en je hebt nog niets gekocht? Je bent echt een meisje, heeft 6 uren nodig." Ik por hem in z'n zij waardoor hij begint te lachen. Ik neem zijn hand en loop zo snel mogelijk het winkelcentrum binnen en loop winkels in en uit steeds met 1 zak meer in mijn hand.
*1 uur laterrr*
Luke en ik lopen met waarschijnelijk 7 zakken naar buiten. "Ok, genoeg kleren voor Korea, China en Japan. Wat een geluk dat ik mijn valies nog niet heb uitgepakt."
Ik zie Luke naar beneden kijken, naar onze handen. Ik word rood als ik het doorheb dat we weer hand in hand lopen. Maar ik trek me niet los en loop gewoon door terwijl we onze handen zwieren tot we naar de auto stappen.----------------------------------------------------------------------------
Voor jullie al voor te stellen aan kpop heb ik een liedje en foto aan de zijkant geplaatst
Als ik het zo bekijk denk ik dat dit een iets wat langere chapter is.
Ik wou nog meer typen maar dan zouden jullie nog langer moeten wachten.
EN MISSCHIEN KOMT ER EEN NIEUW ENGELS BOEK UIT DIE TE MAKEN HEEFT MET KPOP EN HOLY JISOO HOLY JISOO HOLY JISOO HOLY JISOO HOLY JISOO HOLY JISOO HOLY JISOO
HET IS JEONGHAN *NEEN HET IS GEEN MEISJE, JA HIJ IS FLAWLESS* DIE ZIT IN SEVENTEEN EN AKKINDA GUYZN
KAY BYE
JE LEEST
I'm Emo?
FanfictionEmma, 18, word emo genoemd, geboren in Australië, woont al 8 jaar in België, ex liefje van Luke Hemmings. Wat als ze plots gecontacteerd word door een onbekend, buitenlands nummer? *|MEGA TRAGE UPDATES|*